Hei, er det hun som reklamerte for helsekostprodukter gjennom en blogg i går dere mener?
Ja. Hun svarte på alle tråder ang vitex, bihonninggele etc. Spammet hele siden på "Nye innlegg".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, er det hun som reklamerte for helsekostprodukter gjennom en blogg i går dere mener?
Fikk det i dag jeg og [emoji4]Lotion utflod her. Enda et tegn gitt[emoji12][emoji12]
Fikk det i dag jeg og [emoji4]
Her også! Å av og til litt gul seig utflodLotion utflod her. Enda et tegn gitt[emoji12][emoji12]
Lotion utflod her. Enda et tegn gitt[emoji12][emoji12]
Det har jeg idag.. og puppene mine føles tunge men mest mensenmurringer... og små uggen..Lotion utflod her. Enda et tegn gitt[emoji12][emoji12]
men den siste testen din er svakere. Så for meg ser det ut som egget er sluppet
Jeg skjønner nada Eggløsning har i mange år kommet på syklusdag 15 og jeg har alltid fått positiv eggløsningstest på dag 14
Nå har jeg ikke testet positivt og eggløsningssmerter kom i går på dag 18. Kan syklus være sånn på bærtur etter spontanabort i desember?? Ser ikke poenget med å ta ny test i dag siden den i går er enda svakere. Blir gal!!
Vis vedlegget 219711
Tenker at 8 dpo er alt for tidlig til å uansett bekrefte/avkrefte graviditet. Vent noen dager til før dere tar en ny test
Men spennende er det i hvert fall
Ja vet det innerst inne [emoji23] spenningen blir for stor, og eier ikke tålmodighet hihi. Får vente noen dager som du sier
Kjenner til det der! Er så vant til å få negative tester, at jeg ikke helt klarer å se for meg at det skal gå denne mndSå vant til at det ikke klaffer at denne mnd er jeg ordentlig pessimist. Selv om dette er mnd vi endelig har truffet blink på eggløsningen. Har nesten ingen symptomer, bortsett fra pupper som er ømme - så kjære kropp, du lurer ikke meg [emoji854]