Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fast smiley idag
Tro meg, jeg er grådig leiHihi tusen takk <3 Satser på at el er rett rundt hjørnet til deg! Kjente at jeg begynte å bli ordentlig lei av å tisse i en kopp Nesten så gav opp hele greia... men gla jeg holdt ut!
Venterpånr4 pp1 b3 el 23-24/2 Ikm 10/3
Ble dette riktig tru?
Her har sykdom ødelagt alle sjanser for ikm hos oss denne pp. Så her er det bare å vente på tr. Lykke til alle sammen, krysser fingrene for mange doble streker i uke 10 og mange november babyer
Dere som tester etter el. Får dere strek nr 2 med en gang? For min del så er jeg begynt å bare se på svaret når testen er tørr. 1 minutt etter testen så har jeg bare ultrasvak strek.
Ja om ikke med en gang så ser jeg alltid en antydning til at det kommer strek, at den er kjempe kjempe svak først..... Men du venter fem minutter før du ser på resultatet??
Får heller melde meg av igjen om eggene ikke overlever til tirsdag
VictoriaH - #2 IVF - B1 - egguttak 23.02 - IKM 09.03
Ååå krysser fingrene for deg <3
Får heller melde meg av igjen om eggene ikke overlever til tirsdag
VictoriaH - #2 IVF - B1 - egguttak 23.02 - IKM 09.03
Jeg sammenligner alle testene mine når de er tørket jeg. Da ser jeg best forskjell.
Men las om ei som hadde fått positiv test her inne. Og da sa hun at test streken ble kjempe sterk med en gang. Det har jeg ennå ikke opplevd.
Opplever det samme som deg.
Det er nesten så jeg begynner å lure på om el har vert? Testen er svakere igjen idag. Tester en gang om formiddagen.
Om el har vert, skal den vell være enda svakere i morgen også?
Takk Håper veldig nå.. Vridd meg i smerte siden uttak kl 11 idag, så dette bør være gullegget + noe på frys. Manner meg opp til å tisse nå
Skjønner! Nå når jeg har fått positive tester så har streken kommet ganske raskt, altså den er blitt positiv godt innenfor de fem minuttene...
Har du en oversikt over alle El testene dine jeg kan få se? For ser ikke ut som noen av de på bilde et positive :/ Så tror ikke du har gått glipp av EL? Har du foressten noen symptomer?
Hvor mange egg ble tatt ut? Er det vondt å tisse etter uttak?? Sorry at jeg graver, syns bare det er veldig spennende. Er selv IVF barn, så jeg vet hvor sterkt ønsket jeg var av mine foreldre, så jeg håper virkelig dette går deres vei <3