..spireliten..
Forumet er livet
8 dpo og blenda test her også(one step)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker innom for å si at jeg heier på deg!!! Håper det blir full klaff denne pp for dereSer ut som at hCG er på vei ut av kroppen (etter eggløsningssprøyten), men fortsatt litt igjen. Håper det snur og stiger snart igjen Bilde øverst til nederst: lørdag (4 dager etter), mandag (6 dager etter), igår (7 dager etter) og idag
Vis vedlegget 219812
Ser ut som at hCG er på vei ut av kroppen (etter eggløsningssprøyten), men fortsatt litt igjen. Håper det snur og stiger snart igjen Bilde øverst til nederst: lørdag (4 dager etter), mandag (6 dager etter), igår (7 dager etter) og idag
Vis vedlegget 219812
I dag tidlig klarte jeg ikke vente mer. Så røyk på en test...[emoji23] Ble som forventet klart negativ. Men er jo fortsatt 9 dager til IKM så jeg håper jeg bare testet litt for tidlig[emoji85]Kanskje jeg prøver en i kveld. Hvis ikke så prøver jeg å vente ett par dager
Stikker veldig i dag. Ikke typisk tr stikking. Også er jeg veldig oppblåst.. Masse luft i magen[emoji28][emoji85]
Ikke mist håpe søte du. Hvordan var tempen idag da?
Du som vant en så fin baby uro, du bør jo ha mega håp
Jeg bare tror ikke at jeg er gravid. Jeg som var sååå sikker. Men det kan jo være jeg er det selvom. Bare skjønner ikke hvorfor alle symptomene forsvant. ja skulle jo tro det! Søt uro da
Noen dager tenker jeg at jeg ikke er det, men så tenker jeg at jeg kan være det og sånn går dagene[emoji28] Treige dager med all den ventingen..
Skal heldigvis bort i helgen, så håper jeg får tankene over på noe annet [emoji1][emoji106]
Tok en bt test idag 8 dpo, blenda men så er det fortsatt tidlig.. nå har jeg bestemt meg for å vente til over helga
Den er ikke så sterk hos meg heller jeg hadde bestemt meg fra starten at jeg ikke skulle teste før minst 10 dpo! Blæh! det klarte jeg -ikke- da kjedelig når man tester blenda.. all håp forsvinner liksom.. håper jeg klarer å holde meg til mandag nåJeg også har bestemt meg for å vente noen dager nå, meeeen det er denne viljestyrken da. Den er ikke så sterk hos meg[emoji23] Men jeg skal prøve så godt jeg kan. Når jeg drar bort i morgen blir testene bli igjen hjemme. Så får hvertfall ikke testet noe før mandag. Men skal prøve å vente litt lenger. Kanskje en ukes tid (Hvem prøver jeg å lure? Det kommer jeg aldri til å klare...[emoji23])
Hvilken følsomhet er det på testene dere tar?
Vet faktisk ikke [emoji85] de rosa fra eBay skal være veldig følsomme iallefall. Kanskje 15?
Mine er fra billige tester, de med blå farge. Er ikke de 25?
Legger inn bildene her.
3 øverste testene er el tester. Ser at lh innholdet stiger. Det kan være bra[emoji1360]
Nederste er en GR test. Blenda hvit.
Men så er jeg bare 8dpo. 1uke til ikm.
Legger inn bildene her.
3 øverste testene er el tester. Ser at lh innholdet stiger. Det kan være bra[emoji1360]
Nederste er en GR test. Blenda hvit.
Men så er jeg bare 8dpo. 1uke til ikm.