IKM UKE 10 ♡

Jeg har svake murringer og litt stikkinge følelse på venstre side innimellom..
Er trøtt og et hint uggen innimellom og er i dag 9dpo.. har ingen andre symptomer som skiller seg ut.
Tok tester i går som viste svak positiv så skal teste hver dag framover så langt testene rekker[emoji12] tok testen mest pga magefølelse[emoji4]

cde6d7e5243deb83fef446eddddc4993.jpg

Gratulerer :-D Vil du at jeg skal sette deg på gravid? Eller vil du vente til du har tatt digital?

Ser ut som at hCG er på vei ut av kroppen (etter eggløsningssprøyten), men fortsatt litt igjen. Håper det snur og stiger snart igjen :) Bilde øverst til nederst: lørdag (4 dager etter), mandag (6 dager etter), igår (7 dager etter) og idag

IMG_5435.JPG

Så mange fine symptomer dere har! Her har jeg troa på mange fine streker etterhvert;)

Jeg hadde bestemt meg for å ikke prøve så hardt denne mnd, og ikke tenke så mye på babyproduseringen. Ha sex når vi ville uten å sjekke etter el, og ta det som en hyggelig overraskelse om det blir positiv test.

Men hvor lett er egentlig det? Spesielt nå når jeg kjenner det ene symptomet etter det andre! Ømme pupper og brystvorter, Svimmel og kvalm, tisser mye, oppblåst, sulten osv... Og i dag kom det en ørliten stripe med blod. Vet jo ikke når el var, men tipper 5 dager siden ca. Føler det er litt tidlig å kjenne symptomer? Måtte ta en test, i tilfelle el kom før jeg tror, men den var selvsagt 100% negativ..

Jeg......gikk på en smell i går, og brant av en test, 10 dpo :oops: og siden jeg bare hadde digitaL, så ble det den som gikk, og ikke på morgenurin en gang - svake menneske asså :woot: testen viste ikke gravid :shifty: og jeg tenker vel innerst inne at det stemmer på en prikk, selv om hele kroppen skriker gravid :p (og fortsatt er det vel lov å håpe litt??) Nå blir det i alle fall ikke flere tester før TR mest sannsynlig er her ganske snart, så skal jeg prøve alt jeg kan å overse alle murringer og andre symptomer så lenge :sorry: forbereder meg på TR, og prøvepause i mars, baaaah... Det blir lenge å vente!

Heia - heia - heia for to streker på alle dere andre her inne :happy:

Jeg har mistet håpet i dag! :p føler meg ikke gravid i det hele tatt :(

Så mange fine symptomer dere har! Her har jeg troa på mange fine streker etterhvert;)

Jeg hadde bestemt meg for å ikke prøve så hardt denne mnd, og ikke tenke så mye på babyproduseringen. Ha sex når vi ville uten å sjekke etter el, og ta det som en hyggelig overraskelse om det blir positiv test.

Men hvor lett er egentlig det? Spesielt nå når jeg kjenner det ene symptomet etter det andre! Ømme pupper og brystvorter, Svimmel og kvalm, tisser mye, oppblåst, sulten osv... Og i dag kom det en ørliten stripe med blod. Vet jo ikke når el var, men tipper 5 dager siden ca. Føler det er litt tidlig å kjenne symptomer? Måtte ta en test, i tilfelle el kom før jeg tror, men den var selvsagt 100% negativ..

Jeg tror ikke det er så lett å legge fra seg den tanken når dere først har bestemt dere for å blir gravide. Du kan si det så mange ganger du ønsker til fornuften, men hode overkjører som regel med en gang[emoji13]

5dpo. Da kan det være blod etter at egget har festet seg da:) :)

Jeg......gikk på en smell i går, og brant av en test, 10 dpo :oops: og siden jeg bare hadde digitaL, så ble det den som gikk, og ikke på morgenurin en gang - svake menneske asså :woot: testen viste ikke gravid :shifty: og jeg tenker vel innerst inne at det stemmer på en prikk, selv om hele kroppen skriker gravid :p (og fortsatt er det vel lov å håpe litt??) Nå blir det i alle fall ikke flere tester før TR mest sannsynlig er her ganske snart, så skal jeg prøve alt jeg kan å overse alle murringer og andre symptomer så lenge :sorry: forbereder meg på TR, og prøvepause i mars, baaaah... Det blir lenge å vente!

Heia - heia - heia for to streker på alle dere andre her inne :happy:

Nå er det slik st selv om det er 10 dager siden el, så kan egget ha festet seg sent. Så SLT håper er ikke ute. Vent noen dager til så skal du se at testen endrer mening;)
Hei heia for 2 streker hos deg også;)

Hva tror dere om denne? Er så redd dette også er skyggeo_O

:hug013 Det har jeg følt mange ganger i løpet av denne pp'n. Å nå eg jeg fått positiv,så der er håp enda!!!
Oi,det overte lå lagret i skrivefeltet å kom med:laughing025

Tror jeg skal legge meg igjen. Klarer ikke skrive eller gjøre noe riktig nå,å det går heller ikke an å redigere innleggene av en eller annen grunn?

Back
Topp