><><IKM UKE 1><><

Hvordan går det, folkens? Har dere hatt eggløsning, eller er den rett rundt svingen? :) Får dere tid til prøving innimellom juleselskapene? ;-)

Er på cd22 i dag og har fortsatt ikke fått maks på monitoren.. Ikke sikkert jeg får det siden jeg prøver den for første gang. Tror ikke jeg har hatt eggløsning, har ikke fått ømme bryster enda som jeg vanligvis får. Er sliten etter jobb og selskapene :p han vil gjerne men.. Hehe.. Får se i kveld :-) skal i hvert fall legge inn aksjer hvis jeg får maks de neste dagene uansett hvor trøtt jeg er :p

Kjenner igjen det med motivasjon. Kjennes litt rart å skulle ha sex fordi en må, og ikke fordi en nødvendigvis har så lyst akkurat da. Prøver å lure meg selv og mannen med at det er spontant og alt det der - men funker dårlig nå :p Men ja, fortsett å prøve. All innsatsen må jo gi resultater etter hvert :D
Ja her har det vært lite sex etter vi fikk ungene, så det har kun vært mye når vi prøver å bli gravide :p men da er det liksom så mye press, så klarer ikke nyte det som det vi burde :( håper bare vi blir fort gravide, for dette blir vår siste, så da kommer vi aldri til å måtte ha dette presset og såkalte pliktsexen :D blir ikke akkurat så romantisk :p masse lykke til, håper virkelig all innsatsen gir resultater fort! Og at vi alle mann kan sitte med hver vårt lille nyttårsmirakel om et par ukers tid ;)

Hvordan går det forresten hos deg? Har EL vært? :)

Ååh så kjekt da! :-D håper det klaffer <3 viser vel maks i to dager?

Min testing:
Cd 6-10 lav
Cd 11-20 høy (glemte 1 dag inni der)

Han kom hjem i går og har endelig fått lagt inn første aksje i denne pp! :) Forrige pp med billig-tester fikk jeg positiv test på cd 21, altså i morgen! Så gleder meg til å teste! :)
Fekk du maks på dag 21? :D

Her var d

CD 7-13 ~lav
Maks på CD 14-15 så høy idag :)

Men var synd det ble ikke lagt inn noe aksjer da :( han reiste på kvelden på første maks dagen.. Og nå er jeg på vei t han :).. Menmen vi prøver igjen i neste pp :)

Fekk du maks på dag 21? :D

Her var d

CD 7-13 ~lav
Maks på CD 14-15 så høy idag :)

Men var synd det ble ikke lagt inn noe aksjer da :( han reiste på kvelden på første maks dagen.. Og nå er jeg på vei t han :).. Menmen vi prøver igjen i neste pp :)

Nei, er fortsatt på høy, cd 22 i dag :shifty: testet med bt i tilfellet på cd21, men var negativ. Så el er nok like rundt hjørnet :-) blir aldri "kjent" med syklusene som folk sier for hver gang det ikke klaffer, når det er så uregelmessig :hilarious:

Så gøy med maks :D kjipt at han reiste akkurat i den tiden da :-( ja, men hvis dere har hatt sex de 5 dagene før el så er det vel fortsatt håp :D

Ja her har det vært lite sex etter vi fikk ungene, så det har kun vært mye når vi prøver å bli gravide :p men da er det liksom så mye press, så klarer ikke nyte det som det vi burde :( håper bare vi blir fort gravide, for dette blir vår siste, så da kommer vi aldri til å måtte ha dette presset og såkalte pliktsexen :D blir ikke akkurat så romantisk :p masse lykke til, håper virkelig all innsatsen gir resultater fort! Og at vi alle mann kan sitte med hver vårt lille nyttårsmirakel om et par ukers tid ;)

Hvordan går det forresten hos deg? Har EL vært? :)

Lykke til dere også!

Jeg tror el var i natt, fordi jeg har hatt svakere/negative el-tester i dag. Føler meg veldig kvalm også.. Vet ikke om det har sammenheng med egget som ligger å venter, eller om det er spenningen og julematen :p Legger inn aksjer i kveld også - og så blir det bare å vente å se! Håååååper det er vår tur nå :D

Lykke til dere også!

Jeg tror el var i natt, fordi jeg har hatt svakere/negative el-tester i dag. Føler meg veldig kvalm også.. Vet ikke om det har sammenheng med egget som ligger å venter, eller om det er spenningen og julematen :p Legger inn aksjer i kveld også - og så blir det bare å vente å se! Håååååper det er vår tur nå :D
Sorry detaljer, men her har jeg vært veldig tørr de siste par dagene, la inn aksjer igår, men orker ikke ikveld :P kommer nok til å legge inn nye i morgen og annenhver dag mot nyttår :D men håper jo at all den aktiviteten vi holder på med nå er "waste" og at EL er forbi og at det er noe som ruger inni magen min ;)

IKM 9. januar :)

Dette er første pp. Hatt tanterød tre ganger siden fødsel av nr 1 i mai.

Nei, er fortsatt på høy, cd 22 i dag :shifty: testet med bt i tilfellet på cd21, men var negativ. Så el er nok like rundt hjørnet :-) blir aldri "kjent" med syklusene som folk sier for hver gang det ikke klaffer, når det er så uregelmessig :hilarious:

Så gøy med maks :D kjipt at han reiste akkurat i den tiden da :-( ja, men hvis dere har hatt sex de 5 dagene før el så er det vel fortsatt håp :D
Æsj assa! Håper du får EL snart :) man blir aldri klok på syklusen.. Den lever sitt eget liv den :P hehe

Nei han kom hjem fra Nordsjøen dagen før jeg fikk Maks på monitoren.. Og han reiste til foreldrene hans.. Så ingen aksjer ble lagt inn i denna pp :(

Bynner å gi opp på han assa.. Vet ikke om jeg har lyst på dette lengere.. :(

Æsj assa! Håper du får EL snart :) man blir aldri klok på syklusen.. Den lever sitt eget liv den :p hehe

Nei han kom hjem fra Nordsjøen dagen før jeg fikk Maks på monitoren.. Og han reiste til foreldrene hans.. Så ingen aksjer ble lagt inn i denna pp :(

Kjipt når det ikke klaffer på den måten. Er det sånn ofte, eller er det perioder som han er mye hjemme og at det er lettere å få lagt inn aksjer? Dere får bare prøve å legge inn når dere kan da. Men er han like ivrig som deg, eller synes han ikke at det er noen hast? Her er nok jeg mest ivrig, men tror han ikke tør helt å rope ut at han vil ha barn enda. Og han føler litt press, så da er det litt lettest å late som man ikke har så lyst.

Æsj assa! Håper du får EL snart :) man blir aldri klok på syklusen.. Den lever sitt eget liv den :p hehe

Ja, begynner å bli frustrerende :confused: Ikke el i dag heller, fortsatt på høy. Bt sin test langt fra positiv. Håper ikke at jeg har el annen hver måned :eek:

Så synd :-/ min er ikke så veldig gira selv heller, han synes nok at det er litt skummelt selv om han har sagt ja til barn. Så det er ikke alltid at jeg sier når el er helt eksakt, men han har nok en anelse :p tror det er slik for mange.

Ja, begynner å bli frustrerende :confused: Ikke el i dag heller, fortsatt på høy. Bt sin test langt fra positiv. Håper ikke at jeg har el annen hver måned :eek:

Så synd :-/ min er ikke så veldig gira selv heller, han synes nok at det er litt skummelt selv om han har sagt ja til barn. Så det er ikke alltid at jeg sier når el er helt eksakt, men han har nok en anelse :p tror det er slik for mange.
Kanskje du har som meg? :O jeg har EL annen hver mnd.. Hadde ikke sist mnd men har i denna mnd.. Men ifølge gynekologen så ser alt bra ut :/

Ja han sa jo at hvis æ hadde sagt ifra om at æ har EL så ville han vist mer intsunativ men jeg vet godt at når jeg har EL og sier ifra så får han helit nøya og klarer ikke å presenterer :( men av og til så e han heilt klar..

Kjønner jo åsså at han er sliten etter å ha vært ite på sjøen i 3 uker:/

Kanskje du har som meg? :O jeg har EL annen hver mnd.. Hadde ikke sist mnd men har i denna mnd.. Men ifølge gynekologen så ser alt bra ut :/

Ja han sa jo at hvis æ hadde sagt ifra om at æ har EL så ville han vist mer intsunativ men jeg vet godt at når jeg har EL og sier ifra så får han helit nøya og klarer ikke å presenterer :( men av og til så e han heilt klar..

Kjønner jo åsså at han er sliten etter å ha vært ite på sjøen i 3 uker:/

Så kjipt :-( merkelig, mener gyn at du har el hver måned? Har du tatt blodprøver?

Off.. Kjedelig. Jeg sa en gang at jeg hadde el på en eksakt dag, men da var han sliten o_O denne gangen sa jeg i løpet av denne uka, men ser jo ut som det er feil :( ja ser den.. "Min" jobber også offshore.

Nå er jeg lei av å legge inn aksjer :P hvis syklusen er presis på 28dager skal jeg ha hatt EL på søndag eller mandag som var... La inn aksjer hver dag fra fredag til tirsdag, en gang på torsdag i tillegg til et par dager i forrige uke. Men har ikke hatt noe utflod som ligner det jeg leser om i forbindelse med dagene før EL, enten har det vært "tørt" eller sånn "lotion"aktig...
Prøvde å legge inn aksjer igjen idag men mannen kom ikke i mål og vi orket ikke fortsette, føler motivasjonen ikke var der lenger...hehe :D så håper vi har sikret nok! Hadde nemlig tenkt å fortsette frem til et evt TR-besøk, men nå krysser jeg bare fingrene for at vi har gjort nok og forhåpenligvis truffet :P aaaaaner jo ikke hvor mange DPO jeg evt er :O

Nå er jeg lei av å legge inn aksjer :p hvis syklusen er presis på 28dager skal jeg ha hatt EL på søndag eller mandag som var... La inn aksjer hver dag fra fredag til tirsdag, en gang på torsdag i tillegg til et par dager i forrige uke. Men har ikke hatt noe utflod som ligner det jeg leser om i forbindelse med dagene før EL, enten har det vært "tørt" eller sånn "lotion"aktig...
Prøvde å legge inn aksjer igjen idag men mannen kom ikke i mål og vi orket ikke fortsette, føler motivasjonen ikke var der lenger...hehe :D så håper vi har sikret nok! Hadde nemlig tenkt å fortsette frem til et evt TR-besøk, men nå krysser jeg bare fingrene for at vi har gjort nok og forhåpenligvis truffet :p aaaaaner jo ikke hvor mange DPO jeg evt er :O
Spennende. Høres it som om dere har gjort det dere kan hvertfall ;)

Noen som skal teste nyttårsaften? :)

Back
Topp