M
Masuma
Guest
Til dere som har vært gravide før og Evt før test, merket dere noe forandring der nede? Og hadde dere vondt i korsryggen? Fortell
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til dere som har vært gravide før og Evt før test, merket dere noe forandring der nede? Og hadde dere vondt i korsryggen? Fortell
Noen som ser noe,eller er der bare meg?(6 eller 8 dpo)
Vis vedlegget 219596
Beklager håret som har satt seg fast på testen
Nå er det 6 år siden jeg var gravid sist, så jeg husker ikke så mye.. bare at jeg hadde såre bryster og litt sånn mensen murringer
Vis vedlegget 219596
Husker ikke så godt jeg heller. Men ømme bryster og den syke luktesansen var det jeg merket først.
Ja jeg ser,men svakt,og regner egentlig meg at det er en skygge Tenkte det var moro å høre om noen andre så detJeg ser dessverre ingen ting. Men gjør du?
Haha,jeg blåste også på skjermen når jeg så på det første gangHahaha! Jeg blåste faktisk på mobilen for å få vekk håret jeg har dessverre ikke noe testesyn, men gi det noen dager til
Vis vedlegget 219596
Samme her! Ømme bryster, sykt bra luktesans selvom jeg var tett også hadde jeg mye tykk hvit utflod.
Husker nå at jeg hadde spist muffins, men ikke kastet papiret og flere det etterpå så luktet jeg muffins fra det papiret selvom det var flere meter unna skjønte ikke hvorfor det luktet muffins haha
Vis vedlegget 219596
Håper også det ja! Håper på masse positive tester her inne!Jeg syns det ser ut som en hvit strek der. Hmm. Er jo veldig tidlig ennå da! Håper det kommet strek om ikke så lenge!
Helt greit,ser det såvidt selvSer ingenting
Enda en dag gjennomført Innsett om 1,5 døgn [emoji173]