*^*^*IKM uke 1*^*^*

Så, dere flotte jenter! Nå trenger jeg litt tolkehjelp her :banghead: IKM i morgen eller tirsdag, så tok en tidligtest i dag... syns selv jeg ser ett strek, men svakt.. og siden det var RSFU sin er jeg nervøs for at det er skyggestrek :facepalm: Kan dere ta en titt? Ble litt dårlige bilder (iPhone), men flere øyne ser vel alikevel bedre...

En veldig tydelig og fin strek :) :):) Tror ikke du trenger bekymre deg for at dette er en skyggestrek:D

Og det er 6 år siden jeg var gravid sist gang. Blir en beregnet som førstegangsfødende da?

Jeg vet at noen jordmødre sier at dette bare er tull, mens andre sier etter 5 år. 5 år siden sist her, men føler ikke at jeg har glemt noe og vil ikke bli regnet som førstegangsfødende:happy:

Så, dere flotte jenter! Nå trenger jeg litt tolkehjelp her :banghead: IKM i morgen eller tirsdag, så tok en tidligtest i dag... syns selv jeg ser ett strek, men svakt.. og siden det var RSFU sin er jeg nervøs for at det er skyggestrek :facepalm: Kan dere ta en titt? Ble litt dårlige bilder (iPhone), men flere øyne ser vel alikevel bedre...
Den ser veldig positiv ut i mine øyne hvertfall. Gratulerer! :Heartred

Takk :Heartred Så mange som mener det nå, at jeg må vel begynne å tro det selv også snart :hilarious:

Hehe, husker da jeg ble gravid forrige gang så trodde jeg ikke på det før jeg kunne høre hjertet slå. Og det på tross av kvalme, trøtthet og et enormt behov for å spise grønnkål og love hearts :hilarious: Gratulerer så mye! :Heartred

Der er en tydelig strek! Ikke noen skyggestrek det der:D
Jeg er 9 eller 10 dpo, byttet fra test-deg.no sine strimmeltester til RFSU strimmel i dag, som man egentlig ikke skal teste tidlig med. Også de ble helt svak... 7 tester med svaaaak svak positiv (over noen dager):banghead:
Måtte lete frem bilde av testene til min første og hadde visst likens tester frem til 11-12 dpo. Dette er nervepirrende altså! Kanskje jeg også må kjøpe RFSU sin tidlig test :rolleyes:

Så gøy :D legg ut bilde :D

Gratulerer :joyful:

Huldermamma-B2- pp1- el 24.12- ikm usikker men tester helga uke1- 32år

Vedlegg

• 93A37802-80B7-40A6-83B1-C986AA480506.jpeg
    93A37802-80B7-40A6-83B1-C986AA480506.jpeg
    838,2 KB · Visninger: 130
Det er jo en fin strek! :-)
Gratulerer :-D

Jeg har Ikke gjort så mye ut av meg her denne runden, men update: har enda ikke hatt noen positive el tester så skjønner ingenting, skal teste straks å se om det er noen endringer siden i går... er på cd22, og har ca 30 dagers syklus...

Har aldri tempwt, men temp er høyere enn vanlig og ligger på rundt 37,6-37,9.. betyr dette noe? Mensmurringer, særlig på kveldstid, føler meg slapp og sliten og har hodepine. Ømme, litt tunge bryst.. er evt 6dpo i dag har jeg regnet meg frem til.. ;) trodde jeg var lenger og tok test i stad, men negativ.. som forventet når jeg regnet på nytt.. hehe:shy: fler med slike symptomer som har fått baby strek??

Back
Topp