*^*^*IKM uke 1*^*^*

Ja veldig, men hjelper på at det er jul og mye som skjer.. da går dagene fortere :D

Ja julen hjelper virkelig på:happy: Blir ikke like lett i januar om det ikke går denne gangen..

Skjønner, prøvd å redigere bildet? :p

Nei, føler jeg er litt gal da:angelic: Skal ta ny test i morgen og håper at den er sterkere :smiley-ashamed004 Det jobbes fælt i livmoren da, og livmortappen er lukket med slim over så kjenner ikke åpningen. Så krysser alt jeg har for at det er gode tegn!
 
Slim har jeg hatt en del av både lørdag og søndag :) Kanskje det er et tegn :)

Slim er godt tegn da! :smiley-bounce012
Slik er sekter syklusen som regel:

Mens > spotting > tørr > klebrig > lotion > melk > eggløsningsslim > lotion/klebrig > tørr > (lotion/melk >) mens
 
Slim er godt tegn da! :smiley-bounce012
Slik er sekter syklusen som regel:

Mens > spotting > tørr > klebrig > lotion > melk > eggløsningsslim > lotion/klebrig > tørr > (lotion/melk >) mens

Vil melk (detaljnivå :p ) si veldig flytende? Har fått så mye mer symptomer denne gang etter pilleslutt, føles ut som alt der nede er x opp flere ganger enn normalt :p var ikke sånn sist mener jeg å huske.. har flere ganger følt at jeg tisser på meg, men så er det «bare» utflod :)
 
Vil melk (detaljnivå :p ) si veldig flytende? Har fått så mye mer symptomer denne gang etter pilleslutt, føles ut som alt der nede er x opp flere ganger enn normalt :p var ikke sånn sist mener jeg å huske.. har flere ganger følt at jeg tisser på meg, men så er det «bare» utflod :)

Ja, mer vann liksom. Noen har hvit, men min er blank.
Kroppen blir vel vandt til p piller, så den bruker sikkert litt tid på å finne tilbake til normalen. Jeg gikk på p ring, og har ikke merket noe forskjell. Alt er som når jeg brukte ringen
 

Vedlegg

  • IMG_20181226_103911538.jpg
    IMG_20181226_103911538.jpg
    539,8 KB · Visninger: 111
9 dpo, dag 4 med ultrasvak strek... Er det skyggestreker de blir kalt? 5 dpo var testen helt hvit. Umulig å få frem på bilde, blir ikke noe sterkere heller.. Angrer dypt og inderlig på at jeg testet så tidlig, skulle ha ventet til mensen bare er noen dager unna.. For nå er jeg redd for at disse «usynlige» strekene gir falsk håp:(
 
9 dpo, dag 4 med ultrasvak strek... Er det skyggestreker de blir kalt? 5 dpo var testen helt hvit. Umulig å få frem på bilde, blir ikke noe sterkere heller.. Angrer dypt og inderlig på at jeg testet så tidlig, skulle ha ventet til mensen bare er noen dager unna.. For nå er jeg redd for at disse «usynlige» strekene gir falsk håp:(

Første pp fikk jeg svaaaake streker en uke før IKM. Var sikker på at jeg var gravid, men plutselig forsvant streken og helt blendahvite tester.
Så denne gangen gjelder det å holde ut til litt nærmere IKM :)
Lykke til :)
 
Første pp fikk jeg svaaaake streker en uke før IKM. Var sikker på at jeg var gravid, men plutselig forsvant streken og helt blendahvite tester.
Så denne gangen gjelder det å holde ut til litt nærmere IKM :)
Lykke til :)

Hadde det slik med første, fikk svake streker frem til 11dpo. Men de var grå, dem jeg får nå er rosa. I morra må jeg må apoteket å finne noen andre tester
 
6-7 dpo her. Holder av med testingen så lenge jeg kan for å forhåpentligvis unngå skuffelser :nailbiting:
 
Lovet meg selv å ikke teste før IKM. Burde vel egentlig forstått at det er fullstendig urealistisk for meg :hilarious: Så nå har jeg endret mening/mistet all viljestyrke og svir av første testen på nyttårsaften :rolleyes: Aner ikke hvor mange DPO jeg er, men tror EL var på fredag 21. Så da er jeg nok rundt 5 DPO, muligens bare 4 DPO. På nyttårsaften er jeg muligens 10 DPO.

Når tenker dere andre å ta første testen?
 
Lovet meg selv å ikke teste før IKM. Burde vel egentlig forstått at det er fullstendig urealistisk for meg :hilarious: Så nå har jeg endret mening/mistet all viljestyrke og svir av første testen på nyttårsaften :rolleyes: Aner ikke hvor mange DPO jeg er, men tror EL var på fredag 21. Så da er jeg nok rundt 5 DPO, muligens bare 4 DPO. På nyttårsaften er jeg muligens 10 DPO.

Når tenker dere andre å ta første testen?
Jeg tok den i dag. 8 dpo :p
 
Tenker også å teste 10 dpo, det blir onsdag neste uke. Har aldri fått positiv test før 10 dpo tidligere, så denne gangen SKAL jeg holde meg til det.
 
Tenker også å teste 10 dpo, det blir onsdag neste uke. Har aldri fått positiv test før 10 dpo tidligere, så denne gangen SKAL jeg holde meg til det.

Skal prøve å holde meg til 10 dpo jeg også, det er jo strengt tatt «bare» 5 dager til. Får bare holde meg opptatt å prøve og fokusere på andre ting. Krysser fingrene for deg, masse lykke til! Tenk for en fantstisk start på 2019 det hadde vært med to streker :happy119
 
Vi hadde ikkje sex rundt el denne pp. Pga jeg er blitt usikker på å få en til... er livredd for å få sykt barn- høres kanskje dumt ut men det har tatt helt over alt for meg :( jeg har to friske barn allerede...har alltid ønsket minst 3 barn da jeg kommer fra stor familie. I tillegg må vi mest sannsynlig flytte visst vi går for nr 3... er så frem og tilbake....er også veldig sikker på at jeg kommer til å angre senere i livet om jeg ikkje får barn nr 3...sutreinnlegg men måtte bare få det ut litt... what to do.... :banghead::banghead::banghead:
 
Back
Topp