IKM UKE 10 ♡

a63374b671c4a4482f9331e40ded4bcf.jpg


Da var det min tur til å gi opp håpet. 10dpo idag.

bc068f8628e28801f6c9f7afc33f194f.jpg
 
Blir et lite sukk fra meg idag. Jakten på symptomer i disse dpo dagene har vært like ingen resultat. Er i dag på CD 27, forventet ikm er på mandag, men EL var 2-3 dager forsinket til en ikm på mandag. Er nok mer realistisk å tro at ikm nå heller er onsdag eller torsdag. Da er det skikkelig frustrerende å våkne med skikkelig mens murring idag, når jeg er ca 9-10 dpo. Vet at jeg ikke skal gi opp før tanta er her, men tror neppe det er spire pågang denne gangen heller...
Sorry men måtte bare få ut tankene et sted.
 
Blir et lite sukk fra meg idag. Jakten på symptomer i disse dpo dagene har vært like ingen resultat. Er i dag på CD 27, forventet ikm er på mandag, men EL var 2-3 dager forsinket til en ikm på mandag. Er nok mer realistisk å tro at ikm nå heller er onsdag eller torsdag. Da er det skikkelig frustrerende å våkne med skikkelig mens murring idag, når jeg er ca 9-10 dpo. Vet at jeg ikke skal gi opp før tanta er her, men tror neppe det er spire pågang denne gangen heller...
Sorry men måtte bare få ut tankene et sted.
 
Tok en test nå i morges, negativ. [emoji12] Var en fra billigtest da, vet ikke om de gir så godt utslag før IKM? Får vel være tålmodig og vente til mandag, når ikm er.
 
Så utrolig spennende - og gøy å se på testene deres!! Gratulerer så mye med spire til dere som allerede har fått streker - herlig :)

Her er alt håp ute, TR kom i går, 3 dager for tidlig... Syklus på 25 dager bare.. Ja, ja, da blir det prøvepause for oss neste PP.

Masse lykke til alle sammen - heier på dere!!
 
Blir et lite sukk fra meg idag. Jakten på symptomer i disse dpo dagene har vært like ingen resultat. Er i dag på CD 27, forventet ikm er på mandag, men EL var 2-3 dager forsinket til en ikm på mandag. Er nok mer realistisk å tro at ikm nå heller er onsdag eller torsdag. Da er det skikkelig frustrerende å våkne med skikkelig mens murring idag, når jeg er ca 9-10 dpo. Vet at jeg ikke skal gi opp før tanta er her, men tror neppe det er spire pågang denne gangen heller...
Sorry men måtte bare få ut tankene et sted.

Jeg hadde mens murringer 9 og 10 dpo.. blenda tester helt til i går ettermiddag 11 dpo, da kjempesvak. I dag er den litt sterkere. Men i hele går før jeg tok ettermiddagstesten var jeg helt i kjelleren og på gråten fordi jeg trodde løpet var kjørt.. ikke gi opp!! [emoji173]
 
Så utrolig mange fine tester!! Gratulerer så mye til dere som har fått to streker :) selv er jeg 6 Dpo tror jeg. Ikke noen særlige symtomer verdt å nevne! Litt murring i eggstokkene men det hadde jeg masse av sist pp og uten at det betydde noe:)
 
Da har jeg også tatt en test på morgenen idag, og jeg er usikker på svaret.. streken er der, men for svak til å få med på bildet :(
 
Så utrolig mange fine tester!! Gratulerer så mye til dere som har fått to streker :) selv er jeg 6 Dpo tror jeg. Ikke noen særlige symtomer verdt å nevne! Litt murring i eggstokkene men det hadde jeg masse av sist pp og uten at det betydde noe:)

Trenger ikke ha symptomer selv om spiren sitter;) krysser fingrene for deg
 
I dag har jeg nesten ikke symptomer i det hele tatt.. Nesten ikke ømme bryster, ingen kvalme så langt. Er jo enda tidlig, og den verste kvalmen kommer i 2-3 tiden til vanlig. Har noe murringer innimellom, men thats it. 11 DPO i dag. Har bare tre strimle tester igjen, så blir å teste i morgen.:)
 
Back
Topp