IKM UKE 10 ♡

I dag kjennes det virkelighet som om tr er rett rundt hjørnet, selv om jeg tror den egentlig skal komme den 8.3... ser jeg står på 7.3, men etter litt telling av dager tror jeg 8.3 er dagen.. akkurat samme murringen som kommer dagen før tr :nailbiting:
Har jeg hatt i 4 dager nå. Har du testet???? :)

Blenda 8 dpo, men egget har jo bare vært der 3 dager ;) Fått sykt ømme nipler igjen så håper ❤ Hadde det etter jeg satt eggløsningssprøyten (hCG i den).

IMG_5444.JPG

Går rundt og kvalmer... deprimert idag :( ikke vondt noen vei, bortsett fra jeg føler det renner:wideyed: men når jeg går på do er det helt tørt!

Nå når jeg skrev dette så stikker det i høyre eggstokk! Hahaha:laughing002

Dagene går såååå tregt i dpo-land![emoji33] 8 dpo i dag, tenker å teste på søndag, da er jeg 10 dpo[emoji4] Kjenner jeg har lyst til å teste i dag, men hadde satt meg som mål å holde ut til 10 dpo, så da får jeg bare vente, er sikkert helt blenda i dag likevel prøver jeg å overbevise meg selv om[emoji51]

Dagene går såååå tregt i dpo-land![emoji33] 8 dpo i dag, tenker å teste på søndag, da er jeg 10 dpo[emoji4] Kjenner jeg har lyst til å teste i dag, men hadde satt meg som mål å holde ut til 10 dpo, så da får jeg bare vente, er sikkert helt blenda i dag likevel prøver jeg å overbevise meg selv om[emoji51]

Jeg er 10dpo idag og vet ikke om jeg tørr teste :( er redd for å få negativt svar..

Men himla med gass i magen jeg har fortiden! Og hard mage!

Ååååå jeg vil se flere tester her som jeg kan glane på! Ingen flere som har testet i dag???

Blenda iaf, men er jo tidlig enda (prøver å si det til meg selv) [emoji85] Formen er elendig. Kaldsvetter, tung i alle ledd og puppene er dritvonde. Har hatt ømme pupper fra EL til IKM før uten å være gravid, men synes de er mye vondere nå. Kanskje fordi de har vært så lenge sånn at jeg er lei [emoji12]

384f422af12c739c5c15f0b027bea419.jpg

Skal grave med godt ned i sofaen nå, se om det blir bedre. [emoji849]

Blenda iaf, men er jo tidlig enda (prøver å si det til meg selv) [emoji85] Formen er elendig. Kaldsvetter, tung i alle ledd og puppene er dritvonde. Har hatt ømme pupper fra EL til IKM før uten å være gravid, men synes de er mye vondere nå. Kanskje fordi de har vært så lenge sånn at jeg er lei [emoji12]

384f422af12c739c5c15f0b027bea419.jpg

Skal grave med godt ned i sofaen nå, se om det blir bedre. [emoji849]

Får du ikke skyggestreker på disse?
Krysser fingrene for deg :)

Back
Topp