Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser vi er flere som ikke helt forstår oss på el denne mnd.Hadde tenkt å hoppe hit jeg og men skjønner ikke hvor det blir av eggløsninga mi???
velkommen inn hit*Newbeginning* - pp2 - barn nr 3 - el 20.2 - ikm 6 mars
Ser ut solsyklusen min har hoppa fra 22 til 32 dager, så da hopper jeg inn her
Jenter, nå må dere forklare meg en ting.
Metall smak i munnen. Hvordan smaker så metall???
Kaffe smaker rart idag, men hvordan smaker metall kaffe ???
Så rart du skriver det. Igår kveld før jeg la meg så lukta jeg blod. Ingen som blødde som jeg vet omHaha, godt spørsmål. Jeg får ikke til å forklare det. Men som du skjønner så er det at det smaker rart i munnen. Du vet kanskje hvordan blodsmak i munnen er? Jeg synes det ligner litt, men det er nok veldig individuelt. Derfor blir det rar smak på feks kaffe. [emoji854] Helt sikkert noen som vil beskrive det annerledes enn meg, men så er det jo veldig subjektivt. [emoji4]
men den siste testen din er svakere. Så for meg ser det ut som egget er sluppetHadde tenkt å hoppe hit jeg og men skjønner ikke hvor det blir av eggløsninga mi???
Jenter, nå må dere forklare meg en ting.
Metall smak i munnen. Hvordan smaker så metall???
Kaffe smaker rart idag, men hvordan smaker metall kaffe ???
ingen god forklaring med andre ord?
Så gøy med symtomer daJeg har så vondt i puppene at jeg blir rett og slett sprø. Men det er vanlig til meg å være å ha så vondt, men jaggu plagsomt! [emoji85] bare 5 dpo
Trekker tilbake det jeg akkurat skrev. Symptomer som kvalm og oppkast er ikke så gøy.6 DPO og kvalm som ett uvær... Jeg hater å være kvalm! Går konstant og småraper hele tiden... Ellers har jeg stikkinger i livmorsområdet
Jeg tar heller alle andre symptomer i stedet for kvalme og oppkast anytimeTrekker tilbake det jeg akkurat skrev. Symptomer som kvalm og oppkast er ikke så gøy.
Kan du være lenger på vei siden du allerede er kvalm? Eller er du sikker på el dato?
Jeg tar heller alle andre symptomer i stedet for kvalme og oppkast anytime
Nei, jeg er nok bare 6 DPO, fikk EL bekreftet både med testing og ved temping så
Jeg tenker at første test ryker på fredagen Da er jeg vell rundt 10 DPONår tenker dere å teste?