IKM UKE 10 ♡

Idag har jeg el smerter. Merkelig nok ingen el slim. Kjenner det stikker i venstre eggstokk.
Spent på testen jeg skal ta snart. Kroppen sier el er over, men testene sier den ikke har vert.
Hmmmm---

Spennende dager :D happy humping og venting til alle :-) bestemte meg for å ikke teste etter EL for å unngå stress, bare følge magefølelsen og appen.... Og det resulterte i veldig mye mer stress for at vi har missa EL :eek: ifølge appen skulle EL være søndag, murringer tilsier jeg tror det var i går. Lagt inn aksjer, men ikke følelsen - så er vel bare å vente å se da :) vet ikke helt hvor mange DPO, egentlig 3, men jeg tror jeg tenker 1. Håper, håper på mange søte november-beibiser her inne :dummy1::dummy:

Spennende dager :D happy humping og venting til alle :-) bestemte meg for å ikke teste etter EL for å unngå stress, bare følge magefølelsen og appen.... Og det resulterte i veldig mye mer stress for at vi har missa EL :eek: ifølge appen skulle EL være søndag, murringer tilsier jeg tror det var i går. Lagt inn aksjer, men ikke følelsen - så er vel bare å vente å se da :) vet ikke helt hvor mange DPO, egentlig 3, men jeg tror jeg tenker 1. Håper, håper på mange søte november-beibiser her inne :dummy1::dummy:

Det skal ikke være enkelt. Håper spiren sitter hos deg, selv om du ikke har helt peiling på el dato[emoji85]

Lisii - PP6 - B1- El ca. 21.02 - ikm 07.03

Henger meg på her jeg. Lite erfaring med forum fra før, men det er så spennende å følge alle dere andre som prøver! :) Litt usikker på datoene mine siden jeg ikke har testet etter EL denne mnd (alle symptomer på EL var på plass), så jeg må bare vente i spenning. :) Blir spennende og følge alle her! Lykke til i ventetiden :D

Last edited:
Endelig er el testene på tur til å bli posistiv![emoji4][emoji322] Har vært livredd for å misse el denne mnd etter sa i januar... Den siste testen i dag er så godt som positiv og det stemmer akkurat i forhold til at forventet el er i morgen. Har lagt inn aksjer hver dag hele denne uka så langt, satser på å få lagt inn helt til jeg er sikker på at vi er i dpo land[emoji16] Åh måtte det bare bli en hel masse novemberbebiser her inne[emoji7][emoji1405]

82bfbdc9a16191c5ce3f78489f12119a.jpg

Tror jeg er 2dpo i dag,så nå er det bare å vente:banghead::p

Dpo land er et snodig land å være i, jeg er alltid glad når jeg er kommet meg inn i dpo land samtidig som jeg er svært utolmodig og bare går å venter på å få teste[emoji85][emoji51] Når tenker du å starte testingen?[emoji4]

Dpo land er et snodig land å være i, jeg er alltid glad når jeg er kommet meg inn i dpo land samtidig som jeg er svært utolmodig og bare går å venter på å få teste[emoji85][emoji51] Når tenker du å starte testingen?[emoji4]
Det er snodig ja. Å jeg følte meg letta,men så får jeg innslag av dårlig følelse for om vi burde gjort noe anderledes osv,for nå er det ikke mer man kan gjøre:hilarious: Off hele prosessen er til å bli gal av til tider:wacky:
Tester nok på mandag om jeg kjenner meg selv rett:p Kanskje til og med før selv om det er så og si umulig å få strek:rolleyes: Haha,testetøs her ja:shy:

Det er snodig ja. Å jeg følte meg letta,men så får jeg innslag av dårlig følelse for om vi burde gjort noe anderledes osv,for nå er det ikke mer man kan gjøre:hilarious: Off hele prosessen er til å bli gal av til tider:wacky:
Tester nok på mandag om jeg kjenner meg selv rett:p Kanskje til og med før selv om det er så og si umulig å få strek:rolleyes: Haha,testetøs her ja:shy:

Kjenner igjen det du beskriver, jeg bruker å si til meg selv at jeg bare må godta at de aksjene vi fikk lagt inn er de aksjene vi fikk lagt inn, det får en ikke endret på i dpo land likevel[emoji85] Jeg tenkte å prøve å holde meg til 10 dpo, altså neste søndag, men kjenner meg selv så godt at jeg greier nok ikke å la være å fyre av en test på fredag[emoji28] Testetøs her også

Kjenner jeg er litt beskymra for at el ikke kommer før mannen reiser. Siste mulighet til hanky panky er i morgen kveld[emoji33] da er ikke mannen hjemme igjen før søndag

Kjenner igjen det du beskriver, jeg bruker å si til meg selv at jeg bare må godta at de aksjene vi fikk lagt inn er de aksjene vi fikk lagt inn, det får en ikke endret på i dpo land likevel[emoji85] Jeg tenkte å prøve å holde meg til 10 dpo, altså neste søndag, men kjenner meg selv så godt at jeg greier nok ikke å la være å fyre av en test på fredag[emoji28] Testetøs her også
Der er så vaaaaanskelig å vente!:dead::dead::dead: jeg har lyst å teste nå:p Men håper tiden går fort!

Ja norri[emoji1360] happy humping.
Grisemissunnelig. Jeg og vil ha sterke streker!!!!;)

Hihi tusen takk <3 Satser på at el er rett rundt hjørnet til deg! Kjente at jeg begynte å bli ordentlig lei av å tisse i en kopp :hilarious: Nesten så gav opp hele greia... men gla jeg holdt ut!

Kjenner jeg er litt beskymra for at el ikke kommer før mannen reiser. Siste mulighet til hanky panky er i morgen kveld[emoji33] da er ikke mannen hjemme igjen før søndag

ååååå det er jo litt nervepirrende da!! :nailbiting: Men sæd har jo ganske lang levetid, så det er jo fullt mulig hvis du har el når han er borte at det går bra :D

8faeec01eee6eee2d3502bd6962c3c51.jpg

Nå er endelig EL testen positiv. Dobbelsjekket med en cb dobbel og fikk fast smiley. Er på CD 17, så EL kommer da ca 3 dager senere enn antatt.
Fikk lagt inn aksjer i går, men det ser dårlig ut med humping i kveld [emoji12]
Lykke til alle med søstre. La oss få to streker om et par uker [emoji4]

Her har sykdom ødelagt alle sjanser for ikm hos oss denne pp. Så her er det bare å vente på tr. Lykke til alle sammen, krysser fingrene for mange doble streker i uke 10 og mange november babyer [emoji173]

Back
Topp