IKM UKE 10 ♡

Ser ut som at hCG er på vei ut av kroppen (etter eggløsningssprøyten), men fortsatt litt igjen. Håper det snur og stiger snart igjen :) Bilde øverst til nederst: lørdag (4 dager etter), mandag (6 dager etter), igår (7 dager etter) og idag

Vis vedlegget 219812
Sniker innom for å si at jeg heier på deg!!! Håper det blir full klaff denne pp for dere :-)

I dag tidlig klarte jeg ikke vente mer. Så røyk på en test...[emoji23] Ble som forventet klart negativ. Men er jo fortsatt 9 dager til IKM så jeg håper jeg bare testet litt for tidlig[emoji85]Kanskje jeg prøver en i kveld. Hvis ikke så prøver jeg å vente ett par dager:)
Stikker veldig i dag. Ikke typisk tr stikking. Også er jeg veldig oppblåst.. Masse luft i magen[emoji28][emoji85]

Ser ut som at hCG er på vei ut av kroppen (etter eggløsningssprøyten), men fortsatt litt igjen. Håper det snur og stiger snart igjen :) Bilde øverst til nederst: lørdag (4 dager etter), mandag (6 dager etter), igår (7 dager etter) og idag

Vis vedlegget 219812

Fortsatt strek (svak svak) idag, 9 dager etter ovitrelle. Er vel negativ ikveld eller imorgen ;)

Nederste fra idag tidlig, de to øverste fra igår:

IMG_5438.JPG

I dag tidlig klarte jeg ikke vente mer. Så røyk på en test...[emoji23] Ble som forventet klart negativ. Men er jo fortsatt 9 dager til IKM så jeg håper jeg bare testet litt for tidlig[emoji85]Kanskje jeg prøver en i kveld. Hvis ikke så prøver jeg å vente ett par dager:)
Stikker veldig i dag. Ikke typisk tr stikking. Også er jeg veldig oppblåst.. Masse luft i magen[emoji28][emoji85]

Hehe, da er det laaaaaangt fra over om du ikke venter tr før neste lørdag ;)

Ikke mist håpe søte du. Hvordan var tempen idag da?

Du som vant en så fin baby uro, du bør jo ha mega håp;) ;)

Jeg bare tror ikke at jeg er gravid. Jeg som var sååå sikker. Men det kan jo være jeg er det selvom. Bare skjønner ikke hvorfor alle symptomene forsvant. :( ja skulle jo tro det! Søt uro da :)

Jeg bare tror ikke at jeg er gravid. Jeg som var sååå sikker. Men det kan jo være jeg er det selvom. Bare skjønner ikke hvorfor alle symptomene forsvant. :( ja skulle jo tro det! Søt uro da :)

Noen dager tenker jeg at jeg ikke er det, men så tenker jeg at jeg kan være det og sånn går dagene[emoji28] Treige dager med all den ventingen..
Skal heldigvis bort i helgen, så håper jeg får tankene over på noe annet [emoji1][emoji106]

Noen dager tenker jeg at jeg ikke er det, men så tenker jeg at jeg kan være det og sånn går dagene[emoji28] Treige dager med all den ventingen..
Skal heldigvis bort i helgen, så håper jeg får tankene over på noe annet [emoji1][emoji106]

Hehe ja :p jeg tror kanskje jeg jinxet det :p sa til mannen dagen etter el og frem til i dag at jeg er gravid :p så i dag sa jeg neeeei er nok ikke gravid :p så vi får se fremover nå da... :)

Tok en bt test idag 8 dpo, blenda :sorry: men så er det fortsatt tidlig.. nå har jeg bestemt meg for å vente til over helga ;)

Tok en bt test idag 8 dpo, blenda :sorry: men så er det fortsatt tidlig.. nå har jeg bestemt meg for å vente til over helga ;)

Jeg også har bestemt meg for å vente noen dager nå, meeeen det er denne viljestyrken da. Den er ikke så sterk hos meg[emoji23] Men jeg skal prøve så godt jeg kan. Når jeg drar bort i morgen blir testene bli igjen hjemme. Så får hvertfall ikke testet noe før mandag. Men skal prøve å vente litt lenger. Kanskje en ukes tid:o (Hvem prøver jeg å lure? Det kommer jeg aldri til å klare...[emoji23])

Jeg også har bestemt meg for å vente noen dager nå, meeeen det er denne viljestyrken da. Den er ikke så sterk hos meg[emoji23] Men jeg skal prøve så godt jeg kan. Når jeg drar bort i morgen blir testene bli igjen hjemme. Så får hvertfall ikke testet noe før mandag. Men skal prøve å vente litt lenger. Kanskje en ukes tid:eek: (Hvem prøver jeg å lure? Det kommer jeg aldri til å klare...[emoji23])
Den er ikke så sterk hos meg heller :bored: jeg hadde bestemt meg fra starten at jeg ikke skulle teste før minst 10 dpo! Blæh! det klarte jeg -ikke- da :arghh: kjedelig når man tester blenda.. all håp forsvinner liksom.. håper jeg klarer å holde meg til mandag nå :nailbiting:

b028e64664d954fce485e4a4012a24f7.jpg

7b60e5cddf3523fa459bae0047dcf787.jpg

Legger inn bildene her.
3 øverste testene er el tester. Ser at lh innholdet stiger. Det kan være bra[emoji1360]
Nederste er en GR test. Blenda hvit.
Men så er jeg bare 8dpo. 1uke til ikm.

b028e64664d954fce485e4a4012a24f7.jpg

7b60e5cddf3523fa459bae0047dcf787.jpg

Legger inn bildene her.
3 øverste testene er el tester. Ser at lh innholdet stiger. Det kan være bra[emoji1360]
Nederste er en GR test. Blenda hvit.
Men så er jeg bare 8dpo. 1uke til ikm.

Eeeehm er du sikker på at den der er blenda?? Har du bedre bilde av den?

Back
Topp