IKM UKE 10 ♡

Jaa, var ei som kom med et godt tips: å det var å bruke strimmeltestene, men hvis man blir usikker på "resultatet" av de, så kan man bruke en digital for å bekrefte/avkrefte.. På den måten blir det jo ikke så dyrt.. sånn hvis man skulle bare brukt digitale tester hele el teste perioden!

Er nok noe i det ja. Få se i morgen om jeg ser noe endring. Appen sier at El skal være på onsdag, så da bør jeg vell se en endring i morgen.

41949dd54c8f4ead323d1af2933a70d7.jpg

Hmm litt småforvirret idag. I følge appen skulle jeg hatt EL idag. Har kunnet stole på dette frem til forrige måned, da alt av en eller annen rar grunn ble forskjøvet.
Tester derfor etter EL igjen denne måneden. Har blinkende smiley for 4. dagen på rad på CB dobbelhormon. Mens strimlene knapt nok er strek. Den øverste er fra babyplan og den andre er make sure.
Noen andre som har opplevd dette? Ville jo trodd at strimlene skulle hatt litt mer utslag siden den andre påstår at jeg er i den fertile periode, selv om den ikke indikerer EL enda. Er på CD 15 idag og har stort sett hatt 28 dagers sykluser.

Den blinkende er jo dagene før el. Fast smiley da er el. Jeg hadde 4 blinkende dager forrige mnd. Og 2 dager senere enn da appen viste min el.

Den blinkende er jo dagene før el. Fast smiley da er el. Jeg hadde 4 blinkende dager forrige mnd. Og 2 dager senere enn da appen viste min el.

Nei, er ikke sånn at man har el med en gang fast kommer. Når fast smiley kommer har du dine to mest fertile dager. Og det er dagen før el samt dagen man har el... tenker det er individuelt fra gang til gang og person til person, men fra du får fast smiley så står det i clearblue sin info at el vanligvis inntreffer 12-36 timer etter.. :)

Fortsatt lav på monitoren i dag morges, men masse EL slim. Kan være rester etter concieve plus i går. Men tror det blir høy eller maks i morgen/overmorgen. Håper det!

Uttak her på torsdag med innsett neste tirsdag så da blir IKM torsdag 2. mars om alt rundt det går fint :)

Vet at blinkende smil betyr at jeg er i fertile dager, men har stort sett alltid hatt 28-29 dagers sykluser tidligere. Trodde kanskje SAen jeg hadde i august skulle ødelegge syklusen. Men alt fra september var jeg tilbake i 28-29 dagers rytmen. Så det jeg tror at jeg blir ekstra forvirret er at det nå ser ut til å bli en ny forskyvning av EL og dermed en lengre syklus enn jeg er vandt til [emoji17] Hadde rot forrige måned, som er første gang jeg får ubalanse i syklusen. Da kom mensen en uke senere enn normalt. Har da forstått at det betyr at EL ble forskjøvet. Noe som passet ekstremt dårlig siden vi da ikke fikk lagt inn aksjer da vi burde men for tidlig i forhold til EL. Og at jeg hadde bestemt meg for ikke å teste, så fant jeg ikke ut av forsinkelsen før det var for sent.
Blir derfor oppgitt når det ser ut til å bli enda en forskyvning. Så kanskje ikm blir uke 11 og ikke denne uka som vi alle heier på.
Blinker forsåvidt idag også. Men vi får være flittige med å få inn aksjer og håpe at vi likevel skal klare det [emoji4]

Nei, er ikke sånn at man har el med en gang fast kommer. Når fast smiley kommer har du dine to mest fertile dager. Og det er dagen før el samt dagen man har el... tenker det er individuelt fra gang til gang og person til person, men fra du får fast smiley så står det i clearblue sin info at el vanligvis inntreffer 12-36 timer etter.. :)

Det vet jeg. Gikk litt fort da jeg kommenterte. Husket ikke hvor mange timer det var. 24-36 stod det i min da. Men det vil jo variere :)

Vet at blinkende smil betyr at jeg er i fertile dager, men har stort sett alltid hatt 28-29 dagers sykluser tidligere. Trodde kanskje SAen jeg hadde i august skulle ødelegge syklusen. Men alt fra september var jeg tilbake i 28-29 dagers rytmen. Så det jeg tror at jeg blir ekstra forvirret er at det nå ser ut til å bli en ny forskyvning av EL og dermed en lengre syklus enn jeg er vandt til [emoji17] Hadde rot forrige måned, som er første gang jeg får ubalanse i syklusen. Da kom mensen en uke senere enn normalt. Har da forstått at det betyr at EL ble forskjøvet. Noe som passet ekstremt dårlig siden vi da ikke fikk lagt inn aksjer da vi burde men for tidlig i forhold til EL. Og at jeg hadde bestemt meg for ikke å teste, så fant jeg ikke ut av forsinkelsen før det var for sent.
Blir derfor oppgitt når det ser ut til å bli enda en forskyvning. Så kanskje ikm blir uke 11 og ikke denne uka som vi alle heier på.
Blinker forsåvidt idag også. Men vi får være flittige med å få inn aksjer og håpe at vi likevel skal klare det [emoji4]

Forstår jeg godt. Man blir oppgitt når det er så i ubalanse. Passe dårlig i en prøveperiode. Testet selv nå og da var det ingen smiley i det hele tatt. Så da har det bare vært en blinkende smiley . Så dette var veldig rart :/

Synest du uansett skal holde deg her jeg.

Jeg tester med strips. Og jeg også blir sprø. Føler jeg må ha sex hver dag[emoji23][emoji23] føler ikke jeg ser noe endring[emoji20]

Det vet jeg. Gikk litt fort da jeg kommenterte. Husket ikke hvor mange timer det var. 24-36 stod det i min da. Men det vil jo variere :)

Ja kan hende det var 24-36 timer :-)

Forstår jeg godt. Man blir oppgitt når det er så i ubalanse. Passe dårlig i en prøveperiode. Testet selv nå og da var det ingen smiley i det hele tatt. Så da har det bare vært en blinkende smiley . Så dette var veldig rart :/

Det var jo også litt rart...
oppgitt er jo bare forbokstaven. Krysser fingrene for at det blir vår tur også til å få fast smiley. Deretter en spire som sitter til den er en nydelig velskapt liten baby [emoji4] Helst denne pp [emoji6]

Synest du uansett skal holde deg her jeg.

Jeg tester med strips. Og jeg også blir sprø. Føler jeg må ha sex hver dag[emoji23][emoji23] føler ikke jeg ser noe endring[emoji20]

Takk for det. Holder meg i alle fall her til vi vet hva som skjer.

Føler også at vi må ha sex hver dag, men prøver og å tenke at annen hver dag statistisk sett skal holde. [emoji4] Uansett får vi bare kjøre på. Sa til mannen at uansett hva EL testene sier også denne runden så er det bare å kjøre på helt frem til ikm og over det om tanta holder seg borte [emoji6]

Back
Topp