..spireliten..
Forumet er livet
Hvilken test er mest følsom ?
Cb early har vell en følsomhet på 10.
Også kjølte jeg noen fra billige tester. Babystep. Men de har jeg ikke sett at apotekene har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken test er mest følsom ?
13 DPO i dag og IKM i morgen Hadde sååå lyst til å teste i dag, men klarte heldigvis å la være. Forsatt ingen tegn til tr. Har ikke hatt noe flere spottinger og har heller ikke hatt noen mensmurriger enda i dag. Ble sykt kvalm på trening i morres. Skulle nesten ikke klare å gjennomføre. Kroppen bare slo helt ut. Rart..
Den står liksom stille den, fortsatt over coverline da. Vet ikke hvordan jeg skal tolke detHvordan ser tempen ut i dag??
Det høres jo ut som det er en baby som har bosatt seg når ryker neste test?
Den står liksom stille den, fortsatt over coverline da. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det
Negativ test idag også. Men idag var jeg egentlig forberedt på det. Nesten helt lys urin. Så var nok ikke konsentrert nok.
Ny test i morgen igjen...
Nei da var den nok ikke konsentrert nok tenker jeg det mååå være en strek der altså!
Er det mulig å få skyggestek flere dager etter hverandre?
Kjøpte meg en pakke med RFSU på apoteket, men det sto det følsomhet 25 på, men tok da en av den og en av makesure som jeg hadde.
Nederste er makesure sin tes(den har jeg fått svak svak strek, men følte den var sterkere nå)
Her er med dem jeg tok i går og i dag tidlig. De 2 øverste tok jeg nå.
RFSU var blenda følte jeg, men svak strek på makesure sin test [emoji53]
Edit, tok enda en når urinen var mer avkjølt, det er da den øverste. Nå er jeg vertfall forvirra [emoji21]
Vet ikke om jeg tør [emoji85]Prøv med en digital isteden?
Vet ikke om jeg tør [emoji85]
De er jo positive i dag å.. Hvordan ser den ut når den har tørka?Vis vedlegget 220154
11 dpo.. Skeptisk på denne Nyeste deres her med gårsdagens øverst:
Vis vedlegget 220155
Da tok jeg den digitale testen og jeg kan føres opp på novemberforumet [emoji3][emoji3]
Heisann! Flytter inn her jeg.. Sandraa - PP4 - B1 - EL ca 19.2 - IKM 6.3
Jeg melder meg inn i uke 10 jeg også 2 pp, IKM 6.3 og prøver på en liten attpåskatt, barn nr 3
Milla_1981 PP13, barn nr 1, EL ca 20/2, IKM 6/3. [emoji4]
Henger meg på dere [emoji4]
Dansejente, PP 6 etter SA (PP18, litt usikker på hvordan jeg ska regne det når det har vært en SA). Barn 1 så ønsket om spire er stort nå. Estimert EL er 20.2 og IKM 6.3 med mindre syklusen drar ut denne gangen og.
La dette være uka vår med positive gtester [emoji4]
PP16 - B3 - EL ca 20.2 -IKM 6.3
Så gøy! Gratulerer så myeDa tok jeg den digitale testen og jeg kan føres opp på novemberforumet [emoji3][emoji3]