*^*^*IKM uke 1*^*^*

Aldri hatt så høy temp på kvelden som jeg har nå (37.42), håper det er noe positivt :rolleyes: Gleder meg til å se tempen imorgen tidlig!
 
Enten har jeg festeblødning idag eller så er mensen rett rundt hjørnet :nailbiting: Tror nok det er mensen:( me venter til imorgen for å se om det kommer mer.
 
Skal prøve å holde meg til 10 dpo jeg også, det er jo strengt tatt «bare» 5 dager til. Får bare holde meg opptatt å prøve og fokusere på andre ting. Krysser fingrene for deg, masse lykke til! Tenk for en fantstisk start på 2019 det hadde vært med to streker :happy119
Tusen takk, og i like måte! Hadde vært helt fantastisk :)
 
Er 8 eller 9 dpo i dag her.
Veldig rennende/tett nese hele tiden, kvalm, sover mye og drømmer helt vanvittig mye rare drømmer!
Tok EL-test i stad som var nesten helt positiv. Så det var spesielt

Skal ikke ta grviditetstester før til helgen!
 
Er 8 eller 9 dpo i dag her.
Veldig rennende/tett nese hele tiden, kvalm, sover mye og drømmer helt vanvittig mye rare drømmer!
Tok EL-test i stad som var nesten helt positiv. Så det var spesielt

Skal ikke ta grviditetstester før til helgen!
Oi, så spennende! Og så mye viljestyrke du har. Ryker alltid på første test 8 dpo jeg :p
 
Ja, jeg bare håper det varer. Har en SA og en kjemisk bak meg i høst.. så blir liksom ikke sånn superglad for strek, dessverre :(

Leit å høre:( Skjønner deg godt.. Hadde MA i vår, og kjenner at det stresser meg litt..
Her skal jeg prøve å ikke teste noe mer, man ser såvidt streken og det tar litt tid før den dukker opp. Har dårlig magefølelse så håper jeg klarer å legge det vekk..
 

Vedlegg

  • 8142A4E7-29FD-4873-9CC1-CF76FE3E007C.jpeg
    8142A4E7-29FD-4873-9CC1-CF76FE3E007C.jpeg
    607,9 KB · Visninger: 87
Oi, så spennende! Og så mye viljestyrke du har. Ryker alltid på første test 8 dpo jeg :p
Ja, røk på en test i stad med billigstrimmel.. syns jeg kan skimte noe men ikke nok til å juble enda
Så har kjøpt inn clearblue +\- test og en digital. Tar den med pluss/minus på nyttårsaften. Har ikm rundt den 2/1. Så er tidlig enda
 
Back
Topp