IKM UKE 10 ♡

Tok nytt bilde med blits!!!
c08dd0b908aa908932b628015b9f4cd8.jpg
Jeg ser!!!:woot::woot::woot:
 
Jeg er 10dpo idag og vet ikke om jeg tørr teste :( er redd for å få negativt svar..

Men himla med gass i magen jeg har fortiden! Og hard mage!

Jeg stemmer for testing![emoji2] Greier ikke holde meg lenger enn til søndag jeg[emoji28] Jeg har også de to symptomene, og så er jeg såååå sulten hele tiden[emoji51][emoji85]
 
Tok en test nå. Blendahvit :/ 8dpo prøver videre! Lurer litt på dere som har fått posetiv test, hvilke PP er dere på?
 
Tok en test nå. Blendahvit :/ 8dpo prøver videre! Lurer litt på dere som har fått posetiv test, hvilke PP er dere på?

Nå er jeg ikke helt trygg på min strek enda, men jeg er 11 dpo. Fikk blenda t.o.m i morges, og trodde toget var gått. Ikke gi opp!! 8 dpo er alt alt for tidlig, selv om det er lett å ta på vei...
 
Blenda her også..
64a763d7c3072600d643ff76756019c0.jpg

Nåh, blir det ikke noe mer testing før Mandag trur jeg. Det er ikke en gang en skyggestrek å se [emoji25]
 
Nå er jeg ikke helt trygg på min strek enda, men jeg er 11 dpo. Fikk blenda t.o.m i morges, og trodde toget var gått. Ikke gi opp!! 8 dpo er alt alt for tidlig, selv om det er lett å ta på vei...

Det er babydan early så ville tro at den hadde slått ut allerede :/ IKM er til mandag så bare venter å ser. Har ingen følelse at jeg er gravid heller. Men takk uansett :)
 
Jeg har gitt opp denne pp. Fikk lagt inn aksjer natt til 23.02..Hadde el 24.02.. ble syk på kvelden å lå med feber i fire dager. Tempen nå er ikke særlig høy.. og pga sykdom måtte vi utsette timen til gyn som jeg egentlig hadde på tirsdag som var. Blæh... bare dritt !! Nå er det bare å vente på tanta som finner sin vei hit neste søndag(forhåpentligvis før! Sånn at jeg slipper disse eviglange syklusene). Gratulerer til dere med positive tester å lykke til videre til dere andre : )
 
Back
Topp