IKM UKE 10 ♡

Aner ikke om dette er et tegn, men er skikkelig skikkelig støl i lårene:p og treeeeeeg i magen:p

Så vant til at det ikke klaffer at denne mnd er jeg ordentlig pessimist. Selv om dette er mnd vi endelig har truffet blink på eggløsningen. Har nesten ingen symptomer, bortsett fra pupper som er ømme - så kjære kropp, du lurer ikke meg [emoji854]

Ser ut som det blir spennende framover for alle:)
Jeg har hatt konstant murringer i magen i lang tid, siden syklusen er på bærtur så aner jeg ingenting.
Hadde positiv el test 20 februar, 8dpo i dag.
Har tyngre pupper og de gjør vondt, men sånn er de før tr også..
Merker jeg har kortere lunte og irriterer meg over ting som ikke har vært irriterende før[emoji12]
Tok en babyplan strimmel og en vanlig billigstrimmel nå, og begge fikk en veldig svak strek..
Siden jeg fikk skyggestrek tidligere tenker jeg at det er det nå også..
Noen med erfaringer?
Pleier 2 ulike tester å vise skyggestrek samtidig?
Er jo alt for tidlig, men måtte bare[emoji12]

Tenker at 8 dpo er alt for tidlig til å uansett bekrefte/avkrefte graviditet. Vent noen dager til før dere tar en ny test:)

Men spennende er det i hvert fall:) :)

men den siste testen din er svakere. Så for meg ser det ut som egget er sluppet

Jeg skjønner nada :( Eggløsning har i mange år kommet på syklusdag 15 og jeg har alltid fått positiv eggløsningstest på dag 14

Nå har jeg ikke testet positivt og eggløsningssmerter kom i går på dag 18. Kan syklus være sånn på bærtur etter spontanabort i desember?? Ser ikke poenget med å ta ny test i dag siden den i går er enda svakere. Blir gal!!

IMG_2925.JPG

Jeg skjønner nada :( Eggløsning har i mange år kommet på syklusdag 15 og jeg har alltid fått positiv eggløsningstest på dag 14

Nå har jeg ikke testet positivt og eggløsningssmerter kom i går på dag 18. Kan syklus være sånn på bærtur etter spontanabort i desember?? Ser ikke poenget med å ta ny test i dag siden den i går er enda svakere. Blir gal!!

Vis vedlegget 219711

Cd17 tolker jeg som dagen da egget slapp. Om el forskyver seg noen dager er vell ikke helt unormalt.

Og selvfølgelig en SA kan selvsagt ha litt innvirkning på syklusen.

Fikk dere lagt inn aksjer på rette dagene?

CD 18, dpo8. Har fortsatt mens smerter. Eller, kanskje litt mer på venstre side idag. Men rar i magen er jeg i hvert fall. Kjenner jeg blir raskt ør også. Utflod har jeg ikke lagt merke til idag. Men har ikke vert på beina så lenge enda.

Fortsatt kvalm i dag :sour: Og trøtt.. Har sovet 14 timer i natt. Må jo flire litt av meg selv, huff:joyful: Kroppen kjennes skjelven og veik ut. Har ingen tegn til ømme bryster eller nippler, noe jeg pleier å få en uke før tr.. Blir noen lange dager fram til jeg skal teste:hilarious:

De siste dagene har det kommet noen bølger med kvalme, men i dag toppa det seg med å kaste opp :wideyed: Omgangssyka har nettopp gått, så håper ikke det er den! Ellers ingen symptomer :p

Så vant til at det ikke klaffer at denne mnd er jeg ordentlig pessimist. Selv om dette er mnd vi endelig har truffet blink på eggløsningen. Har nesten ingen symptomer, bortsett fra pupper som er ømme - så kjære kropp, du lurer ikke meg [emoji854]
Kjenner til det der! Er så vant til å få negative tester, at jeg ikke helt klarer å se for meg at det skal gå denne mnd :p

Back
Topp