Takk
Krysser fingrene for at testene dine også blir sterkere positivJa, dette er nervepirrende! Helt skjelven jeg
![]()
Gratulerer hvertfall!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk
Krysser fingrene for at testene dine også blir sterkere positivJa, dette er nervepirrende! Helt skjelven jeg
![]()

Så, dere flotte jenter! Nå trenger jeg litt tolkehjelp herIKM i morgen eller tirsdag, så tok en tidligtest i dag... syns selv jeg ser ett strek, men svakt.. og siden det var RSFU sin er jeg nervøs for at det er skyggestrek
Kan dere ta en titt? Ble litt dårlige bilder (iPhone), men flere øyne ser vel alikevel bedre...
Og det er 6 år siden jeg var gravid sist gang. Blir en beregnet som førstegangsfødende da?

Den ser veldig positiv ut i mine øyne hvertfall. Gratulerer!Så, dere flotte jenter! Nå trenger jeg litt tolkehjelp herIKM i morgen eller tirsdag, så tok en tidligtest i dag... syns selv jeg ser ett strek, men svakt.. og siden det var RSFU sin er jeg nervøs for at det er skyggestrek
Kan dere ta en titt? Ble litt dårlige bilder (iPhone), men flere øyne ser vel alikevel bedre...

En veldig tydelig og fin strek![]()
Tror ikke du trenger bekymre deg for at dette er en skyggestrek
![]()
Så mange som mener det nå, at jeg må vel begynne å tro det selv også snart 
Den ser veldig positiv ut i mine øyne hvertfall. Gratulerer!![]()

TakkSå mange som mener det nå, at jeg må vel begynne å tro det selv også snart
![]()
Gratulerer så mye! 
Der er en tydelig strek! Ikke noen skyggestrek det der
Jeg er 9 eller 10 dpo, byttet fra test-deg.no sine strimmeltester til RFSU strimmel i dag, som man egentlig ikke skal teste tidlig med. Også de ble helt svak... 7 tester med svaaaak svak positiv (over noen dager)
Måtte lete frem bilde av testene til min første og hadde visst likens tester frem til 11-12 dpo. Dette er nervepirrende altså! Kanskje jeg også må kjøpe RFSU sin tidlig test![]()
Så, dere flotte jenter! Nå trenger jeg litt tolkehjelp herIKM i morgen eller tirsdag, så tok en tidligtest i dag... syns selv jeg ser ett strek, men svakt.. og siden det var RSFU sin er jeg nervøs for at det er skyggestrek

Hehe, husker da jeg ble gravid forrige gang så trodde jeg ikke på det før jeg kunne høre hjertet slå. Og det på tross av kvalme, trøtthet og et enormt behov for å spise grønnkål og love heartsGratulerer så mye!
![]()

Så gøylegg ut bilde
![]()
Det er jo en fin strek!Så, dere flotte jenter! Nå trenger jeg litt tolkehjelp herIKM i morgen eller tirsdag, så tok en tidligtest i dag... syns selv jeg ser ett strek, men svakt.. og siden det var RSFU sin er jeg nervøs for at det er skyggestrek
Ser den :-D Den ser og rosa utTatt nåSåvidt man ser noe på bildet, men er veldig tydelig på ekte!
Tatt nåSåvidt man ser noe på bildet, men er veldig tydelig på ekte!
fler med slike symptomer som har fått baby strek??Tatt nåSåvidt man ser noe på bildet, men er veldig tydelig på ekte!