IKM UKE 10 ♡

Tenkte jeg skulle melde meg inn her da ikm er i løpet av uke 10 vil jeg tro. Men etter en overraskende tidlig positiv el-test igår, så ser det dårlig ut for sjansene denne pp. Får se ikveld hvordan det ligger an, men etter en uke med omgangsyke på hele huset pluss masse nattevakter, så har det blitt dårlig med aksjer.

Er inne på tråden og leser litt, men venter til senere med å melde meg på. Er ikke mye vits for meg å gjøre det hvis jeg vet at ikm blir km pga manglende aksjer [emoji23]

Synes det var rart at det plutselig var negativt . Tok en ny å da var det blinkende smiley. Sikkert ikke tisset lenge nok på den :o

Tenkte jeg skulle melde meg inn her da ikm er i løpet av uke 10 vil jeg tro. Men etter en overraskende tidlig positiv el-test igår, så ser det dårlig ut for sjansene denne pp. Får se ikveld hvordan det ligger an, men etter en uke med omgangsyke på hele huset pluss masse nattevakter, så har det blitt dårlig med aksjer.

Er inne på tråden og leser litt, men venter til senere med å melde meg på. Er ikke mye vits for meg å gjøre det hvis jeg vet at ikm blir km pga manglende aksjer [emoji23]

Det kan vell fortsatt være mulighet om du legger inn aksjer i kveld?

Lykke til:)

9d40ce320c5d02998d876fb15008ddbc.jpg

Tok en ny el test. Eneste forskjellen er at kontroll streken er sterkere[emoji85] ikke lett å forstå seg på dette.

Tuller du? Har jeg aldri hørt[emoji85] men går den an når en ikke har hatt el da?

Ja det går an! Jeg hadde rosa i slimet og maaasse slim to dager før el sist jeg ble gravid. Kjørte da på med en gang jeg så dette da jeg hadde hørt at man er ekstra fruktbar akkurat da :-)

Ja det går an! Jeg hadde rosa i slimet og maaasse slim to dager før el sist jeg ble gravid. Kjørte da på med en gang jeg så dette da jeg hadde hørt at man er ekstra fruktbar akkurat da :)
Spennende. Har lagt inn aksjer, og håper å kunne ta en dag pause nå :p gnagsår, går det an??:D

Du er nå heldig som er i dpo land, jeg venter å venter på denne el....:confused::confused:

Når tenker du å teste da?

Tenker det ryker en test neste mandag eller tirsdag:p
Det har vært så nervepirrende å vente på El denne gangen. Å plutselig innså jeg at den hadde vært,så er livredd for at vi ikke har lagt inn nok aksjer.

Back
Topp