IKM UKE 10 ♡

13 DPO i dag og IKM i morgen :eek: Hadde sååå lyst til å teste i dag, men klarte heldigvis å la være. Forsatt ingen tegn til tr. Har ikke hatt noe flere spottinger og har heller ikke hatt noen mensmurriger enda i dag. Ble sykt kvalm på trening i morres. Skulle nesten ikke klare å gjennomføre. Kroppen bare slo helt ut. Rart..
 
13 DPO i dag og IKM i morgen :eek: Hadde sååå lyst til å teste i dag, men klarte heldigvis å la være. Forsatt ingen tegn til tr. Har ikke hatt noe flere spottinger og har heller ikke hatt noen mensmurriger enda i dag. Ble sykt kvalm på trening i morres. Skulle nesten ikke klare å gjennomføre. Kroppen bare slo helt ut. Rart..

Hvordan ser tempen ut i dag??
 
Negativ test idag også. Men idag var jeg egentlig forberedt på det. Nesten helt lys urin. Så var nok ikke konsentrert nok.

Ny test i morgen igjen...
 
Det høres jo ut som det er en baby som har bosatt seg;) ;) når ryker neste test?

Tror jeg drøyer til onsdag ! Livredd for negativt resultat :( er bare lysebrunt når jeg er på do! Og masse masse utflod ! Sånn kremhvis/lysebrun! Og har ikke smerter i magen ! Og er glovarm i kinnene!
 
Negativ test idag også. Men idag var jeg egentlig forberedt på det. Nesten helt lys urin. Så var nok ikke konsentrert nok.

Ny test i morgen igjen...

Nei da var den nok ikke konsentrert nok tenker jeg :) det mååå være en strek der altså!
 
Har egentlig ikm etter "normal" syklus, men bare 11-12 dpo. Murringer i magen og bitte bitte litt spotting når jeg er på toalett. Små prikker bare, men tr er nok rundt hjørnet. Får se om jeg tørr å ta en test i morgen.
Ingen ømme bryster, men litt brennende innimellom... overanalyserer jo alt når man prøver [emoji12]
 
Tok test nå, negativ som forventet i grunn... skjønner ingenting.. men har dere peiling på festeblødning?:)
 
Er det mulig å få skyggestek flere dager etter hverandre?

Kjøpte meg en pakke med RFSU på apoteket, men det sto det følsomhet 25 på, men tok da en av den og en av makesure som jeg hadde.

Nederste er makesure sin tes(den har jeg fått svak svak strek, men følte den var sterkere nå)

fbe702ec6f7258d0dd7ea9fc82c8204a.jpg


Her er med dem jeg tok i går og i dag tidlig. De 2 øverste tok jeg nå.

58fd0ad452237d5abef36d278aafe612.jpg


RFSU var blenda følte jeg, men svak strek på makesure sin test [emoji53]

Edit, tok enda en når urinen var mer avkjølt, det er da den øverste. Nå er jeg vertfall forvirra [emoji21]

f9402244fd08dc049072d6361209a370.jpg
 
Er det mulig å få skyggestek flere dager etter hverandre?

Kjøpte meg en pakke med RFSU på apoteket, men det sto det følsomhet 25 på, men tok da en av den og en av makesure som jeg hadde.

Nederste er makesure sin tes(den har jeg fått svak svak strek, men følte den var sterkere nå)

fbe702ec6f7258d0dd7ea9fc82c8204a.jpg


Her er med dem jeg tok i går og i dag tidlig. De 2 øverste tok jeg nå.

58fd0ad452237d5abef36d278aafe612.jpg


RFSU var blenda følte jeg, men svak strek på makesure sin test [emoji53]

Edit, tok enda en når urinen var mer avkjølt, det er da den øverste. Nå er jeg vertfall forvirra [emoji21]

Prøv med en digital isteden?
 
Hvordan går det?

Heisann! Flytter inn her jeg.. Sandraa - PP4 - B1 - EL ca 19.2 - IKM 6.3

Jeg melder meg inn i uke 10 jeg også 2 pp, IKM 6.3 og prøver på en liten attpåskatt, barn nr 3

Milla_1981 PP13, barn nr 1, EL ca 20/2, IKM 6/3. [emoji4]

Henger meg på dere [emoji4]

Dansejente, PP 6 etter SA (PP18, litt usikker på hvordan jeg ska regne det når det har vært en SA). Barn 1 så ønsket om spire er stort nå. Estimert EL er 20.2 og IKM 6.3 med mindre syklusen drar ut denne gangen og.

La dette være uka vår med positive gtester [emoji4]

PP16 - B3 - EL ca 20.2 -IKM 6.3
 
Back
Topp