IKM UKE 10 ♡

Var på badet med ungene i ste. Så da ble det ikke noe tissing i kopp. Legger meg litt igjen, så får jeg ta en test etter noen timer:) natta
 
I dag kjennes det ut som om tr er rett rundt hjørnet, så kjenner håper er litt redusert. Ikm tror jeg er onsdag, men magesmertene er ikke til å ta feil av..
Så gøy med alle som har fått to fine streker :happy:
 
Jeg gikk på do i går ca kl 16, men var ikke hjemme så når jeg kom hjem tok jeg test 1 time etter jeg hadde vært på do.(svak svak strek)
Den i midten tok jeg i går igjen etter å ha holdt meg i 5 timer (svak svak strek)
Den øverste tok jeg nå på morgen urin( fortsatt svak svak strek)

b02fe822539d6ddb8a2c75474c9d6e83.jpg


Skjønner meg ikke helt på skyggestek så kanskje noen andre med strek syn kan se noe. Er 10 dpo her [emoji4] håpe håpe.

Er ikke disse ganske like mine tester? Hvor mange dpo er du? Ta en test med konsentrert urin da :) håper strekene er sterkere da.
Sånn så mine tester ut på fredag og lørdag. Skal ta ny test i kveld :)
8c28ab373f0a12bf15e4fa63558b45ab.jpg
 
Er ikke disse ganske like mine tester? Hvor mange dpo er du? Ta en test med konsentrert urin da :) håper strekene er sterkere da.
Sånn så mine tester ut på fredag og lørdag. Skal ta ny test i kveld :)
8c28ab373f0a12bf15e4fa63558b45ab.jpg
Jo så ganske like ut faktisk :) Jeg er 10 dpo, ikm på onsdag. Den øverste min er fra i dag tidlig, så det er vel konsentrert urin? Tenker å kjøpe noen tester som er litt mer følsom i dag enn de som har over 25mlu [emoji85] *håpe håpe*
Krysser fingrene for deg da [emoji4] når skal du ta ny test ?
 
Jo så ganske like ut faktisk :) Jeg er 10 dpo, ikm på onsdag. Den øverste min er fra i dag tidlig, så det er vel konsentrert urin? Tenker å kjøpe noen tester som er litt mer følsom i dag enn de som har over 25mlu [emoji85] *håpe håpe*
Krysser fingrene for deg da [emoji4] når skal du ta ny test ?

Så spennende[emoji16][emoji16][emoji16]
 
Jo så ganske like ut faktisk :) Jeg er 10 dpo, ikm på onsdag. Den øverste min er fra i dag tidlig, så det er vel konsentrert urin? Tenker å kjøpe noen tester som er litt mer følsom i dag enn de som har over 25mlu [emoji85] *håpe håpe*
Krysser fingrene for deg da [emoji4] når skal du ta ny test ?

Ja, sant :)
Jeg kjøper en rfsu test på butikken i ettermiddag. Får ikke testene jeg har bestilt før i morgen :p
Jeg er 12 dpo i dag!! Ææææ [emoji33]
 
Ikke lett det der. Men brunt er ikke farlig da. Og siden det ikke har kommet mer i natt er det et bra tegn. Så lenge tanta er vekke er det håp[emoji4]


Kom litt mer lysebrun utflod nå! Men bare litt, er ikke noe i trusa da ! Bare når jeg tørker meg! Er småskjelven i kroppen(nervøs følelse) og kvalm, puppene klør ! Og ingen mensen??
 
Back
Topp