Sølvstjerne
Glad i forumet
Oi, sånt liker vi
Sa blir første test tatt lørdags morgen?
Jeg tror det [emoji854] det er fortsatt litt tidlig kanskje. Men pytt pytt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, sånt liker vi
Sa blir første test tatt lørdags morgen?
Tror det ryker en i morgen altså men har bare digital, så syns det er litt råflott å ta før IKM.. Skal se om jeg klarer holde megJeg heier på test når du er komme så langt på vei
Da kjøper du deg en billigere på matbutikkenTror det ryker en i morgen altså men har bare digital, så syns det er litt råflott å ta før IKM.. Skal se om jeg klarer holde meg
Var vell kanskje forventa jaJeg måtte bare ta en test nå fordi det klødde sånn! Men den ble som forventet blenda
Var vell kanskje forventa ja
Jeg må si at jeg har mer mens smerter nå enn jeg har til vanlig. Er det normalt?
Haha. Du har kanskje et poeng der.Ja. Men det hjalp faktisk på kløen så det gjorde meg ikke deppa ihvertfall! Hadde den vært blenda på fredag F.eks (fortsatt tidlig) ville jeg blitt mer skuffet
Synes det er litt ekkelt jeg. Mer smerter enn vanlig.. Smerter er ikke bra da..Bra tegn vil jeg si
Mye stikking rett over høyre lyske nå i en times tid... Au! Håper ikke det er tr som er på vei!
Har også denne stikkingen/press nedover i lysken. Det må jo bare være et godt tegnakkurat som meg. Men jeg har på venstre side
Betryggende å høre at vi er flere
Har hatt det før og, men nå er det der konstant håper det er gode tegn for oss!Har også denne stikkingen/press nedover i lysken. Det må jo bare være et godt tegn
Spennende dager!akkurat som meg. Men jeg har på venstre side
Betryggende å høre at vi er flere
Tror ikke det er noe mer normalt enn unormalt. Mange har bare nedpress smerter også. Og da er det mer midt på magen.Er det "normalt" at stikking sitter i en av sidene? (Så normalt som noe kan være i disse prøvetider )