IKM UKE 10 ♡

Røyk på første testen i dag:smiley-ashamed005 Tok en da jeg ikke er 100% sikker på når jeg hadde el,det kan ha skjedd før jeg tror. Ser en suuuuuuuuupersvak strek,men er nok bare skygge foreløpig ihvertfall:)
Dette er så spennende! Føkk strikkhopping og fallskjerm,jeg får nok adrenalin av g-tester:smiley-bounce012

Så utfyllende godt svar! Takk skal du ha! Ja, det hadde vært kjekt å vite om hvor stor forskjell det er på de to testene da. Men aksjer er lagt inn så får vente å se. Sist mnd hadde jeg 13 dager med høy på monitoren. To dager etter lav kom tante rød. Så jeg stoler enda ikke helt på den monitoren.

Jeg vet i hvert fall at billige-tester sine har en følsomhet på 25 mIU/mL, mens clearblue sine digitale eggeløsningstester har en følsomhet på 40 mIU/mL.. Kanskje det står i bruksanvisningen, hvor følsom den er liksom :)

Jeg vet i hvert fall at billige-tester sine har en følsomhet på 25 mIU/mL, mens clearblue sine digitale eggeløsningstester har en følsomhet på 40 mIU/mL.. Kanskje det står i bruksanvisningen, hvor følsom den er liksom :)

Ja, ikke sant. De strimlene jeg tok nå som var positive var fra eBay, men de blir ikke positive sånn uten videre. Har ikke fått positiv på dem før faktisk. Den var negativ i dag så tipper EL har vært eller er i dag - selv om monitoren ikke er enig i det. Burde ha tempet egentlig men synes det er stress siden jeg jobber turnus. Men kjipt hvis monitoren ikke plukker opp annet en høy ever da, det koster jo flesk å kjøpe inn disse testene.

Ja, ikke sant. De strimlene jeg tok nå som var positive var fra eBay, men de blir ikke positive sånn uten videre. Har ikke fått positiv på dem før faktisk. Den var negativ i dag så tipper EL har vært eller er i dag - selv om monitoren ikke er enig i det. Burde ha tempet egentlig men synes det er stress siden jeg jobber turnus. Men kjipt hvis monitoren ikke plukker opp annet en høy ever da, det koster jo flesk å kjøpe inn disse testene.

Utrolig kjedelig hvis den aldri når max :( Har du brukt monitoren flere pper?

Brunlig utfod her idag da. :0Hadde jo fast smiley i går da. Så hva det kommer av er jeg usikker på..

Da er man plutselig over i dpo-land igjen, dag 1[emoji4] Håper dagene går fort frem til testegalskapen kan starte, målet er å holde ut til 10 dpo[emoji16]

c567b11fd68dba5178ea857d1e673870.jpg

Negativ EL test her i dag så da er jeg nok på 1 dpo. Spennende og lange dager i vente. Håper så inderlig at tanta holder seg borte denne gangen, og at det blir fine g tester isteden.

Kjøpte meg A1 eggløsningstester. Var litt enklere i bruk. Måtte ta en i kveld bare for å teste.
Super negativ.
Så da tror jeg at det går greit at mannen er borte i 3 dager[emoji13] men jeg kommer nok til å forskyve ikm. Skjønner meg ikke helt på syklus denne mnd. Lagt på 26-28 dager. Men nå er jeg på CD 14 uten tegn på el testene. I forhold til kroppen var el på CD 12[emoji85]

Utrolig kjedelig hvis den aldri når max :( Har du brukt monitoren flere pper?

Denne runden er det 2 pp. Kjøpte den men tok den ikke i bruk, så to mnd med testing og så ble all historikken sletta pga at jeg var sløv med å bytte batterier *klask i panna*. Alt ble sletta og så måtte jeg starte på nytt forrige mnd [emoji85] Men uansett hva monitoren viser så er jeg ganske sikker på at jeg er i dpo land. To små dråper blod i truseinnlegget i dag [emoji50] Men kan være pga gårsdagens aksjer og skjøre slimhinner. Mye som er annerledes denne syklusen enn før. Så håper virkelig det er et godt tegn [emoji4]

Denne runden er det 2 pp. Kjøpte den men tok den ikke i bruk, så to mnd med testing og så ble all historikken sletta pga at jeg var sløv med å bytte batterier *klask i panna*. Alt ble sletta og så måtte jeg starte på nytt forrige mnd [emoji85] Men uansett hva monitoren viser så er jeg ganske sikker på at jeg er i dpo land. To små dråper blod i truseinnlegget i dag [emoji50] Men kan være pga gårsdagens aksjer og skjøre slimhinner. Mye som er annerledes denne syklusen enn før. Så håper virkelig det er et godt tegn [emoji4]

Fikk du max forrige mnd da? Tenker at man kjenner jo kroppen sin ganske godt etter hvert, og når el testene har visst positivt også negativt, så er det jo ganske sikkert :happy: Åå jeg krysser fingrene for deg!! Spennende dager i vente nå!!

Kjøpte meg A1 eggløsningstester. Var litt enklere i bruk. Måtte ta en i kveld bare for å teste.
Super negativ.
Så da tror jeg at det går greit at mannen er borte i 3 dager[emoji13] men jeg kommer nok til å forskyve ikm. Skjønner meg ikke helt på syklus denne mnd. Lagt på 26-28 dager. Men nå er jeg på CD 14 uten tegn på el testene. I forhold til kroppen var el på CD 12[emoji85]

Så bra du fikk kjøpt eggeløsningstester :) Kan jo være at kroppen prøvde å slippe ett egg, men at det ikke gikk, og da vil den jo prøve igjen senere :) Er jo mye som kan påvirke syklusen!

Back
Topp