IKM UKE 10 ♡

Får du ikke skyggestreker på disse?
Krysser fingrene for deg :)

Gjorde det på forrige parti, men ikke på den runden her. Har bare 4 igjen. Har flere andre merker liggende så hvis jeg føler for det så kan jeg dobbeltsjekke med en sånn. Prøver å spare testene nå til søndag

Ser dere strek her?
e7bc1bc6080f39f0bee9667e2822913d.jpg

Er tatt på 11 dpo nå på ettermiddagen. Tok en i morges som var blenda innenfor tiden, men så på den da jeg kom hjem i dag og da var det strek. Tok derfor ny nå, og skimter noe.. hjelp?

Ser dere strek her?

Er tatt på 11 dpo nå på ettermiddagen. Tok en i morges som var blenda innenfor tiden, men så på den da jeg kom hjem i dag og da var det strek. Tok derfor ny nå, og skimter noe.. hjelp?

Jeg ser [emoji3]

Ser dere strek her?

Jeg ser også :D

Ser dere strek her?
Jeg ser den! :happy:

Ååå håper det er babystrek! [emoji173][emoji173] kanskje ta en ny test i morgen tidlig :-) har vært skikkelig nedfor i hele dag siden jeg fikk blenda i morges

9 dpo og klarte faen å svi av en ny test! Tenk hvis jeg er en av de som får sterkere utslag på kvelden liksom :p ser dere noe her?
67c046efe92a5a3634eb8400ca184697.jpg

Seeer!! Blir sikkert enda tydeligere når det rosa på resten av testen har roet seg litt :) jeg tror og at jeg er en av de som har sterkest på kvelden. Sånn var det de to andre gangene og (da jeg mistet).

Back
Topp