IKM UKE 10 ♡

Da tok jeg den digitale testen og jeg kan føres opp på novemberforumet [emoji3][emoji3]

b7ab7cd19344d13644dfa92e73db6498.jpg

Gratulerer så mye :D:D
 
Så gøy å se positive tester! Håper på en selv snart :shy: Ubehaget/smertene i magen ga seg på lørdag, men er veldig varm og har konstant en liten hodepine.. Kjenner tålmodigheten for å la vær å teste snart går ut :p
 
Her er litt bedre bilde (redigert [emoji85]) men disse får ikke skygge sant??
a28412a4f801692d8318e55db3b2d1c9.jpg
 
Får digital i posten i morgen! Denne testen var jo drit [emoji23]
 
:goodnight
Fikk TR på fredag jeg, 3 dager før IKM... :bored: Så var ikke vår tur denne pp'en, og har bestemt oss for prøvepause i mars, så da er det bare å legge inn årene en liten stund..

Men veldig gøy å følge med på utviklingen her da :happy:

Kjedelig :( Ønsker deg masse lykke til i april da :)
 
Begynt så smått å blød nå. 6 dager for tidlig [emoji57] eneste positive er at ihvertfall syklusen min er litt kortere ihvertfall. Så blir det ikke evigheter til neste. Satser på en fin julegave istedet [emoji4]
 
Begynt så smått å blød nå. 6 dager for tidlig [emoji57] eneste positive er at ihvertfall syklusen min er litt kortere ihvertfall. Så blir det ikke evigheter til neste. Satser på en fin julegave istedet [emoji4]

Bra du ser det "positive" i det! Selvom det er skikkelig kjedelig:(
 
De er jo positive i dag å.. Hvordan ser den ut når den har tørka?

Helt lik ut ;) (og det er vel bra egentlig for testens rykte), men fikk denne (a1 test åpnet) nå nettopp :D

IMG_5553.JPG
IMG_5550.JPG
IMG_5547.JPG
 
Back
Topp