Da tok jeg den digitale testen og jeg kan føres opp på novemberforumet [emoji3][emoji3]
Gratulerer så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da tok jeg den digitale testen og jeg kan føres opp på novemberforumet [emoji3][emoji3]
Tok test nå. Fire timer siden jeg tisset og er 12 dpo! Det er strek!
Syns jeg ser en strek! Spennende!!Her er litt bedre bilde (redigert [emoji85]) men disse får ikke skygge sant??
Ta en digital og få det bekreftet [emoji4]Tok test nå. Fire timer siden jeg tisset og er 12 dpo! Det er strek!
Fikk TR på fredag jeg, 3 dager før IKM... Så var ikke vår tur denne pp'en, og har bestemt oss for prøvepause i mars, så da er det bare å legge inn årene en liten stund..Hvordan går det?
Fikk TR på fredag jeg, 3 dager før IKM... Så var ikke vår tur denne pp'en, og har bestemt oss for prøvepause i mars, så da er det bare å legge inn årene en liten stund..
Men veldig gøy å følge med på utviklingen her da
Tror du får positiv på den. Jeg holdt meg i ca 5-6 timer i dag, er 10 dpo og urinen var egentlig helt lys.Får digital i posten i morgen! Denne testen var jo drit [emoji23]
Begynt så smått å blød nå. 6 dager for tidlig [emoji57] eneste positive er at ihvertfall syklusen min er litt kortere ihvertfall. Så blir det ikke evigheter til neste. Satser på en fin julegave istedet [emoji4]
Sykluser på rundt 40 dager er døden når man prøver... så å få kortet den ned med 6 dager må jo være litt positivt [emoji6]Bra du ser det "positive" i det! Selvom det er skikkelig kjedelig
De er jo positive i dag å.. Hvordan ser den ut når den har tørka?
Helt lik ut (og det er vel bra egentlig for testens rykte), men fikk denne (a1 test åpnet) nå nettopp
Vis vedlegget 220225 Vis vedlegget 220226 Vis vedlegget 220227
Dette lover bra!