><><IKM UKE 1><><

Jaa, hadde vært så kjekt med en septemberbaby :-D Tipper el kommer på tors-fre denne uken :) varierende syklus, alt i fra 31 til 40 dager, gjennomsnittlig 35 dagers syklus. Slutta på minipille i juni. Så det er lenge å vente mellom hver gang, tiden går i hvert fall sakte nok :eek: mhm, jeg hadde også høye forventninger om at det skulle klaffe fort, i og med at det har vært slik for mange i vennegjengen. Så skuffelsen ble stor når det ikke var slik for meg/oss :( Det høres lovende ut da, når du har hatt to raske :) men er nok fint å prøøøve å ikke ha så høye forventninger og slappe litt av, just in case hehe :)
Uff, er slitsomt når syklusene drar ut og ventetiden blir evigmye lenger :-/ for 10år siden hadde jeg i en lang periode sykluser på 21dager(!!!) hadde mensen i halvannen uke, så halvannen uke fri, før mensen i halvannen uke, sånn holdt det på lenge, jeg hatet det! Men nå skulle jeg ønske jeg hadde slike sykluser, så hadde det vært mye mindre ventetid :P har ikke hatt særlig med sykluser etter jeg fikk barn siden jeg har mistet mensen når jeg gikk på cerazette, men når jeg har hatt, har den ligget på rundt 28 dager, håper det er sånn nå også :) men må vel regne me litt tull etter pilleslutt...
Er jammen ikke gøy å se at venner rundt blir gravid mens man selv prøver og prøver, så krysser fingrene for at dere får et lite nyttårsmirakel nå, og vi også, så kan vi flytte inn i september sammen <3 ;)

Uff, er slitsomt når syklusene drar ut og ventetiden blir evigmye lenger :-/ for 10år siden hadde jeg i en lang periode sykluser på 21dager(!!!) hadde mensen i halvannen uke, så halvannen uke fri, før mensen i halvannen uke, sånn holdt det på lenge, jeg hatet det! Men nå skulle jeg ønske jeg hadde slike sykluser, så hadde det vært mye mindre ventetid :p har ikke hatt særlig med sykluser etter jeg fikk barn siden jeg har mistet mensen når jeg gikk på cerazette, men når jeg har hatt, har den ligget på rundt 28 dager, håper det er sånn nå også :) men må vel regne me litt tull etter pilleslutt...
Er jammen ikke gøy å se at venner rundt blir gravid mens man selv prøver og prøver, så krysser fingrene for at dere får et lite nyttårsmirakel nå, og vi også, så kan vi flytte inn i september sammen <3 ;)

Åh, 28 dagers syklus er jo helt perfekt :-) får satse på at du får det igjen :-) tenker at 21 er litt lite, siden lutealfasen blir muligens for kort. Og det kan gjøre det vanskeligere å bli gravid. Håper at TR ikke kommer i januar :D Jeg har også gått på cerazette, 5 år uten mensen! :D TR kom heldigvis bare 2 dager etter pilleslutt:p var redd det kom til å ta et halvt år :eek::hilarious: Ja, det høres veldig fint ut :-) <3

Åh, 28 dagers syklus er jo helt perfekt :) får satse på at du får det igjen :) tenker at 21 er litt lite, siden lutealfasen blir muligens for kort. Og det kan gjøre det vanskeligere å bli gravid. Håper at TR ikke kommer i januar :D Jeg har også gått på cerazette, 5 år uten mensen! :D TR kom heldigvis bare 2 dager etter pilleslutt:p var redd det kom til å ta et halvt år :eek::hilarious: Ja, det høres veldig fint ut :) <3
Ja det er vel bedre med 28dager enn 21 med tanke på det :P på de 3 gangene jeg har sluttet på cerazette for å bli gravid har det gått 3,5uker de første to gangene til TR og siste gang nå gikk det 4uker, det var leeeeenge, så jeg er glad jeg kastet pillene 3uker tidligere enn planlagt, sluttet i begynnelsen av november, så har første pp først nå :P så om det ikke går nå, håper jeg at jeg kommer raskt inn i en regelmessig syklus. Åååh, for en spennende romjul og nyttår vi går i møte! :D håper jeg klarer nyte julen og legge vekk tanken på spire, selv om det er lettere sagt enn gjort :P

I følge appen skal jeg ha el i morgen, men mistenker at jeg egentlig allerede er dpo o_O Vanskelig å vite når man ikke tester etter el.. Sist jeg ble gravid hadde jeg en del el-tester til overs, men de har blitt brukt opp før prøvingen startet gitt :rolleyes: Har prøvd å kartlagt syklusen nå før prøving, men eneste konklusjonen er at den er ustabil :p

Ja det er vel bedre med 28dager enn 21 med tanke på det :p på de 3 gangene jeg har sluttet på cerazette for å bli gravid har det gått 3,5uker de første to gangene til TR og siste gang nå gikk det 4uker, det var leeeeenge, så jeg er glad jeg kastet pillene 3uker tidligere enn planlagt, sluttet i begynnelsen av november, så har første pp først nå :p så om det ikke går nå, håper jeg at jeg kommer raskt inn i en regelmessig syklus. Åååh, for en spennende romjul og nyttår vi går i møte! :D håper jeg klarer nyte julen og legge vekk tanken på spire, selv om det er lettere sagt enn gjort :p

Ja, føles ut som år :eek: at noe så enkelt skal være så vanskelig :bored: ja, blir spennende å se :D Sikkert ikke lett, men håper julen hjelper på å få lagt vekk noen babytanker!.. Og vips så er vi gravide :rolleyes:

I følge appen skal jeg ha el i morgen, men mistenker at jeg egentlig allerede er dpo o_O Vanskelig å vite når man ikke tester etter el.. Sist jeg ble gravid hadde jeg en del el-tester til overs, men de har blitt brukt opp før prøvingen startet gitt :rolleyes: Har prøvd å kartlagt syklusen nå før prøving, men eneste konklusjonen er at den er ustabil :p

Hehe off.. Ikke lett å få oversikt når en har uregelmessig el. jeg har ikke sjans å finne el uten tester.. Eller, bare når det er for sent. Mistenker at brystene blir ømme dagen etter el :p du får bestille noen nye til eventuell neste pp :)

Last edited:
Hehe off.. Ikke lett å få oversikt når en har uregelmessig el. jeg har ikke sjans å finne el uten tester.. Eller, bare når det er for sent. Mistenker at brystene blir ømme dagen etter el :p du får bestille noen nye til eventuell neste pp :)
Tror jeg bør det, for jeg blir litt tullete av å ikke vite hvor jeg er i løypa ;) Akkurat nå håper jeg el har vært, blir ikke akkurat mange aksjer når vi ligger på rommet ved siden av svigers hele jula :p

Tror jeg bør det, for jeg blir litt tullete av å ikke vite hvor jeg er i løypa ;) Akkurat nå håper jeg el har vært, blir ikke akkurat mange aksjer når vi ligger på rommet ved siden av svigers hele jula :p

Nei, det høres ikke noe gøy ut hehe.. Samboer har endelig komt hjem igjen fra jobbreise! Så nåå begynner aksjeinnleggingen for oss! tror kanskje el blir i morgen eller på fredag. Jeg får bare teste videre og se :p

Nei, det høres ikke noe gøy ut hehe.. Samboer har endelig komt hjem igjen fra jobbreise! Så nåå begynner aksjeinnleggingen for oss! tror kanskje el blir i morgen eller på fredag. Jeg får bare teste videre og se :p
Nervepirrende når mennene er ute å reiser så nærme el :nailbiting:

Åååh så gøy!! Snakk om god timing :D Og det var denne pp du glemte en test og to?
Næi, det var forrige pp :D vi startet å legge inn aksjer når den viste HØY men vi fikk aldri maksimal... Det var egentlig ikke meningen at han sku komme hjem t jul men jeg ble virkelig overraska gitt :D både av han og monitoren :P

Var litt seint ute med å teste med på Dag 7 denna gangen men klarte å få MAKS gitt :D men han ligger å sove enda -_-

Er det for sent å henge seg på ?

IKM 4 januar
Prøver på første baby <3

Back
Topp