MissJuni
Betatt av forumet
Det er jo gravid nå hvertfallSkal jeg tørre å sette meg som gravid nå tro? Blir helt gal av disse abortene som har vært i høst. Testen er tatt på kvelden 12 dpo.
Gratulerer!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo gravid nå hvertfallSkal jeg tørre å sette meg som gravid nå tro? Blir helt gal av disse abortene som har vært i høst. Testen er tatt på kvelden 12 dpo.
Gratulerer!Skal jeg tørre å sette meg som gravid nå tro? Blir helt gal av disse abortene som har vært i høst. Testen er tatt på kvelden 12 dpo.
Er også veldig bekymret for at det ikke skal gå veien, men prøver å ikke tenke så mye på det
Takk <3 ja, det ødelegger hele opplevelsen for meg altså.. veldig synd, for det er jo egentlig så fintTakk! Gratulerer til deg ogsåEr også veldig bekymret for at det ikke skal gå veien, men prøver å ikke tenke så mye på det
![]()
Føler med degSkal jeg tørre å sette meg som gravid nå tro? Blir helt gal av disse abortene som har vært i høst. Testen er tatt på kvelden 12 dpo.
Føler med degSkal jeg tørre å sette meg som gravid nå tro? Blir helt gal av disse abortene som har vært i høst. Testen er tatt på kvelden 12 dpo.
du er hvertfall gravid nå 
Ikke gi opp håpetTviler på at det blir noe baby ut av denne rekka. Siste tatt 12dpo, første tatt 7 dpo. Ingen stigning de siste to dagene. Lover svært dårlig. Er så lei av aborter og kjemiske nå.. en positiv test betyr ingenting for meg lenger.

Ja, skal prøve å roe meg med detFøler med deg
Føler med degdu er hvertfall gravid nå
Jeg senker nok ikke skuldrene lenger før jeg har sett et bankende hjerte etter uke 12.
Tok test idag, mest fordi det nyttårsaften imorgen og greit å være sikker før et glass vinMen den er jo positiv, og jeg har spottet litt rosa i snart en uke og idag er det brunt
Noen positive erfaringer med dette???
Synes jeg ser strek idag også, men jubler ikke før den er sterkere. Vet hvor flink CB er på skygge også.. Men er det flere som ser? 9 dpo
Vis vedlegget 284250
Jeg ser, jeg ser!
Den vil sikkert bli mye sterkere i overmorgen ettersom hCG trenger litt tid til å fordoble seg.

Takk for svarFor en fin strekGratulerer!
Jeg har spottet hver gang jeg har vært gravid, noen ganger med såpass mye et jeg har tenkt at det er en «lett» tr. I forrige svangerskap spottet jeg til og fra helt frem til uke 24.
håper inderlig den klorer seg fast!Streken ble veldig tynn når den tørket
Vis vedlegget 284263
Vet, men vanskelig å vente med å teste. Hehe. Har du testet noe idag?
Den er jo kjempe tydelig
Jeg tok en strimmeltest i dag tidlig, og det er en svak svak strek på den, men det er egentlig litt for tidlig å bruke de testene for de er ikke så veldig sensitive. Kommer til å ta en strimmeltest hver dag frem mot Ikm. Håper de blir sterkereVurderer også å stikke på apoteket i morgen tidlig og kjøpe en tidlig test. Men hvis jeg er like kvalm i morgen som i dag så orker jeg ikke kjøre dit. Er enda 5 dager til IKM for min del så det er fryktelig tidlig enda, men det er jo lov å håpe
Har du tenkt å ta en digital?
Har kun en CB til her på hytta, så den ryker nok imorgen. Men hadde vært gøy med en positiv digital på selveste nyttårsaften 
Takk <3 ja, det ødelegger hele opplevelsen for meg altså.. veldig synd, for det er jo egentlig så fint![]()

Så spennende! Da er du vel 9 dpo du også? Det høres jo ut som det er noe på gang hos degDet er vanskelig å la være å teste, selv om man bør vente 2-3 dager for å se stigning. Men man må liksom se hver dag. Haha. Jeg har veldig lyst til å kjøpe meg digital imorgen, men er så redd for å bli skuffet!
Har kun en CB til her på hytta, så den ryker nok imorgen. Men hadde vært gøy med en positiv digital på selveste nyttårsaften
![]()
Vet det er tidlig å være kvalm og at det kan skyldes mye annet, men samtidig vet jeg om flere som har vært kvalme fra før klart positiv test. Håper jo selvsagt jeg er gravid, men forventer det ikke.... men håper helt til tr kommer eller negativ test ved Ikm. Tror jeg er ca 9 dpo i dag ja. Vet ikke 100 % sikkert når EL var, men jeg har stort sett standard sykluser på 28 dager.
Har bestilt meg CB digital med ukeindikator og samme CB som du tok i dag, på nett. Så da regner jeg med at de kommer i løpet av neste uke. Så hvis ikke tr kommer innen den tid så tar jeg dem da. Tør ikke slippe gleden løs riktig enda, men har hatt murringer i magen i flere dager nå, og den kvalmen jeg går rundt med nå gir seg hver gang jeg spiser, men jeg har ingen matlyst så det går i gulrøtter og appelsin for øyeblikket. I tillegg har jeg fått veldig god luktesans. Men, det kan selvsagt være kjemisk eller innbiltVet det er tidlig å være kvalm og at det kan skyldes mye annet, men samtidig vet jeg om flere som har vært kvalme fra før klart positiv test. Håper jo selvsagt jeg er gravid, men forventer det ikke.... men håper helt til tr kommer eller negativ test ved Ikm.
Blir spennende å se hvordan morgendagens test ser ut, for både deg og meg![]()

Oi, så mange symptomer du har. Du må legge ut bilde neste gang du tester. Spennende. Jeg tror du er gravid, jeg. 9 dpo er fortsatt veldig tidligSelv har jeg ikke så mange symptomer. Det har stikket litt i puppene i noen dager, men det kan jeg få før tanta kommer også. Men igår begynte det å murre nederst i magen, det gjør det fortsatt av og til, spesielt på høyre side + det kommer noen skikkelig stikk innimellom også. Nesten litt vondt
Dette er så spennende!! Nå har jeg prøvd siden okt 17 uten at det har skjedd noe (bortsett fra mange dumme skygger), så er kjemperedd for å bli skuffet..
Før jeg ble gravid med sønnen min så trodde jeg at jeg aldri kom til å være gravid et helt svangerskap. Men det ordnet seg til slutt det også, men bekymringen var der hele svangerskapet. Når han var født begynte jeg å grine for jeg ville bare putte ham inn i magen igjen for verdens føltes plutselig veldig skummel og utrygg
Ja da skjønner jeg godt du er redd for å bli skuffet, men den lille spira sitter nok godt fastFør jeg ble gravid med sønnen min så trodde jeg at jeg aldri kom til å være gravid et helt svangerskap. Men det ordnet seg til slutt det også, men bekymringen var der hele svangerskapet. Når han var født begynte jeg å grine for jeg ville bare putte ham inn i magen igjen for verdens føltes plutselig veldig skummel og utrygg
Murring og stikking er et godt tegn, det er jo mye som skjer der nede/inne nåHadde ingen symptomer med sønnen min, ikke annet enn at jeg var ekstremt trøtt og at det murret dagen lang. Den gang kom kvalmen i uke 7, og den var ikke så veldig intens. Tok en test den gangen bare basert på en indre stemme som sa «du må ta en test».
Litt skummelt å ha så mange «symptomer» nå for det er ikke garantert at vi har lykkes. Kanskje jeg bare holder på å bli syk eller noe![]()