IKM UKE 10 ♡

739ffb2d6c2d5a4fda65a41e5ab03d01.jpg

Har el vært :o er jeg virkelig 3 dpo?

Skjønner jeg ikke helt på disse grafene[emoji23] men 3dpo skjønner jeg. Og det betyr ikke lenge til testing[emoji2][emoji2][emoji2][emoji2]

Er CD8 i dag, så begynner nok forhåpentligvis å nærme seg EL snart :) Men lurer på en ting. De to siste gangene har jeg kun hatt mensen i 2-3 dager, også har jeg blødd ganske lite. Noen som vet om dette er normalt etter at man har tatt ut kobberspiral? Før var det oppimot 5 dager.

Tuller du? Trodde det var kjempe dyr greier jeg[emoji23][emoji23]
Da skal jeg investerte i en om det ikke sitter på dette pp
Hehe, nei det er jo et vanlig termometer bare med to desimaler xD og gratis app. Du tar enkelt og greit tempen til samme tid hver natt etter du har sovet 3 timer og loggfører den i en app (jeg bruker fertilityfriend). Da tempen stiger betyr det at el var dagen før :)

40% på komplett Apotek så nå er både testpinner til monitor og concieve plus på vei i posten. Og temping er startet. Ingenting til tilfeldighetene denne gangen. ;)

40% på komplett Apotek så nå er både testpinner til monitor og concieve plus på vei i posten. Og temping er startet. Ingenting til tilfeldighetene denne gangen. ;)

Så lurt. Her handlet jeg på Billigtester.no for typ 900 kr forrige uke i tester og concieve +.. Klarte ikke vente på et eventuelt salg :P

Første dagen med friskt blod :) om man bare trenger truseinnlegg er det spotting men trenger man bind eller tampong er der blødning, slik har jeg tenkt i allefall :)
Jeg har aldri blødd mye, så jeg hadde nok klart meg med truseinnlegg gjennom hele mensen. Så sant jeg hadde skiftet ofte.
Da satser jeg på at jeg er på CD3

Kan jeg henge litt med dere? Jeg var 5+1 og hjertet skulle begynne å slå. Istede begynte jeg å blø, og nå kommer det masse kornete mørkt blod, så håper iom at det var tidlig og det kommer rester at dette er fort over og at jeg er så raskt tilbake at jeg kan sette meg opp i denne ikm-gruppa om jeg setter ikm til søndagen. Det beste er å bare gå videre og ikke dvele :)

Skvirevippen - pp5 (pp1 etter sa) - B1 - el mellom 22-25.02 - IKM 09.03
Trist å høre at det ikke gikk veien for deg ! Må si jeg beundrer deg for at du er så sterk og rolig å bare kjører på videre! [emoji109] Stå på! Til slutt sitter den til termin [emoji7] Vi var i samme ikmgruppe sist også [emoji108] Håper spira sitter godt for oss begge denne pp! Skal til gyn den 28.feb så spent på om de finner noen årsak til at egget ikke fester seg hos meg..Lykke til [emoji4]

Jeg tror jeg melder meg av denne ikm-gruppa. Tror skuffelsen blir for stor om blødningene etter sa ikke stopper. Så jeg tenker å ta en dag av gangen og så får jeg heller evt melde meg inn igjen når blødningene har stoppa :)

Jeg heier på dere, jenter [emoji173]

Jeg tror jeg melder meg av denne ikm-gruppa. Tror skuffelsen blir for stor om blødningene etter sa ikke stopper. Så jeg tenker å ta en dag av gangen og så får jeg heller evt melde meg inn igjen når blødningene har stoppa :)

Skjønner deg veldig godt, tror du gjør lurt i å ta en dag av gangen - er jo ganske heftig for både kropp og sinn med en sa! Sender deg en god klem, og du er selvfølgelig hjertelig velkommen tilbake hit i ikm gruppa :Heartred

Skjønner deg veldig godt <3 tenker på deg! Håper det ordner seg fort <3

Forstår deg veldig godt. Kommer til følge med deg via dagboka di. Håper blødningen snart gir seg og at du kommer inn igjen til oss[emoji171]

Back
Topp