IKM UKE 10 ♡

Til dere som har vært gravide før og Evt før test, merket dere noe forandring der nede? Og hadde dere vondt i korsryggen? Fortell:happy093:)

Til dere som har vært gravide før og Evt før test, merket dere noe forandring der nede? Og hadde dere vondt i korsryggen? Fortell:happy093:)

Jeg hadde ikke så mange tegn første gang, bortsett fra at jeg var ekstremt trøtt hele tiden og såre bryst. Andre gang var jeg trøtt, kvalm, stikninger/ilninger i livmor og svimmel, men mistet desverre. Håper nå på ny spire denne pp, som sitter til termin[emoji173]

Noen som ser noe,eller er der bare meg?:smiley-ashamed005(6 eller 8 dpo)
IMG_6562.JPG

Beklager håret som har satt seg fast på testen:p

Nå er det 6 år siden jeg var gravid sist, så jeg husker ikke så mye.. bare at jeg hadde såre bryster og litt sånn mensen murringer ;)

Ser så mange av dere allerede er i dpo land! Det er litt kjipt med kort lutealfase! Jeg får jo ikke eggløsning før nærmere neste helg, så får jo ikke deltatt noe særlig :banghead:

Husker ikke så godt jeg heller. Men ømme bryster og den syke luktesansen var det jeg merket først.

Samme her! Ømme bryster, sykt bra luktesans selvom jeg var tett :p også hadde jeg mye tykk hvit utflod.
Husker nå at jeg hadde spist muffins, men ikke kastet papiret og flere det etterpå så luktet jeg muffins fra det papiret selvom det var flere meter unna :p skjønte ikke hvorfor det luktet muffins :p haha

Jeg ser dessverre ingen ting. Men gjør du?
Ja jeg ser,men svakt,og regner egentlig meg at det er en skygge:) Tenkte det var moro å høre om noen andre så det:p
Hahaha! Jeg blåste faktisk på mobilen for å få vekk håret :D jeg har dessverre ikke noe testesyn, men gi det noen dager til ;)
Haha,jeg blåste også på skjermen når jeg så på det første gang:D

Samme her! Ømme bryster, sykt bra luktesans selvom jeg var tett :p også hadde jeg mye tykk hvit utflod.
Husker nå at jeg hadde spist muffins, men ikke kastet papiret og flere det etterpå så luktet jeg muffins fra det papiret selvom det var flere meter unna :p skjønte ikke hvorfor det luktet muffins :p haha

Haha! Så herlig :p

Kjente noe merkelig for et par dager siden når jeg la meg nedpå litt. Hadde i en stund hatt ilninger i brystene, men så ilte/kilte det i livmoren og det strålet liksom opp til ene puppen:happy: altså samtidig:eek:

Back
Topp