6 DPO og kvalm som ett uvær... Jeg hater å være kvalm! Går konstant og småraper hele tiden... Ellers har jeg stikkinger i livmorsområdet
Da jeg var gravid sist var jeg kvalm allerede 6dpo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 DPO og kvalm som ett uvær... Jeg hater å være kvalm! Går konstant og småraper hele tiden... Ellers har jeg stikkinger i livmorsområdet
Hoho, dette begynner å bli aaalt for spennende nåDa jeg var gravid sist var jeg kvalm allerede 6dpo!
Da jeg var gravid sist var jeg kvalm allerede 6dpo!
Jeg har siden i går hatt konstant stive nipler[emoji28] Gjør vondt bare klærne er borti.. Puppene føles også tyngre enn vanlig[emoji85]
Idag er ikke magen god. Har løpt på toalettet 3 ganger siden det kjennes ut som TR er på vei.
Har nå benyttet meg av hev senk pulten min på jobb. Klarer ikke sitte mer.
Magen er liksom øm. LA det være spiren som graver seg fast
5DPO
Samme her! Ser ut som lysene står på hele tiden [emoji23][emoji23] Føles ut som en tung klump inni puppen liksom..
Mens smerter, øm mage, og litt uggen.Krysser alt jeg har for at det er spiren som fester seg[emoji1][emoji173] Kjenner du noen andre symptomer?
Jeg er også litt rar i magen pluss disse niplene mine som jeg ikke har kontroll på lenger[emoji23]
Mens smerter, øm mage, og litt uggen.
Puppene er fortsatt normal
Er bare så redd for å si at jeg har spymtomer. Blir så skuffet når tanten kommer alikevell...
Akkurat det jeg også er.Ja kjenner meg igjen der.. Man kjenner liksom etter symptomer men er også redd for de[emoji85]
Men er det ikke litt tidlig å kjenne symptomer så tidlig??
Egget kan jo knapt ha festet seg?
*Dytter opp igjen etter all reklamen*
Herregud.. Det mennesket var irriterende..
Hei, er det hun som reklamerte for helsekostprodukter gjennom en blogg i går dere mener?
5 dpo- stikker og verker i puppene, fryser på hender og føtter, men er varm på kroppen, tett i nesen, tørst, stikker og bobler i livmor, hint av kvalme som kommer i bølgedaler, lavt blodsukker, pms(!) viiil haaaa godteri! Og kos av kjæresten min men han er ikke hjemme
Er til å bli sprø av[emoji13]
Når jeg kjørte hjem fra jobb så var jeg sikker. Nå er jeg gravid.
Men nå når jeg har fått roet ned, så er jeg ikke så sikker lenger[emoji854][emoji854][emoji854]
Sånn er jeg også. Isted når kjæresten var innom så satt han seg i sofaen og strøk og susset på meg (akkurat sånn som jeg egentlig ønsket), så spør han når jeg kan ta graviditetstest. Så blir jeg bare irritert og sier det er jo ikke vits i hvorfor skal du vite det NÅ liksom? Kjempe sur så sier han forsiktig: nei tenkte bare det hadde vært greit å vite liksom. Må ikke vite det akkurat nå.
Haha da ble jeg litt flau av meg selv