IKM UKE 10 ♡

Kan jeg henge litt med dere? Jeg var 5+1 og hjertet skulle begynne å slå. Istede begynte jeg å blø, og nå kommer det masse kornete mørkt blod, så håper iom at det var tidlig og det kommer rester at dette er fort over og at jeg er så raskt tilbake at jeg kan sette meg opp i denne ikm-gruppa om jeg setter ikm til søndagen. Det beste er å bare gå videre og ikke dvele :)

Skvirevippen - pp5 (pp1 etter sa) - B1 - el mellom 22-25.02 - IKM 09.03

Så leit å høre :/

Noen som har hatt EL nå? Jeg satser på å starte el testing på i morgen. Appen sier jeg skal ha eggløsning om 7 dager. Så får vi se om det stemmer

Jeg får mest sannsynlig el i midten av neste uke:) Men legger inn litt aksjer gjevnt før den tid sånn i tilfelle det skjer før. Skamsurt om man går glipp av det.

Jeg vurderer å sitte å se på noen babysokker jeg har i skapet,i håp om at jeg kan får el litt før:hilarious::hilarious:

Last edited:
Jeg vurderer å sitte å se på noen babysokker jeg har i skapet,i håp om at jeg kan får el litt før:hilarious::hilarious:

Haha, jeg gikk gjennom tingene jeg har i skapet akkurat :P

Jeg har så smått startet el-testing, testet i går og i dag på grunn av eggeløsningssmerter og el-slim. Venter ikke el før torsdag neste uke, men greide ikke la være å teste i og med at jeg har symptomer på el, nekter å gå glipp av det[emoji28][emoji85] Blir nok ikke å teste igjen før lørdag nå, da blir det testing helt til el har vært[emoji4]

Jeg har så smått startet el-testing, testet i går og i dag på grunn av eggeløsningssmerter og el-slim. Venter ikke el før torsdag neste uke, men greide ikke la være å teste i og med at jeg har symptomer på el, nekter å gå glipp av det[emoji28][emoji85] Blir nok ikke å teste igjen før lørdag nå, da blir det testing helt til el har vært[emoji4]
Vi må få se bilde :)

Er helt ny på dette med el test, så er greit å ha flere å sammenligne med.

Jeg håpte jeg skulle få el testene i posten i går. men ser ikke ut til at jeg får dem før i kveld.
Så da blir første test i morgen.
Men er allerede begynt å legge inn aksjer :p

Noen som har hatt EL nå? Jeg satser på å starte el testing på i morgen. Appen sier jeg skal ha eggløsning om 7 dager. Så får vi se om det stemmer

Ingen EL enda, men testene blir bare sterkere og sterkere :nailbiting: Tenker at det nærmer seg nå? og det passer så dårlig, da jeg er blitt syk:sorry::sorry:

cd12.jpg

cd13.jpg

PP6 etter MA. Har en gutt fra før. Håper så veldig at det klaffer denne gangen. I jula valgte vi å utsette en flytur til familien min pga EL. Nå var vi så utrolig uheldig at det samme har skjedd igjen. Så ofrer ferietur til familien i vinterferien til fordel for å prøve. Håper det blir verdt det denne gangen. Veldig dyrt å utsette flybilletter uten å få brukt de.

Håper det blir mange positive tester denne PP!

PP6 etter MA. Har en gutt fra før. Håper så veldig at det klaffer denne gangen. I jula valgte vi å utsette en flytur til familien min pga EL. Nå var vi så utrolig uheldig at det samme har skjedd igjen. Så ofrer ferietur til familien i vinterferien til fordel for å prøve. Håper det blir verdt det denne gangen. Veldig dyrt å utsette flybilletter uten å få brukt de.

Håper det blir mange positive tester denne PP!
Håper spiren sitter denne gang :)

Her var det blinkende smil på CB dobbel EL testen idag. Sa til min bedre halvdel at han får forberede seg på hyppig sengegymnastikk fra i ettermiddag og fremover [emoji12] Best å få lagt inn aksjer tenker jeg, selv on smileyen blinker og ikke er fast enda [emoji4] Får kjøre på med litt grapefrukt juice også. Er det ikke det som er anbefalingen i disse dagene før EL faktisk er der?

Back
Topp