*^*^*IKM uke 1*^*^*

Leit å høre:( Skjønner deg godt.. Hadde MA i vår, og kjenner at det stresser meg litt..
Her skal jeg prøve å ikke teste noe mer, man ser såvidt streken og det tar litt tid før den dukker opp. Har dårlig magefølelse så håper jeg klarer å legge det vekk..

Ser streken :D Ville tatt en ny i morgen tidlig ;)

Ja, røk på en test i stad med billigstrimmel.. syns jeg kan skimte noe men ikke nok til å juble enda
Så har kjøpt inn clearblue +\- test og en digital. Tar den med pluss/minus på nyttårsaften. Har ikm rundt den 2/1. Så er tidlig enda
Jeg jubler ikke av digital engang lenger :p jubler når jeg ser et bankende hjerte på ultralyd.

:angel7
Ser streken :D Ville tatt en ny i morgen tidlig ;)

Takk for oppmuntring:smug: Mannen vil også teste i morgen, selv er jeg såå sikker på at den blir negativ. Skal ut i morgen også, på en fest som har vært planlagt i mange mnd. Hadde vært greit å få et klart og tydelig svar før det, men står vel over alkohol uansett :)

Testen i kveld. 9 dpo :)

Vedlegg

• IMG_20181227_192115418.jpg
    IMG_20181227_192115418.jpg
    490,9 KB · Visninger: 126
:angel7

Takk for oppmuntring:smug: Mannen vil også teste i morgen, selv er jeg såå sikker på at den blir negativ. Skal ut i morgen også, på en fest som har vært planlagt i mange mnd. Hadde vært greit å få et klart og tydelig svar før det, men står vel over alkohol uansett :)

Ja :) Jeg tenkte også å teste i morgen tidlig :p

Næææ, da er man på cd 25, kim om 2-3 dager, såe.... i morgen tidlig blir det endelig en tidligtest :woot: klarer ikke vente lengre nå, selv om jeg ikke har noe andre symptomer enn litt smerter over livmora når jeg reiser meg eller vrir meg brått, og er mye mer trøtt og grinete en før :hilarious: Men lov å håpe :angel5

Jeg er på syklusdag 23/24, dpo 9/10.
Tør ikke helt å teste heelt enda da jeg er redd det er for tidlig! Skal teste på mandag .

Jeg merker jeg er mer bekymret for hva som kan gå galt denne gang.. jeg har hatt to flotte svangerskap, to raske og fine fødsler. Kan jeg være like heldig i svangerskap nr 3??? Friker plutselig litt ut!
Men, jeg vet at jeg ikke kan kontrollere hva som skjer så jeg tar en dag om gangen :-)

Jeg er på syklusdag 23/24, dpo 9/10.
Tør ikke helt å teste heelt enda da jeg er redd det er for tidlig! Skal teste på mandag .

Jeg merker jeg er mer bekymret for hva som kan gå galt denne gang.. jeg har hatt to flotte svangerskap, to raske og fine fødsler. Kan jeg være like heldig i svangerskap nr 3??? Friker plutselig litt ut!
Men, jeg vet at jeg ikke kan kontrollere hva som skjer så jeg tar en dag om gangen :)
Og det er 6 år siden jeg var gravid sist gang. Blir en beregnet som førstegangsfødende da?

Så, dere flotte jenter! Nå trenger jeg litt tolkehjelp her :banghead: IKM i morgen eller tirsdag, så tok en tidligtest i dag... syns selv jeg ser ett strek, men svakt.. og siden det var RSFU sin er jeg nervøs for at det er skyggestrek :facepalm: Kan dere ta en titt? Ble litt dårlige bilder (iPhone), men flere øyne ser vel alikevel bedre...

Vedlegg

• FBE27E13-848F-4918-B8E6-676A1462DABF.jpeg
    FBE27E13-848F-4918-B8E6-676A1462DABF.jpeg
    979,3 KB · Visninger: 134
Så, dere flotte jenter! Nå trenger jeg litt tolkehjelp her :banghead: IKM i morgen eller tirsdag, så tok en tidligtest i dag... syns selv jeg ser ett strek, men svakt.. og siden det var RSFU sin er jeg nervøs for at det er skyggestrek :facepalm: Kan dere ta en titt? Ble litt dårlige bilder (iPhone), men flere øyne ser vel alikevel bedre...

Der er en tydelig strek! Ikke noen skyggestrek det der:D
Jeg er 9 eller 10 dpo, byttet fra test-deg.no sine strimmeltester til RFSU strimmel i dag, som man egentlig ikke skal teste tidlig med. Også de ble helt svak... 7 tester med svaaaak svak positiv (over noen dager):banghead:
Måtte lete frem bilde av testene til min første og hadde visst likens tester frem til 11-12 dpo. Dette er nervepirrende altså! Kanskje jeg også må kjøpe RFSU sin tidlig test :rolleyes:

Gratulerer så mye! Fin og sterk strek <3

Der er en tydelig strek! Ikke noen skyggestrek det der:D
Jeg er 9 eller 10 dpo, byttet fra test-deg.no sine strimmeltester til RFSU strimmel i dag, som man egentlig ikke skal teste tidlig med. Også de ble helt svak... 7 tester med svaaaak svak positiv (over noen dager):banghead:
Måtte lete frem bilde av testene til min første og hadde visst likens tester frem til 11-12 dpo. Dette er nervepirrende altså! Kanskje jeg også må kjøpe RFSU sin tidlig test :rolleyes:

Takk :)
Krysser fingrene for at testene dine også blir sterkere positiv :happy: Ja, dette er nervepirrende! Helt skjelven jeg :hilarious:

Back
Topp