IKM UKE 10 ♡

Jeg har siden i går hatt konstant stive nipler[emoji28] Gjør vondt bare klærne er borti.. Puppene føles også tyngre enn vanlig[emoji85]

Samme her! Ser ut som lysene står på hele tiden [emoji23][emoji23] Føles ut som en tung klump inni puppen liksom..

Idag er ikke magen god. Har løpt på toalettet 3 ganger siden det kjennes ut som TR er på vei.

Har nå benyttet meg av hev senk pulten min på jobb. Klarer ikke sitte mer.
Magen er liksom øm. LA det være spiren som graver seg fast

5DPO

Idag er ikke magen god. Har løpt på toalettet 3 ganger siden det kjennes ut som TR er på vei.

Har nå benyttet meg av hev senk pulten min på jobb. Klarer ikke sitte mer.
Magen er liksom øm. LA det være spiren som graver seg fast

5DPO

Krysser alt jeg har for at det er spiren som fester seg[emoji1][emoji173] Kjenner du noen andre symptomer?
Jeg er også litt rar i magen pluss disse niplene mine som jeg ikke har kontroll på lenger[emoji23]

Krysser alt jeg har for at det er spiren som fester seg[emoji1][emoji173] Kjenner du noen andre symptomer?
Jeg er også litt rar i magen pluss disse niplene mine som jeg ikke har kontroll på lenger[emoji23]
Mens smerter, øm mage, og litt uggen.
Puppene er fortsatt normal :P :P

Er bare så redd for å si at jeg har spymtomer. Blir så skuffet når tanten kommer alikevell...

Men er det ikke litt tidlig å kjenne symptomer så tidlig??
Egget kan jo knapt ha festet seg?

Jeg aner ikke[emoji85] Men jeg for min del kjenner forskjell på puppene mine hvertfall. At de er tyngre kan jo helt klart være ønsketenkning, men at niplene er konstant stive er jo helt klart noe som er uvanlig for meg[emoji28] hehe[emoji85]

Føler tr er rett rundt hjørnet selv om det er en uke igjen... Har noen symptomer som helt sikkert har mange andre forklaringer enn gravid:p Føler jeg holder på å bli forkjøla.. rar form og sår i munnen (!) veldig merkelig :wideyed:

5 dpo- stikker og verker i puppene, fryser på hender og føtter, men er varm på kroppen, tett i nesen, tørst, stikker og bobler i livmor, hint av kvalme som kommer i bølgedaler, lavt blodsukker, pms(!) viiil haaaa godteri! Og kos av kjæresten min :( men han er ikke hjemme :(

5 dpo- stikker og verker i puppene, fryser på hender og føtter, men er varm på kroppen, tett i nesen, tørst, stikker og bobler i livmor, hint av kvalme som kommer i bølgedaler, lavt blodsukker, pms(!) viiil haaaa godteri! Og kos av kjæresten min :( men han er ikke hjemme :(

Er til å bli sprø av[emoji13]

Når jeg kjørte hjem fra jobb så var jeg sikker. Nå er jeg gravid.
Men nå når jeg har fått roet ned, så er jeg ikke så sikker lenger[emoji854][emoji854][emoji854]

Er til å bli sprø av[emoji13]

Når jeg kjørte hjem fra jobb så var jeg sikker. Nå er jeg gravid.
Men nå når jeg har fått roet ned, så er jeg ikke så sikker lenger[emoji854][emoji854][emoji854]

Sånn er jeg også. Isted når kjæresten var innom så satt han seg i sofaen og strøk og susset på meg (akkurat sånn som jeg egentlig ønsket), så spør han når jeg kan ta graviditetstest. Så blir jeg bare irritert og sier det er jo ikke vits i hvorfor skal du vite det NÅ liksom? Kjempe sur :p så sier han forsiktig: nei tenkte bare det hadde vært greit å vite liksom. Må ikke vite det akkurat nå.
Haha da ble jeg litt flau av meg selv :p

Sånn er jeg også. Isted når kjæresten var innom så satt han seg i sofaen og strøk og susset på meg (akkurat sånn som jeg egentlig ønsket), så spør han når jeg kan ta graviditetstest. Så blir jeg bare irritert og sier det er jo ikke vits i hvorfor skal du vite det NÅ liksom? Kjempe sur :p så sier han forsiktig: nei tenkte bare det hadde vært greit å vite liksom. Må ikke vite det akkurat nå.
Haha da ble jeg litt flau av meg selv :p

Haha. Hormoner er en fin ting[emoji23][emoji23][emoji23]
Blir spennende å se om vi merker noe enda mer i morgen;)

Back
Topp