IKM UKE 10 ♡

Fryktelig slitsomt... så håper man slipper mange sånne mnd [emoji6] Godt man kan skrulle fra seg inne her, så folk ikke merker man har gått i fra vettet. Å at man får kjøpt masse billige tester på ebay så man ikke går konkurs [emoji6]
Haha,stemmer det!:gen014
 
Syn i grunn dete kan finne senga no. Så kan dere stå opp å teste sånn at æ finn ut hvor mange flere vi blir i novemberforumet [emoji173]
*venterutolmodigpådere*
 
Vil bare si at det er sånn mine pupper føles. At det er noe "rart", å får av og til en øm følelse,men ikke når jeg tar direkte på de. Å jeg er 4+1 i dag:) Så håpet er ikke ute før tanta kommer:)


Så rart! Å nå er høyre puppene øm under brystvorten, hele undersiden av puppen ?? Aldri hatt det før! :O
 
Denne syklusen fikk jeg ikke positiv EL- test, kun blinkefjes på cb med dobbel hormonindikator. Likevel følte jeg at jeg hadde EL 14 cd. I så fall er jeg 11 dpo. Cb digital viste "Ikke gravid" i dag. Men jeg synes billigtesten som jeg tok kl. 17 ser positiv ut. Bildet er tatt innen tidsfristen.
 

Vedlegg

  • IMG_6754.JPG
    IMG_6754.JPG
    380,5 KB · Visninger: 118
Denne syklusen fikk jeg ikke positiv EL- test, kun blinkefjes på cb med dobbel hormonindikator. Likevel følte jeg at jeg hadde EL 14 cd. I så fall er jeg 11 dpo. Cb digital viste "Ikke gravid" i dag. Men jeg synes billigtesten som jeg tok kl. 17 ser positiv ut. Bildet er tatt innen tidsfristen.
Den såg veldig positiv udo_O
 
Denne syklusen fikk jeg ikke positiv EL- test, kun blinkefjes på cb med dobbel hormonindikator. Likevel følte jeg at jeg hadde EL 14 cd. I så fall er jeg 11 dpo. Cb digital viste "Ikke gravid" i dag. Men jeg synes billigtesten som jeg tok kl. 17 ser positiv ut. Bildet er tatt innen tidsfristen.
Merkelig. Den er mye sterkere en testen jeg fikk den dagen da digital slo uto_O
Kanskje noe feil med den digitale?
 
Jeg synes også den ser positiv ut. Jeg har vært redd for kjemisk. Tror jeg hadde det forrige syklus. Men da var strekene svakere, og ble bare svakere jo nærmere mensen jeg kom. Mensen var da tre dager forsinket.

Denne gangen ser det mer lovende ut. Derfor ble jeg litt skuffet da jeg fikk negativ cb digital.

Har vedlagt bilder av billigtestene. Synes jeg ser en stigning.

Huff, jeg får ikke sove. Selv om jeg blir glad om det har klaffet, så får jeg samtidig litt panikk. Det er 2. pp.
 

Vedlegg

  • IMG_6757.JPG
    IMG_6757.JPG
    377,1 KB · Visninger: 110
Jeg synes også den ser positiv ut. Jeg har vært redd for kjemisk. Tror jeg hadde det forrige syklus. Men da var strekene svakere, og ble bare svakere jo nærmere mensen jeg kom. Mensen var da tre dager forsinket.

Denne gangen ser det mer lovende ut. Derfor ble jeg litt skuffet da jeg fikk negativ cb digital.

Har vedlagt bilder av billigtestene. Synes jeg ser en stigning.

Huff, jeg får ikke sove. Selv om jeg blir glad om det har klaffet, så får jeg samtidig litt panikk. Det er 2. pp.

Det er jo en god signing på de der da [emoji33]
 
Ingen tante rød her enda :nailbiting:
Ingen antydning til smerter eller noenting.
Men den ene puppen min er øm på undersiden og føles fastere! Og blodårene var himla tydelige på den i går kveld o_O har ikke testet idag!
 
Jeg synes også den ser positiv ut. Jeg har vært redd for kjemisk. Tror jeg hadde det forrige syklus. Men da var strekene svakere, og ble bare svakere jo nærmere mensen jeg kom. Mensen var da tre dager forsinket.

Denne gangen ser det mer lovende ut. Derfor ble jeg litt skuffet da jeg fikk negativ cb digital.

Har vedlagt bilder av billigtestene. Synes jeg ser en stigning.

Huff, jeg får ikke sove. Selv om jeg blir glad om det har klaffet, så får jeg samtidig litt panikk. Det er 2. pp.
Er inne å sniker fra oktober [emoji6] tok du den digitale på morgenen? For strekene dine blir mye sterkere utover kvelden ser det ut til [emoji5] jeg fikk best utslag på dotur nr . Så jeg ville tatt en digital til [emoji5]
 
Denne syklusen fikk jeg ikke positiv EL- test, kun blinkefjes på cb med dobbel hormonindikator. Likevel følte jeg at jeg hadde EL 14 cd. I så fall er jeg 11 dpo. Cb digital viste "Ikke gravid" i dag. Men jeg synes billigtesten som jeg tok kl. 17 ser positiv ut. Bildet er tatt innen tidsfristen.

Den der er definitivt positiv altså! Gratulerer :D
 
Ikm i morgen og kjenner jeg gruer meg.. det er ikke mer enn pp6, men det er likevel en skikkelig nedtur hver gang tr kommer.. :oops: Vil så gjerne ha to streker snart!!
 
Kjenner litt mer smerter nå ja :( så tanta er nok heriktig i løpet av dagen.. er de samme ekle smertene som man forbinder med luftsmerter:(
 
Åneeeei :( så dumt!! Håper det går bra med deg [emoji173] håper det blir full klaff neste pp! Sender deg en god klem [emoji173]

Joda, det går greit [emoji4] Er jo selvfølgelig litt surt. Du skal se at jeg får verdens beste julegave i år[emoji6] Takk for klemmen [emoji173]️
 
Denne syklusen fikk jeg ikke positiv EL- test, kun blinkefjes på cb med dobbel hormonindikator. Likevel følte jeg at jeg hadde EL 14 cd. I så fall er jeg 11 dpo. Cb digital viste "Ikke gravid" i dag. Men jeg synes billigtesten som jeg tok kl. 17 ser positiv ut. Bildet er tatt innen tidsfristen.

Den der ser veldig positiv ut. Jeg fikk heller ikke positiv el test denne mnd. Så jeg har måttet talt dpo Dager ut ifra hva kroppen fortelle.

Men testen din ser definitivt positiv ut[emoji4] gratulerer
 
Back
Topp