IKM UKE 10 ♡

CD19 7DPO
Mens smerter, stikker godt på spesielt venstre side. Føles som jeg får TR hvert sekund.
Ikke så ør/svimmel som jeg var i går. Tisser mye.
Etter sengekos i går, så fikk jeg veldig vondt i bekkenet. Føltes som jeg hadde krympet:eek::laughing021:laughing021:laughing021

Den værste testetrangen kommer når en har testene tilgjengelig :hilarious: Er du mange DPO nå?:)

6 dpo, så fortsatt veldig tidlig med testing:o Meeen det ryker nok kanskje en i morgen eller fredag[emoji85]
Frister nå også, men når det er såpass tidlig er det vel best på starten av dagen? Uff disse dagene er tortur[emoji23]

CD19 7DPO
Mens smerter, stikker godt på spesielt venstre side. Føles som jeg får TR hvert sekund.
Ikke så ør/svimmel som jeg var i går. Tisser mye.
Etter sengekos i går, så fikk jeg veldig vondt i bekkenet. Føltes som jeg hadde krympet:eek::laughing021:laughing021:laughing021

Akkurat samme følelse som meg! [emoji85]
Tisser også unormalt ofte om dagen. Men jeg er redd jeg "leter" etter symptomer fordi jeg har såå lyst til at dette skal klaffe. Men enkelte symptomer kjenner man jo på kroppen at er reelle.. som tissingen, ømme bryst, stikkingen.. Gud disse dagene er alt for lange[emoji28]

Jeg har svake murringer og litt stikkinge følelse på venstre side innimellom..
Er trøtt og et hint uggen innimellom og er i dag 9dpo.. har ingen andre symptomer som skiller seg ut.
Tok tester i går som viste svak positiv så skal teste hver dag framover så langt testene rekker[emoji12] tok testen mest pga magefølelse[emoji4]

cde6d7e5243deb83fef446eddddc4993.jpg

Jeg testet negativt i dag 7 dpo :p Hehe bare måtte teste!
Det var heller ikke morgenurin :p

Er trøtt og et hint uggen innimellom og er i dag 9dpo.. har ingen andre symptomer som skiller seg ut.
Tok tester i går som viste svak positiv så skal teste hver dag framover så langt testene rekker[emoji12] tok testen mest pga magefølelse[emoji4]

Gratulerer!:D Håper du får fin stigning fremover!:smug:

Åå så koselig å se[emoji1][emoji1] smiiiler!
Men ser du har best utslag på kvelden. Kanskje jeg skal prøve en i kveld? Eller i morgen kveld kanskje. Spørs hvor lenge jeg klarer holde meg[emoji85] Det beste hadde vært om jeg hadde klart holde meg til over helgen. Men det tror jeg ikke viljestyrken min er sterk nok til... haha[emoji1]

Åå så koselig å se[emoji1][emoji1] smiiiler!
Men ser du har best utslag på kvelden. Kanskje jeg skal prøve en i kveld? Eller i morgen kveld kanskje. Spørs hvor lenge jeg klarer holde meg[emoji85] Det beste hadde vært om jeg hadde klart holde meg til over helgen. Men det tror jeg ikke viljestyrken min er sterk nok til... haha[emoji1]

Hehe det var det jeg merka og, så må nok svi av en i kveld også[emoji23]
Det er lenge til over helgen da, så da må du ha sinnsykt med viljestyrke isåfall[emoji12]
Jeg eier ikke viljestyrke[emoji23]

Cd17 tolker jeg som dagen da egget slapp. Om el forskyver seg noen dager er vell ikke helt unormalt.

Og selvfølgelig en SA kan selvsagt ha litt innvirkning på syklusen.

Fikk dere lagt inn aksjer på rette dagene?

Cd17 tolker jeg som dagen da egget slapp. Om el forskyver seg noen dager er vell ikke helt unormalt.

Og selvfølgelig en SA kan selvsagt ha litt innvirkning på syklusen.

Fikk dere lagt inn aksjer på rette dagene?

Har lagt inn aksjer men vet ikke om vi traff på selve eggløsninga for jeg tror fortsatt ikke jeg har hatt eggløsning :(

Svidde av en eggløsningstest iste. Den var i alle fall ikke positiv. Du er 9dpo idag?

Vet ikke om det er forskjell på el testene heller.

Du er så gravid du. Gir meg ikke på det[emoji6][emoji6][emoji6]

Svidde av en eggløsningstest iste. Den var i alle fall ikke positiv. Du er 9dpo idag?

Vet ikke om det er forskjell på el testene heller.

Du er så gravid du. Gir meg ikke på det[emoji6][emoji6][emoji6]

Hehe er 9 dpo i dag ja:)
Ble sjokka da jeg testa med el testen, den var jo mer positiv enn dagen jeg testa positiv med eggløsning[emoji12]
Vi la inn aksjer den dagen, men ikke de 2 neste, så var sikker på at det ikke ble noe av denne gangen..
Men så fikk jeg en magefølelse og det ser jo ut som at det stemmer da[emoji12]
Gleder jeg allerede til å teste igjen i kveld[emoji6]

Hehe er 9 dpo i dag ja:)
Ble sjokka da jeg testa med el testen, den var jo mer positiv enn dagen jeg testa positiv med eggløsning[emoji12]
Vi la inn aksjer den dagen, men ikke de 2 neste, så var sikker på at det ikke ble noe av denne gangen..
Men så fikk jeg en magefølelse og det ser jo ut som at det stemmer da[emoji12]
Gleder jeg allerede til å teste igjen i kveld[emoji6]

Du må huske å oppdatere oss med en gang. Ryker det en digital da?

Back
Topp