..spireliten..
Forumet er livet
test test testJeg kjøpte billigtester på tostreker.no. De kom i dag[emoji85] Klør enda mer i fingrene nå må jeg innrømme[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
test test testJeg kjøpte billigtester på tostreker.no. De kom i dag[emoji85] Klør enda mer i fingrene nå må jeg innrømme[emoji23]
Den værste testetrangen kommer når en har testene tilgjengelig Er du mange DPO nå?Jeg kjøpte billigtester på tostreker.no. De kom i dag[emoji85] Klør enda mer i fingrene nå må jeg innrømme[emoji23]
Støtter denne!test test test
Den værste testetrangen kommer når en har testene tilgjengelig Er du mange DPO nå?
CD19 7DPO
Mens smerter, stikker godt på spesielt venstre side. Føles som jeg får TR hvert sekund.
Ikke så ør/svimmel som jeg var i går. Tisser mye.
Etter sengekos i går, så fikk jeg veldig vondt i bekkenet. Føltes som jeg hadde krympet
Jeg testet negativt i dag 7 dpo Hehe bare måtte teste!
Det var heller ikke morgenurin
Gratulerer! Håper du får fin stigning fremover!Jeg har svake murringer og litt stikkinge følelse på venstre side innimellom..
Er trøtt og et hint uggen innimellom og er i dag 9dpo.. har ingen andre symptomer som skiller seg ut.
Tok tester i går som viste svak positiv så skal teste hver dag framover så langt testene rekker[emoji12] tok testen mest pga magefølelse[emoji4]
Heldigvis er det håp forde, er tidlig enda[emoji5] krysser alt jeg har[emoji4]
Jeg har svake murringer og litt stikkinge følelse på venstre side innimellom..
Er trøtt og et hint uggen innimellom og er i dag 9dpo.. har ingen andre symptomer som skiller seg ut.
Tok tester i går som viste svak positiv så skal teste hver dag framover så langt testene rekker[emoji12] tok testen mest pga magefølelse[emoji4]
Åå så koselig å se[emoji1][emoji1] smiiiler!
Men ser du har best utslag på kvelden. Kanskje jeg skal prøve en i kveld? Eller i morgen kveld kanskje. Spørs hvor lenge jeg klarer holde meg[emoji85] Det beste hadde vært om jeg hadde klart holde meg til over helgen. Men det tror jeg ikke viljestyrken min er sterk nok til... haha[emoji1]
Cd17 tolker jeg som dagen da egget slapp. Om el forskyver seg noen dager er vell ikke helt unormalt.
Og selvfølgelig en SA kan selvsagt ha litt innvirkning på syklusen.
Fikk dere lagt inn aksjer på rette dagene?
Cd17 tolker jeg som dagen da egget slapp. Om el forskyver seg noen dager er vell ikke helt unormalt.
Og selvfølgelig en SA kan selvsagt ha litt innvirkning på syklusen.
Fikk dere lagt inn aksjer på rette dagene?
Jeg har svake murringer og litt stikkinge følelse på venstre side innimellom..
Hehe det var det jeg merka og, så må nok svi av en i kveld også[emoji23]
Det er lenge til over helgen da, så da må du ha sinnsykt med viljestyrke isåfall[emoji12]
Jeg eier ikke viljestyrke[emoji23]
Svidde av en eggløsningstest iste. Den var i alle fall ikke positiv. Du er 9dpo idag?
Vet ikke om det er forskjell på el testene heller.
Du er så gravid du. Gir meg ikke på det[emoji6][emoji6][emoji6]
Hehe er 9 dpo i dag ja
Ble sjokka da jeg testa med el testen, den var jo mer positiv enn dagen jeg testa positiv med eggløsning[emoji12]
Vi la inn aksjer den dagen, men ikke de 2 neste, så var sikker på at det ikke ble noe av denne gangen..
Men så fikk jeg en magefølelse og det ser jo ut som at det stemmer da[emoji12]
Gleder jeg allerede til å teste igjen i kveld[emoji6]
Du må huske å oppdatere oss med en gang. Ryker det en digital da?