IKM UKE 10 ♡

I dag har jeg nesten ikke symptomer i det hele tatt.. Nesten ikke ømme bryster, ingen kvalme så langt. Er jo enda tidlig, og den verste kvalmen kommer i 2-3 tiden til vanlig. Har noe murringer innimellom, men thats it. 11 DPO i dag. Har bare tre strimle tester igjen, så blir å teste i morgen.:)

Spennende:)
Jeg har fryktelig mye symptomer. Veldig ubehag i magen[emoji53] kan ikke huske jeg har hatt det slik før
 
Spennende:)
Jeg har fryktelig mye symptomer. Veldig ubehag i magen[emoji53] kan ikke huske jeg har hatt det slik før
Jeg og har hatt sinnsykt med symptomer fram til i dag. Sånn skikkelig ubehagelig, kvalm, svimmel. Også i dag er alt borte :eek: L
 
Jeg hadde mens murringer 9 og 10 dpo.. blenda tester helt til i går ettermiddag 11 dpo, da kjempesvak. I dag er den litt sterkere. Men i hele går før jeg tok ettermiddagstesten var jeg helt i kjelleren og på gråten fordi jeg trodde løpet var kjørt.. ikke gi opp!! [emoji173]

Tusen takk for gode og støttende ord [emoji4]
 
Screenshot_20170304-132626.png


Noen som har erfaringer med de graviditetstestene her fra Ebay? Fikk de med i pakken med el tester.
 
Ikke noe rosa Idag , men før jeg sovnet igår fikk jeg skikkelig kramper der nede som varte i 5 min, og magesmerter. Litt magevondt enda, og totalt forstoppa! :bounce Skjønner ikke:confused1
 
Tr kom her igår, så over og ut for meg denna runden. Får håpe på bedre lykke neste pp til oss som har fått tr. Gratulerer til alle med positive tester:)
 
Når jeg tok den fra hverandre ser jeg streken mye bedre ! Men klarer ikke bestemme meg om det er en skygge eller om den er blå ! Men den er bred hvertfall!
Å får ikke lagt ut bilde :(
 
Ikke mye oppløftende her heller, 9 dpo:

IMG_5472.JPG
 
Lykke til videre med neste pp, dere som har fått besøk av dumme, teite tr! [emoji173] og gratulerer dere som allerede har fått to streker! Tenk uken vår har ikke startet ennå! Håper det er mange novemberspirer her og lurer [emoji4][emoji173][emoji173][emoji173]
 
Back
Topp