*^*^*IKM uke 1*^*^*

2småhjerter - B3 - pp14? (Prøvd siden okt 17. Uregelmessig syklus.) - EL 21.12 - IKM 1-4/1 - 24 år

Håper på en fin start på det nye året :smiley-bounce012
 
5 dpo i dag! Litt kvalm, murring i livmor og hyppig tissing er symptomene jeg har. Håpe håpe :) hvordan ligger dere an?
 
EL-dag i dag. Har ikke fått lagt inn så mye aksjer som vi hadde tenkt, bare 5 dager før, 3 dager før, og i dag. Men håper det holder. Har hørt at det ikke har noe for seg å ligge med pute under rumpa osv etter sex, men her ligger jeg nå med puta likevel :hilarious: Gjør dere andre noen sånne kjerringråd eller er det rett opp og sprette etter aksjelegging?
 
5 dpo i dag! Litt kvalm, murring i livmor og hyppig tissing er symptomene jeg har. Håpe håpe :) hvordan ligger dere an?

Er 6 dpo? Eller 7?
Har så vondt i puppen min, kjennes ut som brystbetennelse jo:arghh: Masse murringer i magen. Gikk på en testesmell i dag selvsagt:banghead: Mannen mente den kom til å bli positiv. Den ble negativ som forventet. Er jo altfor tidlig å teste! Har ikke tisligtester heller... Så ja sånn går det her:angelic:
 
EL-dag i dag. Har ikke fått lagt inn så mye aksjer som vi hadde tenkt, bare 5 dager før, 3 dager før, og i dag. Men håper det holder. Har hørt at det ikke har noe for seg å ligge med pute under rumpa osv etter sex, men her ligger jeg nå med puta likevel :hilarious: Gjør dere andre noen sånne kjerringråd eller er det rett opp og sprette etter aksjelegging?

Håper dere har truffet rett da! :happy:
Har ikke pute under rumpen, men blir liggende en stund før jeg har reist meg:dance008
 
EL i dag, aksjelegging i går kveld. Satser på en runde i dag og i morgen også. Kanskje er det denne måneden det skal klaffe? Litt usikker på IKM, da syklusen har vært tullete i det siste, men sist jeg ble gravid fikk jeg positiv test 2. januar. Kanskje vi kan gjenta det :angelic:
 
8 dpo, har tatt fire tester over tre dager der man kun ser streken i rett lys. Når de har tørket er streken mer tydelig. Skulle ha ventet noen dager med testing, så slipper skuffelsen å bli så stor hvis mensen kommer
 
8 dpo, har tatt fire tester over tre dager der man kun ser streken i rett lys. Når de har tørket er streken mer tydelig. Skulle ha ventet noen dager med testing, så slipper skuffelsen å bli så stor hvis mensen kommer
Jeg svei også av en nå. Det er bare dumt ja :p men jeg greier jo ikke vente! Er 7 dpo. Syns jeg ser en strek i enkelte lys
 
Jeg svei også av en nå. Det er bare dumt ja :p men jeg greier jo ikke vente! Er 7 dpo. Syns jeg ser en strek i enkelte lys

Ikke har jeg tester som er ment for å teste så tidlig heller.. Men alle symptomene er der, å kjennes helt likt ut som de to gangene jeg har vært gravid før. Så holder håpet oppe til det motsatte er bevist!;)
 
8 dpo, har tatt fire tester over tre dager der man kun ser streken i rett lys. Når de har tørket er streken mer tydelig. Skulle ha ventet noen dager med testing, så slipper skuffelsen å bli så stor hvis mensen kommer

Du må legge ut bilde :D
 
5 dpo her, ingen spesielle symptomer som jeg ikke hat hatt tidligere pp så må ikke la meg rive med :p Men jeg sliter som vanlig med kraftige mellomblødninger som kommer og går :( Tenkte å prøve å teste til helgen :rolleyes:
 
5 dpo her, ingen spesielle symptomer som jeg ikke hat hatt tidligere pp så må ikke la meg rive med :p Men jeg sliter som vanlig med kraftige mellomblødninger som kommer og går :( Tenkte å prøve å teste til helgen :rolleyes:

Det et jo så kjedelig å vente! Og veldig vanskelig å ikke tenke på det.. Blir spennende når det er tid for testing da!:happy:
 
Spennende tid i møte :)
Etter pilleslutt har tanta vært bare uregelmessig, opptil 38-39 lange sykluser mot 28 som jeg hadde før.. Så usikker på når EL er, men hadde mye kramper lørdag/søndag, så TROR det var da :)

Hvilke kjennetegn har du når EL er dersom du merker det? :)
 
Spennende tid i møte :)
Etter pilleslutt har tanta vært bare uregelmessig, opptil 38-39 lange sykluser mot 28 som jeg hadde før.. Så usikker på når EL er, men hadde mye kramper lørdag/søndag, så TROR det var da :)

Hvilke kjennetegn har du når EL er dersom du merker det? :)
Slim og stikking i den siden egget slipper :)
 
Back
Topp