IKM UKE 10 ♡

9 dpo ettermiddag:

IMG_5484.JPG
 
Dpo10: idag er de intense smertene(ja jeg sier smerter) tilbake i magen. Kjennes ut som konstante etterrier. Tok 2 Paracet. Da roa det seg litt.
Har i tillegg vert mer trøtt.
Ellers er jeg mindre svimmel igjen idag.
Notat til morgendagen. Jeg vil heller være svimmel enn å ha så vondt i magen[emoji13]

Test: svak svak strek[emoji177]
 
Dpo10: idag er de intense smertene(ja jeg sier smerter) tilbake i magen. Kjennes ut som konstante etterrier. Tok 2 Paracet. Da roa det seg litt.
Har i tillegg vert mer trøtt.
Ellers er jeg mindre svimmel igjen idag.
Notat til morgendagen. Jeg vil heller være svimmel enn å ha så vondt i magen[emoji13]

Test: svak svak strek[emoji177]

Jeg hadde sånn igår kveld og imorges. Håper det går over for oss begge:) menssmerter?
 
Jeg hadde sånn igår kveld og imorges. Håper det går over for oss begge:) menssmerter?

Føler det var mer mens smerter de første dagene. Idag har det vert en skikkelig sviende vond smerte. :/
Håper det roer seg ned litt imorgen. Hjalp så lenge jeg var oppi badekaret[emoji85]
 
Skulle ønske jeg hadde det liggende. Har en cb pluss og en digital. Gidder ikke bruke noen av de enda[emoji85]

Lykke til i morgen[emoji16][emoji16]

Takk :D

CB+ bruker jeg ikke, stoler ikke 5 sek på den før etter IKM ;)
 
Kjenner det kribler skikkelig for CB early imorgen jeg altså :D Håpe håpe håpe håpe ❤ Alle gode ting er 8 (pluss flere avbrutt) ;)

IMG_5484.JPG
IMG_5491.JPG

IMG_5496.JPG
 
Når tenker dere å prøve digital? Jeg lurer på å prøve på en i morgen tidlig, men er redd det er for tidlig? IKM er på mandag.
 
Når tenker dere å prøve digital? Jeg lurer på å prøve på en i morgen tidlig, men er redd det er for tidlig? IKM er på mandag.

Det lurer jeg også på. Tror jeg ville ventet til ikm eller dagen etter? Kommer kanskje an på hvor sterk streken er?
Jeg har ikke ikm før på tirsdag eller onsdag :p
 
Føler det var mer mens smerter de første dagene. Idag har det vert en skikkelig sviende vond smerte. :/
Håper det roer seg ned litt imorgen. Hjalp så lenge jeg var oppi badekaret[emoji85]

Æsj, ja sånn hadde jeg det igår og. Ille vondt. Du får ta deg mange bad:p:Heartred
Har du testet enda?
 
Ingen testing, men spottingen kom som vanlig på dag 25. TR er vel her i morgen. PP6 etter MA. Begynner å bli redd det er ble galt, vet vi traff på EL. Veldig tungt.. :( hvertfall godt TR kom i helg så jeg slapp å gråte på do på jobb denne gangen.
 
Ingen testing, men spottingen kom som vanlig på dag 25. TR er vel her i morgen. PP6 etter MA. Begynner å bli redd det er ble galt, vet vi traff på EL. Veldig tungt.. :( hvertfall godt TR kom i helg så jeg slapp å gråte på do på jobb denne gangen.

God klem ❤
 
Back
Topp