IKM UKE 10 ♡

Helt umulig.. Bør egentlig lese MYE til eksamen på fredag, men har null motivasjon. Og tankene er jo ikke der i det hele tatt...

Jeg skal på kusinetur med danskebåten til helgen, så da går det noen dager med andre ting i tankene der hvertfall:) Får vi håpe[emoji85] Ene kusinen min er gravid, så det er mulig tankene streifer innimellom men[emoji28]

Jeg også er såpass tidlig at jeg tenker det ikke er mulig å føle det allerede. Men jeg syns jeg kan føle en del ting som jeg ikke kjenner på til vanlig. Så håper det ikke bare er ønsketenkning [emoji85] Jeg gleeeder meg så til å begynne testingen ( selv om det er litt skummelt også ) Vil så gjerne at det skal poppe opp to streker til oss alle sammen[emoji1][emoji173]

Nei, jeg kan ikke fatte at det går an. Hvor langt i "prosessen" er vi egentlig? Er egget festet? Begynt å dele seg?

Noe er det, for jeg kjenner det hele tiden nå. Så enten er jeg gravid. Eller bare gal[emoji13][emoji13]

I dag har jeg en typ støl følelse i magen. Det kommer ikke fra trening da jeg ikke har bevegd meg over dørstokkmila de siste dagene[emoji23] Fortsatt samme sårheten i brystene.. Dagene går så utrolig sakte[emoji85]

I dag har jeg en typ støl følelse i magen. Det kommer ikke fra trening da jeg ikke har bevegd meg over dørstokkmila de siste dagene[emoji23] Fortsatt samme sårheten i brystene.. Dagene går så utrolig sakte[emoji85]
haha. skjønner det. Jeg og har hatt den stølheten som du snakker om.
Om vi er gravide, så er det vell ikke så kjempe rart at vi blir støl. Vil tro det skjer MYE i livmoren da :P

Akkurat den kjenner jeg også på. PP6 etter MA her. 5 uker som skilte meg og min bestevenninne. Hun er høygravid og jeg skal ha babyshower for henne på torsdag. Vi hadde plan på gå gravid samtidig og vi var så glade når det klaffet. Ble gravid i PP 1 og, så det har været litt tungt når det tar så lang tid. Spesielt siden den ene etter den andre enten nettopp har fått baby, eller introduserer at de er gravid. Krysser fingrene for alle her denne mnd :)

Huff ja skjønner hvordan du har det. Føler jeg i tillegg ser nybakte foreldre og barnevogner overalt [emoji13]
Vi brukte lang tind på å bli gravid sist også, hadde bare håpet at det ikke skulle ta så lang tid etter vi mistet.
Håper så på klaff for oss alle denne måneden [emoji4] er så tungt å gå rundt og late som at alt er tipp topp når man egentlig er langt bede pga savnet etter det vi har mistet.
Lykke lykke til

8 DPO og symptomene er nesten borte i dag..Våknet kvalm og gråtende etter en alt for virkelig drøm. Utover morgenen i dag finnes jeg nesten ikke kvalm og kroppen er liksom ikke så veik i kroppen i dag som jeg har vært de tre siste dagene. Venstre bryst er noe ømt og magen er øm, men det kommer av styrketreningen på mandag. Også er jeg skikkelig emosjonell i dag, gråter av alt og ingenting :hilarious: Æsj, jeg som takler kvalme skikkelig dårlig, savner det nesten litt i dag :hilarious: Det er enda tidlig, men håpet begynner å dale noe i dag kjenner jeg :sorry:

8 DPO og symptomene er nesten borte i dag..Våknet kvalm og gråtende etter en alt for virkelig drøm. Utover morgenen i dag finnes jeg nesten ikke kvalm og kroppen er liksom ikke så veik i kroppen i dag som jeg har vært de tre siste dagene. Venstre bryst er noe ømt og magen er øm, men det kommer av styrketreningen på mandag. Også er jeg skikkelig emosjonell i dag, gråter av alt og ingenting :hilarious: Æsj, jeg som takler kvalme skikkelig dårlig, savner det nesten litt i dag :hilarious: Det er enda tidlig, men håpet begynner å dale noe i dag kjenner jeg :sorry:

Jeg har nå kommet frem til teorien at vi var så dårlig når egget skulle feste seg og nå skal det ta noen dager før vi reagerer på hcg-en som produseres :p merker heller nesten ingenting i dag! Blææææ

Jeg har nå kommet frem til teorien at vi var så dårlig når egget skulle feste seg og nå skal det ta noen dager før vi reagerer på hcg-en som produseres :p merker heller nesten ingenting i dag! Blææææ
Det må jo bare være noe sånt ja ;) Syntes liksom vi fortjener en dag med pause før symptomene virkelig setter inn!:smug:

Jakten på symptomene er igang ;) er så spennende å følge med her! 10 dpo i dag :-) hadde litt rosa på papiret 4 dpo, som ble borte i løpet av kvelden. Har deretter vært igjennom en runde med oppkast, fryktelig kvalm og oppblåst kveld 7 dpo, og noen ordentlige stikkende smerter i magen. På natten våknet jeg av at jeg måtte kaste opp. Regnet med vi hadde fått spysyken i hus, men merkelig nok er alle de andre i fin form, og dagen etter var jeg også fin igjen... Heh, merkelige greier! Men ellers få symptomer her, det murrer litt og kjennes som TR kanskje er på vei... Så vi får se da! Veldig lyst til å svi av en test snart :joyful: heier på oss alle :happy:

Jakten på symptomene er igang ;) er så spennende å følge med her! 10 dpo i dag :) hadde litt rosa på papiret 4 dpo, som ble borte i løpet av kvelden. Har deretter vært igjennom en runde med oppkast, fryktelig kvalm og oppblåst kveld 7 dpo, og noen ordentlige stikkende smerter i magen. På natten våknet jeg av at jeg måtte kaste opp. Regnet med vi hadde fått spysyken i hus, men merkelig nok er alle de andre i fin form, og dagen etter var jeg også fin igjen... Heh, merkelige greier! Men ellers få symptomer her, det murrer litt og kjennes som TR kanskje er på vei... Så vi får se da! Veldig lyst til å svi av en test snart :joyful: heier på oss alle :happy:
Jeg heier på test når du er komme så langt på vei :D:D:D

Back
Topp