IKM UKE 10 ♡

Jeg måtte bare ta en test nå fordi det klødde sånn! Men den ble som forventet blenda :p

Ja. Men det hjalp faktisk på kløen :p så det gjorde meg ikke deppa ihvertfall! Hadde den vært blenda på fredag F.eks (fortsatt tidlig) ville jeg blitt mer skuffet :p
Haha. Du har kanskje et poeng der.
Jeg hopper nok i det i morgen jeg også. Da ryker en billigtest :P

*ingen som husker at jeg sa jeg skulle vente til tirsdag i neste uke sant?? * :laughing025

Oii da, nå kommer kvalmen sigende sakte, men sikkert igjen. Trudde aldri jeg skulle være glad for å bli kvalm! Rart hva denne prøvingen og ventingen gjør med en..:hilarious: Selvfølgelig rett før jeg reiser på jobb, men jeg skal holde ut i dag! Det har jeg bestemt!

Er det "normalt" at stikking sitter i en av sidene? (Så normalt som noe kan være i disse prøvetider :p)

Er det "normalt" at stikking sitter i en av sidene? (Så normalt som noe kan være i disse prøvetider :p)
Tror ikke det er noe mer normalt enn unormalt. Mange har bare nedpress smerter også. Og da er det mer midt på magen.

Det jeg lurer på med disse på siden smertene, er om det kan ha noe å gjøre med hvilken side vi hadde eggløsning på?

Back
Topp