..spireliten..
Forumet er livet
Da var det min tur til å gi opp håpet. 10dpo idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter 4,5min kom disse
Sikkert skygge. Men ble litt mer positiv[emoji23][emoji23][emoji23]
Blir et lite sukk fra meg idag. Jakten på symptomer i disse dpo dagene har vært like ingen resultat. Er i dag på CD 27, forventet ikm er på mandag, men EL var 2-3 dager forsinket til en ikm på mandag. Er nok mer realistisk å tro at ikm nå heller er onsdag eller torsdag. Da er det skikkelig frustrerende å våkne med skikkelig mens murring idag, når jeg er ca 9-10 dpo. Vet at jeg ikke skal gi opp før tanta er her, men tror neppe det er spire pågang denne gangen heller...
Sorry men måtte bare få ut tankene et sted.
Ser mye sterkere ut! [emoji3]Morgenens test 12 dpo - er det bare meg eller er den litt sterkere? [emoji15]dagens test er den nede.
Etter 4,5min kom disse
Ser dere strek her?
Er tatt på 11 dpo nå på ettermiddagen. Tok en i morges som var blenda innenfor tiden, men så på den da jeg kom hjem i dag og da var det strek. Tok derfor ny nå, og skimter noe.. hjelp?
Tok nytt bilde med blits!!!
Etter 4,5min kom disse
De ser jo rosa ut de der da hurraa!!
Hallo! Strek jo! mine er ikke sterkere enn det der vel??
Så utrolig mange fine tester!! Gratulerer så mye til dere som har fått to streker selv er jeg 6 Dpo tror jeg. Ikke noen særlige symtomer verdt å nevne! Litt murring i eggstokkene men det hadde jeg masse av sist pp og uten at det betydde noe