IKM UKE 10 ♡

Fortsatt kvalm i dag :sour: Og trøtt.. Har sovet 14 timer i natt. Må jo flire litt av meg selv, huff:joyful: Kroppen kjennes skjelven og veik ut. Har ingen tegn til ømme bryster eller nippler, noe jeg pleier å få en uke før tr.. Blir noen lange dager fram til jeg skal teste:hilarious:

14 rimer søvn[emoji23] ja da burde du være opplagt og kvikk;)
Ja. Det blir noen fryktelig lange dager[emoji33]

Kjenner til det der! Er så vant til å få negative tester, at jeg ikke helt klarer å se for meg at det skal gå denne mnd :p

Jeg har bare 1 pp bak meg. Men kjente stort på sårheten når skyggestreken min forsvant.
Men samtidig. Dette KAN være uken det klaffer for oss alle[emoji6][emoji6][emoji6] (evig optimist når jeg kommer meg over de første dagene etter negativ test[emoji12])

Jeg har bare 1 pp bak meg. Men kjente stort på sårheten når skyggestreken min forsvant.
Men samtidig. Dette KAN være uken det klaffer for oss alle[emoji6][emoji6][emoji6] (evig optimist når jeg kommer meg over de første dagene etter negativ test[emoji12])

Håper det er uken for alle sammen! [emoji4] På pp8 her, og da begynner man å bli litt lei [emoji854]

Krysser også fingrene for oss alle her inne [emoji4] Er på pp 6 etter SA, og det er så kjipt å vente på ny klaff etter den nedturen det var å miste. I tillegg er Dpo land kjedelig. Går og kjenner etter ømme bryster hele dagen, i håp om at noe kan ha slått røtter [emoji12] Tvi tvi alle sammen. La dette være vår pp og mange flotte november barn [emoji4]

Fallhøyden kommer til å bli såååå lang. Men må bare si det til noen. kroppen min (og etterhvert hode) sier at jeg er gravid. Dpo6. Det er ikke mulig???? Har aldri lagt merke til så mange endringer på en gang. Gleder meg til å kunne ta første test

Fallhøyden kommer til å bli såååå lang. Men må bare si det til noen. kroppen min (og etterhvert hode) sier at jeg er gravid. Dpo6. Det er ikke mulig???? Har aldri lagt merke til så mange endringer på en gang. Gleder meg til å kunne ta første test
Fallhøyden her også er skyhøy denne PP! :confused:

Var på kino i går kveld og måtte gå å tisse to ganger i løpet av filmen. Plagsomt men kan jo være et godt tegn [emoji23]

Jeg også er såpass tidlig at jeg tenker det ikke er mulig å føle det allerede. Men jeg syns jeg kan føle en del ting som jeg ikke kjenner på til vanlig. Så håper det ikke bare er ønsketenkning [emoji85] Jeg gleeeder meg så til å begynne testingen ( selv om det er litt skummelt også ) Vil så gjerne at det skal poppe opp to streker til oss alle sammen[emoji1][emoji173]

Krysser også fingrene for oss alle her inne [emoji4] Er på pp 6 etter SA, og det er så kjipt å vente på ny klaff etter den nedturen det var å miste. I tillegg er Dpo land kjedelig. Går og kjenner etter ømme bryster hele dagen, i håp om at noe kan ha slått røtter [emoji12] Tvi tvi alle sammen. La dette være vår pp og mange flotte november barn [emoji4]

Akkurat den kjenner jeg også på. PP6 etter MA her. 5 uker som skilte meg og min bestevenninne. Hun er høygravid og jeg skal ha babyshower for henne på torsdag. Vi hadde plan på gå gravid samtidig og vi var så glade når det klaffet. Ble gravid i PP 1 og, så det har været litt tungt når det tar så lang tid. Spesielt siden den ene etter den andre enten nettopp har fått baby, eller introduserer at de er gravid. Krysser fingrene for alle her denne mnd :)

Dpo-dagene går så syyyyykt sakte :sorry:

Helt enig... Hva skal man liksom gjøre for å få tankene over på noe annet? Er vanskelig[emoji85]

Helt umulig.. Bør egentlig lese MYE til eksamen på fredag, men har null motivasjon. Og tankene er jo ikke der i det hele tatt...

Back
Topp