IKM UKE 10 ♡

Er denne innen fristen? Ser strek jeg altså! Håpet er ikke ute uansett så er 10 dpo tidlig :)

Nei det er en god stund etter, og ser ingenting på den på ekte, så der er nok ingenting :) 10 dpo er tidlig ja, men den var så tydelig sist gang, selv om den var svak, og på kvelden samme dag var den enda sterkere, så har ikke helt troa :rolleyes:
 
Jeg har det likt som deg! Spottet brunt, og fikk frisk blod på papiret sånn midt på dagen i går... Men ikke blitt noe mer. Regner man det da som CD1? Eller må man vente på mer ordentlig blødning? Kan man spotte friskt blod?

Om jeg hadde hatt mensen utenom det vanlige. Så hadde jeg tatt en test... kan jo være du er blandt de som blør i svangerskapet
 
Nei det er en god stund etter, og ser ingenting på den på ekte, så der er nok ingenting :) 10 dpo er tidlig ja, men den var så tydelig sist gang, selv om den var svak, og på kvelden samme dag var den enda sterkere, så har ikke helt troa :rolleyes:

Ingen svangerskap er lik! :) streken kommer nok snart :)
 
Klarte ikke lavære å ta en ny, er det noe her eller har jeg bare fått fyllstendig streksyn?
IMG_4431.JPG
 
Der skimter faktisk jeg også noe[emoji1360][emoji1360]

Du får vente noen dager og ta en ny[emoji16][emoji16][emoji16]
Wæææ, tør ikke håpe at det kanskje er noe :p Jeg er definisjonen på testetøs, så vente noen dager er bare å glemme :rolleyes:
 
Back
Topp