..spireliten..
Forumet er livet
Hvordan går det med dere? Har dere noen symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hiver meg med her. ikm 08.03 .
Noen som har erfaring med livmortappen? Vet alle sier man ikke skal sjekke den men jeg prøvde forsiktig å bare finne den, men når ikke til den. Noe erfaring?
Er i dpo-land, vet bare ikke helt hvilken dag. Tror kanskje 4dpo. Ingen symptomer. Men tempen er høy, så får håpe den holder seg [emoji4]
Det er sånn jeg har forstått det i alle fall [emoji6]. Denne pp er første gang jeg temper [emoji4]Så spennende når du i tillegg har tempen å følge med på temperaturen forblir høyt om du er gravid sant? Har ikke helt satt meg inn i det med temping
Det er sånn jeg har forstått det i alle fall [emoji6]. Denne pp er første gang jeg temper [emoji4]
*Dytter opp igjen etter all reklamen*
4dpo her.. er vel litt for tidlig med symptomer Kanskje? Sliten og trøtt, oppblåst og stikkninger i livmorområdet.. men man blir jo gal i dpo land... kjenner etter symptomer hele tiden..
Husker forrige svangerskap.. det første jeg merket var såre brystvorter.. noe jeg merket ganske tidlig.. leeenge før ikm.. så jeg kjenner på puppene mine hele tiden. Kommer vel til å bli sår av all den puppe tafsingen
Ja det er sant husker så godt at jeg bare visste at jeg var gravid før jeg fikk positiv test jeg får begynne å strikke litt igjen, så puppene kan få litt fred[emoji23][emoji23] puppe taffsing er bra vettu[emoji23]
Jeg tror vi blir ekstra sprø vi som har vert igjennom det et par ganger før. For vi vet så alt for godt hva vi skal kjenne etter på[emoji23]