Ebay har hvertfallNoen som vet hvor jeg får kjøpt eggløsningsstrips? Bare på nett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ebay har hvertfallNoen som vet hvor jeg får kjøpt eggløsningsstrips? Bare på nett?
TakkSkal krysse fingrene mine jeg også[emoji23]
Men jeg trenger på ....søndagEbay har hvertfall
Så utfyllende godt svar! Takk skal du ha! Ja, det hadde vært kjekt å vite om hvor stor forskjell det er på de to testene da. Men aksjer er lagt inn så får vente å se. Sist mnd hadde jeg 13 dager med høy på monitoren. To dager etter lav kom tante rød. Så jeg stoler enda ikke helt på den monitoren.
Jeg vet i hvert fall at billige-tester sine har en følsomhet på 25 mIU/mL, mens clearblue sine digitale eggeløsningstester har en følsomhet på 40 mIU/mL.. Kanskje det står i bruksanvisningen, hvor følsom den er liksom
Ja, ikke sant. De strimlene jeg tok nå som var positive var fra eBay, men de blir ikke positive sånn uten videre. Har ikke fått positiv på dem før faktisk. Den var negativ i dag så tipper EL har vært eller er i dag - selv om monitoren ikke er enig i det. Burde ha tempet egentlig men synes det er stress siden jeg jobber turnus. Men kjipt hvis monitoren ikke plukker opp annet en høy ever da, det koster jo flesk å kjøpe inn disse testene.
Ebay har hvertfall
Utrolig kjedelig hvis den aldri når max Har du brukt monitoren flere pper?
Denne runden er det 2 pp. Kjøpte den men tok den ikke i bruk, så to mnd med testing og så ble all historikken sletta pga at jeg var sløv med å bytte batterier *klask i panna*. Alt ble sletta og så måtte jeg starte på nytt forrige mnd [emoji85] Men uansett hva monitoren viser så er jeg ganske sikker på at jeg er i dpo land. To små dråper blod i truseinnlegget i dag [emoji50] Men kan være pga gårsdagens aksjer og skjøre slimhinner. Mye som er annerledes denne syklusen enn før. Så håper virkelig det er et godt tegn [emoji4]
Kjøpte meg A1 eggløsningstester. Var litt enklere i bruk. Måtte ta en i kveld bare for å teste.
Super negativ.
Så da tror jeg at det går greit at mannen er borte i 3 dager[emoji13] men jeg kommer nok til å forskyve ikm. Skjønner meg ikke helt på syklus denne mnd. Lagt på 26-28 dager. Men nå er jeg på CD 14 uten tegn på el testene. I forhold til kroppen var el på CD 12[emoji85]
CD 15. Og enda svakere el test. Begynner virkelig lure på om jeg har gått glipp av lh toppen.