IKM UKE 10 ♡

Hiver meg med her. ikm 08.03 .
Noen som har erfaring med livmortappen? Vet alle sier man ikke skal sjekke den men jeg prøvde forsiktig å bare finne den, men når ikke til den. Noe erfaring?

Hiver meg med her. ikm 08.03 .
Noen som har erfaring med livmortappen? Vet alle sier man ikke skal sjekke den men jeg prøvde forsiktig å bare finne den, men når ikke til den. Noe erfaring?

Jeg har aldri sjekket livmortappen selv. Men har lest at den ligger lavt under eggløsning. Og trekker seg opp igjen etterpå.
Om en er gravid vil også tappen ligge langt oppe;)

4 dpo og har vondt i korsryggen. Og i dag tidlig før jeg sto opp fikk jeg vondt nedi der et sted. Minnet litt om samme smerten som når jordmor skal kjenne om man har fått åpning :p bare ikke like vondt :p litt ekkelt ihvertfall. Vet ikke hva det kom ifra :p

5 DPO i dag, litt trøtt, men eller ikke noe andre symptomer. Kanskje litt stikking i livmorområdet, men det syntes jeg har hele syklusen uansett så :)

3 dpo i dag og føler meg en smule emosjonell [emoji23]
Har en gutt som ser på pokémon og jeg sitter nesten på gråten når pokémonene blir stjele eller skadet [emoji23] *flire* av meg selv [emoji23]

4dpo her.. er vel litt for tidlig med symptomer Kanskje? Sliten og trøtt, oppblåst og stikkninger i livmorområdet.. men man blir jo gal i dpo land... kjenner etter symptomer hele tiden..

Husker forrige svangerskap.. det første jeg merket var såre brystvorter.. noe jeg merket ganske tidlig.. leeenge før ikm.. så jeg kjenner på puppene mine hele tiden. Kommer vel til å bli sår av all den puppe tafsingen :think005:laughing005

4dpo her.. er vel litt for tidlig med symptomer Kanskje? Sliten og trøtt, oppblåst og stikkninger i livmorområdet.. men man blir jo gal i dpo land... kjenner etter symptomer hele tiden..

Husker forrige svangerskap.. det første jeg merket var såre brystvorter.. noe jeg merket ganske tidlig.. leeenge før ikm.. så jeg kjenner på puppene mine hele tiden. Kommer vel til å bli sår av all den puppe tafsingen :think005:laughing005

[emoji23][emoji23] puppe taffsing er bra vettu[emoji23]

Jeg tror vi blir ekstra sprø vi som har vert igjennom det et par ganger før. For vi vet så alt for godt hva vi skal kjenne etter på[emoji23]

Idag er jeg kvalm. Pleier aldri være det med mindre jeg har omgangssyke[emoji23] men igjen. Kroppen har lurt meg før, så jeg biter ikke på[emoji13]

[emoji23][emoji23] puppe taffsing er bra vettu[emoji23]

Jeg tror vi blir ekstra sprø vi som har vert igjennom det et par ganger før. For vi vet så alt for godt hva vi skal kjenne etter på[emoji23]
Ja det er sant :p husker så godt at jeg bare visste at jeg var gravid før jeg fikk positiv test :) jeg får begynne å strikke litt igjen, så puppene kan få litt fred :laughing005

Back
Topp