IKM UKE 10 ♡

Dpo 8: fortsatt mens smerter. Men nå er det midt på. I livmor området. Føler meg oppblåst som en ballong.
Litt uggen når jeg spiser for mye eller for lite.
Lotion utflod idag også.
Test: negativ(etter mine øyner i hvert fall)[emoji23][emoji23]

Har ennå disse "smertene" i lysken, men føler de har tatt seg opp litt.. DPO 9 i dag tror jeg! :D Dagene går saaaakte! Spennende at folk har begynt å teste! :)

Har ennå disse "smertene" i lysken, men føler de har tatt seg opp litt.. DPO 9 i dag tror jeg! :D Dagene går saaaakte! Spennende at folk har begynt å teste! :)
Har hatt slike smerter i lysken selv store deler av dagen. Slitsomt når en skal jobbe :hilarious:

Her også [emoji5] tatt seg opp i går og i dag 10 dpo. Men mer midt på og nedi "blomsten" haha.. Men blenda tester da [emoji14]

Prøving over lenger tid er slitsomt altså. Vi er bare på pp 8 men synes det er slitsomt å gå på en smell hver mnd. Så denne mnd har jeg nok innerst inne gitt opp før jeg i det heletatt nærmer meg IKM... [emoji849]

Dere som har ikm den 10, når tenker dere å prøve ut en test? [emoji4]

Det lurer jeg også på :D
Jeg har hatt litt murringer i dag som kan minne litt om menssmerter men samtidig ikke. Skikkelig oppblåst er jeg også. Stikker i livmorområdet og super såre bryster fortsatt. Det har jeg i grunn hatt i flere dager nå. Uff for noen nervepirrende dager det her er altså! Skal bli godt å reise litt bort i helgen kjenner jeg!:)

Det lurer jeg også på :D
Jeg har hatt litt murringer i dag som kan minne litt om menssmerter men samtidig ikke. Skikkelig oppblåst er jeg også. Stikker i livmorområdet og super såre bryster fortsatt. Det har jeg i grunn hatt i flere dager nå. Uff for noen nervepirrende dager det her er altså! Skal bli godt å reise litt bort i helgen kjenner jeg!:)

Kan tenke meg at det blir godt å reise bort litt. Glad vi har planer hele helgen også. Tiden går så ufattelig sakte.

Ikm for meg er på onsdag. Men jeg har allerede tatt første test[emoji23]

Back
Topp