..spireliten..
Forumet er livet
Så negativ som det kan bli i dag også. 11 dpo. [emoji57]
Fortsatt mulighet hold håpet oppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så negativ som det kan bli i dag også. 11 dpo. [emoji57]
Oki, måte bare være sikker på at det ikke er mine øyner som tuller seg .Ser strekene jeg også[emoji1360] men kan dessverre ikke svare på om det er skygge eller babystrek. Ville tatt en ny test om 1-2 dager
Oki, måte bare være sikker på at det ikke er mine øyner som tuller seg .
Jeg gikk på do i går ca kl 16, men var ikke hjemme så når jeg kom hjem tok jeg test 1 time etter jeg hadde vært på do.(svak svak strek)
Den i midten tok jeg i går igjen etter å ha holdt meg i 5 timer (svak svak strek)
Den øverste tok jeg nå på morgen urin( fortsatt svak svak strek)
Skjønner meg ikke helt på skyggestek så kanskje noen andre med strek syn kan se noe. Er 10 dpo her [emoji4] håpe håpe.
Jo så ganske like ut faktisk Jeg er 10 dpo, ikm på onsdag. Den øverste min er fra i dag tidlig, så det er vel konsentrert urin? Tenker å kjøpe noen tester som er litt mer følsom i dag enn de som har over 25mlu [emoji85] *håpe håpe*Er ikke disse ganske like mine tester? Hvor mange dpo er du? Ta en test med konsentrert urin da håper strekene er sterkere da.
Sånn så mine tester ut på fredag og lørdag. Skal ta ny test i kveld
Jo så ganske like ut faktisk Jeg er 10 dpo, ikm på onsdag. Den øverste min er fra i dag tidlig, så det er vel konsentrert urin? Tenker å kjøpe noen tester som er litt mer følsom i dag enn de som har over 25mlu [emoji85] *håpe håpe*
Krysser fingrene for deg da [emoji4] når skal du ta ny test ?
Jo så ganske like ut faktisk Jeg er 10 dpo, ikm på onsdag. Den øverste min er fra i dag tidlig, så det er vel konsentrert urin? Tenker å kjøpe noen tester som er litt mer følsom i dag enn de som har over 25mlu [emoji85] *håpe håpe*
Krysser fingrene for deg da [emoji4] når skal du ta ny test ?
Hmmm. Hvor lenge må jeg egentlig holde meg før jeg kan ta testen? Har ikke drukket eller spist noe
Ca 4 timer?
Ja, sant
Jeg kjøper en rfsu test på butikken i ettermiddag. Får ikke testene jeg har bestilt før i morgen
Jeg er 12 dpo i dag!! Ææææ [emoji33]
Lurer jeg også påRFSU er tidlig tester sant? Følsomhet på 10?
Får prøve å sove litt til da. Føles som jeg må på do hele tiden.
Ikke lett det der. Men brunt er ikke farlig da. Og siden det ikke har kommet mer i natt er det et bra tegn. Så lenge tanta er vekke er det håp[emoji4]
Kom litt mer lysebrun utflod nå! Men bare litt, er ikke noe i trusa da ! Bare når jeg tørker meg! Er småskjelven i kroppen(nervøs følelse) og kvalm, puppene klør ! Og ingen mensen??
Finner ikke ut av det.
Edit: følsomhet på 20