IKM UKE 10 ♡

Negativ test :( tr kommer nok i morgen som planlagt.. Kjente det gjorde ekstra vondt denne mnd siden mannen drar på jobb tre uker, så neste pp blir ikke noe av..

Ikke noe håp er ute før tr kommer.
Kjenner det er ekstra surt når mannen din ikke er hjemme ved neste el. Vi krysser fingrene, og håper at egget bare festa seg sent
 
Jeg er fortsatt livredd for å teste jeg også. Og tar hver negative test like tungt. Men samtidig så er det greit å vite, istede for å gå å lure hele dagen.
Jeg har lest om flere som får negativ test en dag, og neste dag er den positiv. Alt kommer an på når egget fester seg.
Ta en test i morgen tidlig. Så slipper du å grue deg noe mer


Venter heller og ser om jeg får tanta i morgen :) kommer den ikke teste jeg på torsdag!
Nå er jeg skikkelig kvalm og har skam vondt i hodet :(
 
Fordi jeg er livredd for negativt resultat:( derfor tenker jeg at hvis jeg ikke får mensen i morgen, så tester jeg til torsdag, eller fredag :D

Ff charten ville egentlig jeg skulle teste idag da! Men får se! Er seriøst skikkelig redd :O
Mens ovia appen mener på at mensen kommer i morgen :( så får se! Men hvis jeg ikke ER GRAVID, så er det seriøst noe galt med min kropp! Fordi føler det er noe rart ☆

Ja jeg skjønner det. Og ser vi er alle forskjellig. Jeg vil teste så mye som mulig fordi da vet jeg tidligst nok og slipper å gå å lure og grue meg i flere dager. Men gjør selvfølgelig det du syns er best [emoji173] krysser fingrene for deg!
 
Tusen takk for svar og gratulasjoner. I dag 12 dpo testet jeg med cb+ og cb digital. Nå viser den positivt. Men jeg synes cb+ har en litt svak strek. Jeg tenker fremdeles at det kan være kjemisk.

Mannen mener jeg må roe ned med testingen og bare ta det som det kommer. Det klarer ikke jeg . Men jeg skulle ønske jeg klarte å tro på det nå som den digitale er positiv.
Gratulerer! [emoji4]
 
4f6c07b9801b2f486adbe55f857a76d4.jpg


Ingen utslag enda, tipper TR kommer på torsdag/fredag :(
 
Takk som spør :) TR kom i går. Blææ! Som ventet.:) hvordan går det med deg? Har ikke fått vært inne å fulgt med.

Det var synd. Fortsetter prøvingen i denne mnd da?

Jeg har fått en svak strek igjen. Mistenker at jeg kanskje ikke er komme så langt som jeg tror.
Ny test i helgen:)
 
Kald og varm urin??? :hilarious: MEN Du har babystrek da, våger meg til å si gratulerer <3 <3

Eeeh ja! Hadde spart morgenurin og ombestemte meg fordi jeg var så nervøs så tisset på nytt i full fart [emoji85] føler meg så dum [emoji23] men tusen takk! Det er jo en babystrek ja!!! Det er det viktigste [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Eeeh ja! Hadde spart morgenurin og ombestemte meg fordi jeg var så nervøs så tisset på nytt i full fart [emoji85] føler meg så dum [emoji23] men tusen takk! Det er jo en babystrek ja!!! Det er det viktigste [emoji173][emoji173][emoji173]

hahaha neeei du er ikke dum, er sikker på at jeg kunne funnet på noe sånt selv :hilarious: Skal jeg bare sette deg på gravid, eller vil du vente til du har tatt digital?:)
 
hahaha neeei du er ikke dum, er sikker på at jeg kunne funnet på noe sånt selv :hilarious: Skal jeg bare sette deg på gravid, eller vil du vente til du har tatt digital?:)

Haha tror det er denne prøvingen man blir helt koko av og alle forventningene :p jaaaa du kan sette meg på gravid!! :D
 
Back
Topp