IKM UKE 10 ♡

Hm... jaja, noen ganger er ting litt anderledes.. men har du sjekka at du ikke er preggers? For eltesten blir jo positiv da. Og litt blødning er jo normalt. Ta en test til for sikkerhetsskyld ^^

Jeg tok en test 6. Feb som var negativ. Den burde vel ha vært positiv hvis jeg var det? Men har tenkt tanken altså :p
Typisk at kroppen blir tullete når man starter å prøve å bli gravid da :p

Hei. Ser ut som jeg må flytte inn her siden det ikke gikk vår vei i februar. Det blir med dette forsøket, så tar vi pause.

Jeg kan føres opp på listen 12 mars. Pp2, b3

Ja den burde forsåvidt vært positiv da :p

Tok ny el-test. 2 1/2 time siden sist. Like sterk?
e207166426c3f956022f04d96b1f2e71.jpg

Har aldri prøvd det selv. Men er sikker spennende. Og ikke minst gøy å få 2 streker hele tide [emoji85][emoji23]
Men hvordan fungerer det? Vil det alltid være 2 streker? Og når test streken er like sterk som kontrollstreken, da har man eggløsning?

Sånn som jeg har forstått det er at det ikke alltid er to streker, men når det nærmer seg el. Og på noen blir streken sterkere enn kontrollstreken. Men den dagen teststreken er svakere enn kontrollstreken så er egget sluppet og man har eggløsning :p

Utålmodig... Første kontroll neste fredag, kjenner ingenting ennå. Sist brukte vi laaaaang tid på å få egg (22 dager på sprøyter), så håper på kortere tid denne gangen. Håper på uttak i løpet av uke 8, realistisk er tidligst onsdagen.

Bare sette meg på her. Ikm 11.03

Gjør dere noe anderledes denne gangen eller, damer?

Jeg tenkte å ikke sjekke tappen etter el denne gangen. Og så bruker jeg det ferning-mikroskopet. Ellers fortsetter jeg med salviete, grapefruktjuice og temping :)

Gjør dere noe anderledes denne gangen eller, damer?

Jeg tenkte å ikke sjekke tappen etter el denne gangen. Og så bruker jeg det ferning-mikroskopet. Ellers fortsetter jeg med salviete, grapefruktjuice og temping :)

IVF, men med akupunktur denne gangen :) Håper det kan hjelpe litt, om så bare lette symptomene.

Har vell aldri lært så mye om kroppen min siden jeg kom inn hit. Synest det er fascinerende hvor mange tegn kroppen egentlig gir. Så det jeg kommer til å gjøre annerledes, er å høre mer på kroppen[emoji4]

Har vell aldri lært så mye om kroppen min siden jeg kom inn hit. Synest det er fascinerende hvor mange tegn kroppen egentlig gir. Så det jeg kommer til å gjøre annerledes, er å høre mer på kroppen[emoji4]
Dette har jeg tenkt på så ofte. Så glad jeg er for at jeg fikk planlegge graviditeten og å lære så mye. Lærer noe for hver pp :)

Back
Topp