IKM UKE 10 ♡

Hadde tenkt å hoppe hit jeg og men skjønner ikke hvor det blir av eggløsninga mi???

Vedlegg

• thumb_IMG_2907_1024.jpg
    thumb_IMG_2907_1024.jpg
    123 KB · Visninger: 80
*Newbeginning* - pp2 - barn nr 3 - el 20.2 - ikm 6 mars

Ser ut som syklusen min har hoppa fra 22 til 32 dager, så da hopper jeg inn her:)

Last edited:
Jenter, nå må dere forklare meg en ting.

Metall smak i munnen. Hvordan smaker så metall??? :laughing025:laughing025
Kaffe smaker rart idag, men hvordan smaker metall kaffe ???

Jenter, nå må dere forklare meg en ting.

Metall smak i munnen. Hvordan smaker så metall??? :laughing025:laughing025
Kaffe smaker rart idag, men hvordan smaker metall kaffe ???

Haha, godt spørsmål. Jeg får ikke til å forklare det. Men som du skjønner så er det at det smaker rart i munnen. Du vet kanskje hvordan blodsmak i munnen er? Jeg synes det ligner litt, men det er nok veldig individuelt. Derfor blir det rar smak på feks kaffe. [emoji854] Helt sikkert noen som vil beskrive det annerledes enn meg, men så er det jo veldig subjektivt. [emoji4]

Haha, godt spørsmål. Jeg får ikke til å forklare det. Men som du skjønner så er det at det smaker rart i munnen. Du vet kanskje hvordan blodsmak i munnen er? Jeg synes det ligner litt, men det er nok veldig individuelt. Derfor blir det rar smak på feks kaffe. [emoji854] Helt sikkert noen som vil beskrive det annerledes enn meg, men så er det jo veldig subjektivt. [emoji4]
Så rart du skriver det. Igår kveld før jeg la meg så lukta jeg blod. Ingen som blødde som jeg vet om o_O
DPO gjør en GAL:pompus:

Jeg har så vondt i puppene at jeg blir rett og slett sprø. Men det er vanlig til meg å være å ha så vondt, men jaggu plagsomt! [emoji85] bare 5 dpo

6 DPO og kvalm som ett uvær... :yuck: Jeg hater å være kvalm! Går konstant og småraper hele tiden... Ellers har jeg stikkinger i livmorsområdet:)

6 DPO og kvalm som ett uvær... :yuck: Jeg hater å være kvalm! Går konstant og småraper hele tiden... Ellers har jeg stikkinger i livmorsområdet:)
Trekker tilbake det jeg akkurat skrev. Symptomer som kvalm og oppkast er ikke så gøy.

Kan du være lenger på vei siden du allerede er kvalm? Eller er du sikker på el dato?

Trekker tilbake det jeg akkurat skrev. Symptomer som kvalm og oppkast er ikke så gøy.

Kan du være lenger på vei siden du allerede er kvalm? Eller er du sikker på el dato?
Jeg tar heller alle andre symptomer i stedet for kvalme og oppkast anytime :D
Nei, jeg er nok bare 6 DPO, fikk EL bekreftet både med testing og ved temping så ;)

Back
Topp