IKM UKE 10 ♡

Her var det blinkende smil på CB dobbel EL testen idag. Sa til min bedre halvdel at han får forberede seg på hyppig sengegymnastikk fra i ettermiddag og fremover [emoji12] Best å få lagt inn aksjer tenker jeg, selv on smileyen blinker og ikke er fast enda [emoji4] Får kjøre på med litt grapefrukt juice også. Er det ikke det som er anbefalingen i disse dagene før EL faktisk er der?

Ja dagene med blinkende er også viktig :) lykke til :)

Veldig rart. I går fikk jeg blinkende smiley. Idag ikke. 4dager siden mens skulle vært ferdig. Men har ikke stoppet helt. Nå kom det en litt større koagel. ( sorry for informasjonen :)) har noen opplevd å få først posetiv så NEG dagen etter. Rett etter mens

Veldig rart. I går fikk jeg blinkende smiley. Idag ikke. 4dager siden mens skulle vært ferdig. Men har ikke stoppet helt. Nå kom det en litt større koagel. ( sorry for informasjonen :)) har noen opplevd å få først posetiv så NEG dagen etter. Rett etter mens

Jeg har fått blinkende uten EL. Ta det videre og se om du igjen får blinkende og fast :)

Nå skjønner jeg ingen ting.
Kan jeg ha el på cd7?
Har murret i magen siden TR, men nå hadde jeg strekbart el slim.

Forrige pp hadde jeg el slim 4-5 dager før jeg fikk positiv el test... Så trenger ikke være EL, men det kan jo være et tegn på at el er rett rundt hjørnet :happy:

a5b1bc1d723b2d6e3e1bc9fb59c6e78d.jpg

Er nok ikke el[emoji23]

Aner ikke, men jeg hadde det akkurat likt som deg på cd6 og cd7 denne mnd, måtte selvfølgelig teste, men det var ikke el[emoji85]

Viser seg at det var tull fra min side også. Har aldri sett en så svak el test jeg[emoji23]
Spennende å se om den blir sterkere i morgen. Nå tok jeg testen litt senere enn anbefalt. Vet ikke om det kan ha noe å si

Så spennende. Appen min sier at jeg skal ha på tirsdag. Men vet ikke hvordan. Ståa er når testen var så svak idag.

Glemte å legge til at i følge appene på telefonen så er jeg også i min mest fruktbare periode akkurat nå... så det skader jo aldri med litt aksjer tenker jeg :)

Duuu det kan forandre seg på et blunk :happy: Hvordan CD er du på? Jeg hadde ultrasvake streker fram til cd 14 forrige pp, før den brått ble sterkere på CD 15, også på cd 16 fikk jeg positiv!

Glemte å legge til at i følge appene på telefonen så er jeg også i min mest fruktbare periode akkurat nå... så det skader jo aldri med litt aksjer tenker jeg :)

Duuu det kan forandre seg på et blunk :happy: Hvordan CD er du på? Jeg hadde ultrasvake streker fram til cd 14 forrige pp, før den brått ble sterkere på CD 15, også på cd 16 fikk jeg positiv!

Jeg er også i min fruktbare periode idag. Neida. Aksjer blir det[emoji12]

CD7 er jeg på nå. Tenkte egentlig å ta el tester fra cd10. Men nå er jeg nå i gang[emoji5]

Kontroll idag hvor eggene var litt små så ny kontroll mandagen :) Troooooor mulig det blir uttak/EL på meg onsdag eller torsdag. Veldig spent på mandagen og håper det beste, og selvfølgelig at jeg får mange fine egg som befruktes og innsett i løpet av uken eller neste ❤

Et tøft og slitsomt prosjekt dette med IVF..

Kontroll idag hvor eggene var litt små så ny kontroll mandagen :) Troooooor mulig det blir uttak/EL på meg onsdag eller torsdag. Veldig spent på mandagen og håper det beste, og selvfølgelig at jeg får mange fine egg som befruktes og innsett i løpet av uken eller neste [emoji173]

Et tøft og slitsomt prosjekt dette med IVF..

Høres kjempe slitsomt ut. Men så lenge det resulterer i en liten spire gjør vi vell det meste[emoji171] håper det blir november baby på deg[emoji4]

Høres kjempe slitsomt ut. Men så lenge det resulterer i en liten spire gjør vi vell det meste[emoji171] håper det blir november baby på deg[emoji4]

Takk, jeg håper veldig jeg kan sette strek på prøvingen snart. November høres veldig bra ut ❤

Back
Topp