IKM UKE 10 ♡

Det lurer jeg også på. Tror jeg ville ventet til ikm eller dagen etter? Kommer kanskje an på hvor sterk streken er?
Jeg har ikke ikm før på tirsdag eller onsdag :p

Jeg føler jo at folk som har super svak strimmel får 1-2 uker på digitalen. Så jeg tror egentlig at digitalen allerede hadde vist på deg verpesyk;)
 
10 dpo. Er en svak svak strek der, som kom før tiden. Men jeg vet ikke.

IMG_5504.JPG
IMG_5506.JPG
 
Ser veldig lovende ut
Ny test i morgen?

Angrer på at ikke jeg har gått til innkjøp av en cb early.

Om vitus har cb early blir det nok å kjøpe en til imorgen ;) (eneste søndagsåpne apoteket)
 
10 dpo. Er en svak svak strek der, som kom før tiden. Men jeg vet ikke.

Vis vedlegget 220084 Vis vedlegget 220085
Kjenner jeg er så spent på dine vegner.... Og jeg våger meg til å tenke at den der er veldig veldig svak, men like vel positiv.. Krysser fingrene for dagene som kommer. Du har forresten ikke tatt billigstrimmel til sammenligning i dag?
 
Søren skute! Skulle egentlig teste idag, våknet halv 10, kikker på telefonen og setter meg på do... uten verkenoen kopp eller test! Hahahaha jaja får vente til i morgen da
 
Kjenner jeg er så spent på dine vegner.... Og jeg våger meg til å tenke at den der er veldig veldig svak, men like vel positiv.. Krysser fingrene for dagene som kommer. Du har forresten ikke tatt billigstrimmel til sammenligning i dag?

Hadde ikke fler med meg og er ikke hjemme før ikveld ;) Blir vel en test da, pluss mulig kjøpe med en cb early på vei hjem (Oslo har søndagsåpent apotek).. Nervøs, men realistisk. Disse kan jo gi skygge.
 
Da er det svart på hvitt - i pp 18!! Håper det holder helt inn denne gangen, etter to Saer. Ååå jeg er så glaaad [emoji3][emoji3]
5497bb87012acbde009454b01b96503d.jpg

Herregud så fantastisk :D hurra! Gratulerer så mye! Den lille spiren inni der skal holde seg der helt til termin! [emoji173]
 
Back
Topp