IKM UKE 10 ♡

Tre dager til timen min hos spiren i trondheim! Håper de har funnet noe på blodprøvene som kan gi noen svar! Er så møkk lei nå! Vi begynte å prøve på nr 3 med en gang etter første vanlige mens etter sist fødsel.. altså.. snart 1år nå! Men pga lange sykluser å bare kluss blir det jo ikke så mange pp'er.. mista en liten spire i oktober og har kun hatt el én gang siden da.. JEG ER LEI!! Ønsk meg lykke til da jenter! Gyn.time er ikke det man setter høyest på ønskelista når man en sjelden gang kjører den lange veien til trondheim for å si det sånn [emoji85]

Lykke til!
 
Har bestemt meg for å ta en test i morgen og. Klaffer det ikke på denne pp, så tar vi en pause. Og siden jeg har 3 tester igjen kan jeg like godt ta en i morgen også.

Kroppen hyler gravid. Bare så rart at testene ikke er enig.
Er jeg ikke gravid nå, så er det bare å legge seg inn på psykisk avdeling[emoji6]
 
Er 10 Dpo i dag, negativ test på morgenen. Hadde positiv test med de to andre 9dpo. Så kjenner håpet forsvinner, selv om det er tidlig...

Føler med deg, jeg er også 10 dpo i dag å negativ test på morgenen[emoji17] Nesten litt deprimert til tider fordi jeg hadde sånn troa på klaff denne pp[emoji849] meeen, det er jo enda tidlig, så det kan endre seg for oss begge[emoji2][emoji1319]
 
Føler med deg, jeg er også 10 dpo i dag å negativ test på morgenen[emoji17] Nesten litt deprimert til tider fordi jeg hadde sånn troa på klaff denne pp[emoji849] meeen, det er jo enda tidlig, så det kan endre seg for oss begge[emoji2][emoji1319]
Det her er vår første pp. Men jeg har ikke gått på prevensjon på mange mnd. Å hatt god følelse egentlig. Ting har vært litt anderledes nå enn før tr. Så fikk et lite håp.... de to andre har sitti med en gang. Så hadde vel litt høye forventinger. Meeen... fortsatt tidlig [emoji4] håpet er ikke borte for oss [emoji4]
 
Tre dager til timen min hos spiren i trondheim! Håper de har funnet noe på blodprøvene som kan gi noen svar! Er så møkk lei nå! Vi begynte å prøve på nr 3 med en gang etter første vanlige mens etter sist fødsel.. altså.. snart 1år nå! Men pga lange sykluser å bare kluss blir det jo ikke så mange pp'er.. mista en liten spire i oktober og har kun hatt el én gang siden da.. JEG ER LEI!! Ønsk meg lykke til da jenter! Gyn.time er ikke det man setter høyest på ønskelista når man en sjelden gang kjører den lange veien til trondheim for å si det sånn [emoji85]

Masse lykke til <3
 
Murring og oppblåst mage her. IKM imorgen eller tirsdag, så TR kommer nok denne gangen også. Reiser på ferie rett rundt neste EL , så blir ikke så mye mulighet da heller. Men prøver jo. Kjempe fint å se det klaffer for flere her <3
 
Faen.. brun utflod etter sex.. da er vel tanta like rundt hjørnet...
Var brunt det som kom ut av meg rett etter sex så da regner jeg med det er det... skal jo ha tanta i morgen uansett. Så da ble det forskjøvet mtp sexen... :(

Gir opp hele greia... vi skal jo gifte oss seneste vår.. så kanskje vi bare skal ta en pause på 1 år? Hmm hahaha vittig jeg er.,
 
IMG_5534.JPG


11 dpo.. Skeptisk på denne :( Nyeste deres her med gårsdagens øverst:

IMG_5539.JPG
 
Ikke noe tante rød enda! Ikke kommet noe blod eller noe annet i natt, sov med bind for sikkerhets skyld og der var det et tomt !
 
IKM er vel torsdag eller fredag denne uka, ikke onsdag. Droppa testing i dag. Har mest tro på at tr kommer bankende. Men skal ta en i morgen eller på onsdag om den ikke dukker opp.
 
Faen.. brun utflod etter sex.. da er vel tanta like rundt hjørnet...
Var brunt det som kom ut av meg rett etter sex så da regner jeg med det er det... skal jo ha tanta i morgen uansett. Så da ble det forskjøvet mtp sexen... :(

Gir opp hele greia... vi skal jo gifte oss seneste vår.. så kanskje vi bare skal ta en pause på 1 år? Hmm hahaha vittig jeg er.,


Ikke lett det der. Men brunt er ikke farlig da. Og siden det ikke har kommet mer i natt er det et bra tegn. Så lenge tanta er vekke er det håp[emoji4]
 
Murring og oppblåst mage her. IKM imorgen eller tirsdag, så TR kommer nok denne gangen også. Reiser på ferie rett rundt neste EL , så blir ikke så mye mulighet da heller. Men prøver jo. Kjempe fint å se det klaffer for flere her <3

Hvordan går det med deg idag? Sett noe spor til tr?
 
Jeg gikk på do i går ca kl 16, men var ikke hjemme så når jeg kom hjem tok jeg test 1 time etter jeg hadde vært på do.(svak svak strek)
Den i midten tok jeg i går igjen etter å ha holdt meg i 5 timer (svak svak strek)
Den øverste tok jeg nå på morgen urin( fortsatt svak svak strek)

b02fe822539d6ddb8a2c75474c9d6e83.jpg


Skjønner meg ikke helt på skyggestek så kanskje noen andre med strek syn kan se noe. Er 10 dpo her [emoji4] håpe håpe.
 
Jeg gikk på do i går ca kl 16, men var ikke hjemme så når jeg kom hjem tok jeg test 1 time etter jeg hadde vært på do.(svak svak strek)
Den i midten tok jeg i går igjen etter å ha holdt meg i 5 timer (svak svak strek)
Den øverste tok jeg nå på morgen urin( fortsatt svak svak strek)

b02fe822539d6ddb8a2c75474c9d6e83.jpg


Skjønner meg ikke helt på skyggestek så kanskje noen andre med strek syn kan se noe. Er 10 dpo her [emoji4] håpe håpe.

Ser strekene jeg også[emoji1360] men kan dessverre ikke svare på om det er skygge eller babystrek. Ville tatt en ny test om 1-2 dager :)
 
Back
Topp