IKM UKE 10 ♡

Jeg fikk akkurat litt rødt/brunt på papiret etter dobesøk:/ Om tr kommer nå er det jo litt over en uke før jeg vanligvis får den... Hmm

10 DPO og jeg måtte selvfølgelig svi av en test i dag. Blenda :rolleyes: Ikke en gang en liten skyggestrek, kjenner jeg blir litt motløs og forbereder meg på at tr muligens kommer snart. Blir å teste igjen enten Søndag eller Mandag, vi får se!

10 DPO og jeg måtte selvfølgelig svi av en test i dag. Blenda :rolleyes: Ikke en gang en liten skyggestrek, kjenner jeg blir litt motløs og forbereder meg på at tr muligens kommer snart. Blir å teste igjen enten Søndag eller Mandag, vi får se!
Du må legge ut bilde!
Håpet er enda ikke over. Har egget festet seg sent, begynner du å produsere HCG senere. :)

Neida <3 den bare er litt treig å produsere hcg! Ikke mist håpet! <3

Testet 9 dpo! Blenda! Pluss en svak skyggestrek som kom før fristen gikk ut! Har visst veldig flaks på de testene mine :p
74c87727917a4e8bdfdd00beb9f660c1.jpg

Kan du ikke sende over en liten strek til meg også da?? :p:p

Streken din kommer den... Bare gi det noen dager til.

Sikker på at du vil ha skyggestrek :p Hehe jeg regner med babystrekek din kommer straks, skal du se :D vi skal ha strekfest hele gjengen :p

Ryker nok på en test iallefall i morgen, muligens kanskje i kveld og. [emoji23] Litt utålmodig for tida..hehe. Har kjent spenninger i området der nede den siste uka, men det kan jo være tegn på pms og. [emoji12] [emoji41] Har hatt litt utflod etter dpo også, overanalyserer sikkert også, men. [emoji23] [emoji6]

Dpo 9: Gått mer over til murringer idag. Lurer på om det kan ha vert festesmerter jeg har hatt?
Føler meg oppblåst. Og magen føles hard.
Kjenner sviende følelse i bekkenet. Får avogtil en brennende/stikkende følelse i puppene.

Test: ingen test idag

Back
Topp