IKM UKE 10 ♡

Ryker nok på en test iallefall i morgen, muligens kanskje i kveld og. [emoji23] Litt utålmodig for tida..hehe. Har kjent spenninger i området der nede den siste uka, men det kan jo være tegn på pms og. [emoji12] [emoji41] Har hatt litt utflod etter dpo også, overanalyserer sikkert også, men. [emoji23] [emoji6]
Hvor mange dager dpo er du?

Skikkelig spennende nå når vi nærmer oss ikm

Hei. 6dpo i dag og har hatt murringer i ca 2 dager. Litt tidlig for mens? Hva tror dere?

Jeg vil tro det er tidlig kanskje?:) Vet ikke hvordan du har følt tidligere sykluser? Er jo noen som kjenner det en god stund før, andre ikke før noen dager før:)
Jeg kjenner på litt murringer nå selv. Fryktelig redd det er tr som kommer:( Buuu.. Hun skulle jo ikke komme denne mnd. Det hadde jo jeg bestemt[emoji85] Jaja vi får se :) I verste fall så må vi bare prøve igjen da[emoji1]

Synes strekene mine brått ble et hint sterkere i går kveld[emoji6]
Tror jeg får digitaltest i posten i dag, så mulig det ryker en i kveld[emoji5]
Er spent på å se det stå svart på hvitt[emoji4]

d2a0ef75a44dd54fecee85dd42340fc5.jpg

Sluttet på pillene 22 januar, fikk bortfallblødninger 23, enda ikke fått tr, 39 dager siden. men har hatt ømme pupper de siste 3 dagene, tror jeg ryker på en test i morgen [emoji4] håper på 2 streker men kan hende bare kroppen min surrer :(

Sluttet på pillene 22 januar, fikk bortfallblødninger 23, enda ikke fått tr, 39 dager siden. men har hatt ømme pupper de siste 3 dagene, tror jeg ryker på en test i morgen [emoji4] håper på 2 streker men kan hende bare kroppen min surrer :(

Eneste jeg reagerer på er at bortfallsblødningen din starta veldig raskt. Men vi er jo forskjellige alle sammen. Krysser fingrene for at du er gravid:)

Synes strekene mine brått ble et hint sterkere i går kveld[emoji6]
Tror jeg får digitaltest i posten i dag, så mulig det ryker en i kveld[emoji5]
Er spent på å se det stå svart på hvitt[emoji4]

d2a0ef75a44dd54fecee85dd42340fc5.jpg

Så gøy at testene blir sterkere ut over dagen da. Strider imot alt jeg har lært om Gtester[emoji23] holder du deg lenge?

Jeg vil tro det er tidlig kanskje?:) Vet ikke hvordan du har følt tidligere sykluser? Er jo noen som kjenner det en god stund før, andre ikke før noen dager før:)
Jeg kjenner på litt murringer nå selv. Fryktelig redd det er tr som kommer:( Buuu.. Hun skulle jo ikke komme denne mnd. Det hadde jo jeg bestemt[emoji85] Jaja vi får se :) I verste fall så må vi bare prøve igjen da[emoji1]
Har PCOS så syklusene har vært helt på bærtur. Dette er første syklus på pergotime så jeg husker ikke helt hva som er normalt lengre.

Du må legge ut bilde!
Håpet er enda ikke over. Har egget festet seg sent, begynner du å produsere HCG senere. :)

e270fa4cf4efb784fc6423c6586e7da0.jpg

Ikke det beste bilde men [emoji33] den kan de ut som det er en strek der, men det er bare bildet som er sånn. Den er helt Blenda i virkeligheten, også i tørket tilstand [emoji25]

I dag kjennes det virkelighet som om tr er rett rundt hjørnet, selv om jeg tror den egentlig skal komme den 8.3... ser jeg står på 7.3, men etter litt telling av dager tror jeg 8.3 er dagen.. akkurat samme murringen som kommer dagen før tr :nailbiting:

Back
Topp