Skjønner den [emoji6] man leter jo etter symptomer og teller dager til man vet om det gikk eller ikke. [emoji12]Jeg er nok veldig forberedt på at hun dukker opp om ei uke selv. Men klarer liksom ikke la være å teste fra da er "greit" uansett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner den [emoji6] man leter jo etter symptomer og teller dager til man vet om det gikk eller ikke. [emoji12]Jeg er nok veldig forberedt på at hun dukker opp om ei uke selv. Men klarer liksom ikke la være å teste fra da er "greit" uansett.
Neste uke blir spennende [emoji4]Skjønner den [emoji6] man leter jo etter symptomer og teller dager til man vet om det gikk eller ikke. [emoji12]
Jeg fikk akkurat litt rødt/brunt på papiret etter dobesøk:/ Om tr kommer nå er det jo litt over en uke før jeg vanligvis får den... Hmm
Festeblødning?
Holder en knapp på festeblødning jeg ogsåJeg fikk akkurat litt rødt/brunt på papiret etter dobesøk:/ Om tr kommer nå er det jo litt over en uke før jeg vanligvis får den... Hmm
Du må legge ut bilde!10 DPO og jeg måtte selvfølgelig svi av en test i dag. Blenda Ikke en gang en liten skyggestrek, kjenner jeg blir litt motløs og forbereder meg på at tr muligens kommer snart. Blir å teste igjen enten Søndag eller Mandag, vi får se!
10 DPO og jeg måtte selvfølgelig svi av en test i dag. Blenda Ikke en gang en liten skyggestrek, kjenner jeg blir litt motløs og forbereder meg på at tr muligens kommer snart. Blir å teste igjen enten Søndag eller Mandag, vi får se!
Testet 9 dpo! Blenda! Pluss en svak skyggestrek som kom før fristen gikk ut! Har visst veldig flaks på de testene mine
Kan du ikke sende over en liten strek til meg også da??
Streken din kommer den... Bare gi det noen dager til.
Noen som legger meg til på listen?Linni_ønsker_liten - pp1 (med pergotime) - barn 1 - el ca 25.02 - ikm 11.03
Vet ikke om Noori er her så mye. Vi får se om hun ser denne.Noen som legger meg til på listen?
En strek er bedre en ingen tingSikker på at du vil ha skyggestrek Hehe jeg regner med babystrekek din kommer straks, skal du se vi skal ha strekfest hele gjengen
En strek er bedre en ingen ting
Men ja, vi får satse på at kraftige babystreker kommer snart.