Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil si den ikke er positiv siden det står at den skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men hadde den vært min hadde jeg tolken den som positiv uansett og lagt inn aksjerVis vedlegget 151828 Ventet litt lengre å ser streken ble sterkere hva tror dere ?
Ikke kommet med jeg hellerForeløpig ikm 5 Jan pp12, sier fra ved endringer![]()
Jeg synes 3-4 nederste ser positiv ut, hva mener dere?Vis vedlegget 152000
Går enda og venter på tegn på EL, trodde den skulle komme igår eller idag, men aner ikke om den enda lar vente på seg eller evt har vært, såååå frustrerende å ikke vite hva jeg kan gå utifra i forhold til IKM...blæææærh...føler ikke jeg kan slappe av ift innlegg av aksjer, i tilfelle EL enda ikke har vært
![]()
Nei temper/tester ikke, prøvde det med førstemann, men ga opp fordi jeg aldri fant EL(den var forsinket med 1,5uke daIkke alltid at tegn er like tydelig heller, i hvert fall ikke hos meghehe ser den.. tester / temper du? Jeg føler meg mer rolig når jeg har fått positiv test, da vet jeg når det er "dpo-land". Jeg forventer eggløsning mellom ons-fre, men samboer er fortsatt i nordsjøen
kommer nok hjem i morgen, *krysser fingrer*.
Nei temper/tester ikke, prøvde det med førstemann, men ga opp fordi jeg aldri fant EL(den var forsinket med 1,5uke da) men ble gravid da vi tilfeldigvis la inn aksjer allikevel(når jeg trodde der var altfor sent) og med 2.mann bommet vi på 1.pp for jeg trodde det skulle være likt som med 1mann, men da var den presis og vi traff på 2.pp
så håper og tenker det skal gå like fort nå på 3.mann, men nå angrer jeg på at jeg ikke har testet for jeg blir gal av å ikke vite
![]()
men nå har vi lagt inn aksjer siden 2.dag etter TR dro av sted, og kommer sikkert til å fortsette til TR evt dukker opp igjen for ikke å gå glipp av EL
![]()
Håper det klaffer for dere nå da ja!Ikke verst, herlig å få det til uten testingenwow, det er jo kjempebra
da er du i hvert fall sikker at du treffer eggløsningen
jeg er i pp5 og prøver for første gang cb fertilitetsmonitoren, siden jeg ble så lei av all prøving og uvisshet! Så kjenner jeg slapper mer av nå.. Håper det klaffer denne gangen! Har ingen barn og vil ha NÅÅÅ
![]()
Håper det klaffer for dere nå da ja!når venter du EL? Har du hatt en regelmessig syklus eller varierer den?
Ja vi har vært utrolig heldige med våre to, derfor jeg er redd for mine forventninger om at det skal gå like raskt denne gangen, noe jeg ikke kan forvente...kjenner det kan bli tøft om vi kommer til å slite lenge med nr 3 nå etter to raske... Men om det ikke klaffer denne første pp'en, skal jeg skaffe meg EL-tester til neste pp
![]()