><><IKM UKE 1><><

Er 6 DPO her, og har så vondt i puppene som jeg aldri har hatt før (i alle fall som jeg husker :p) - og er sporadisk veldig kvalm! Ellers ingen symptomer. Hvor mange DPO er dere og har dere symptomer?
Jeg er også 6 dpo i dag tror jeg, og puppene begynner å bli ømme. Men det er de alltid, så lar meg ikke lura av det ;) Mener det er litt tidlig for symptomer foreløpig jeg da, ikke sikkert egget har festet seg engang :p men håper håper håper...

Jeg er også 6 dpo i dag tror jeg, og puppene begynner å bli ømme. Men det er de alltid, så lar meg ikke lura av det ;) Mener det er litt tidlig for symptomer foreløpig jeg da, ikke sikkert egget har festet seg engang :p men håper håper håper...
Når fester egget seg? Vanligvis :)

Er 6 DPO her, og har så vondt i puppene som jeg aldri har hatt før (i alle fall som jeg husker :P) - og er sporadisk veldig kvalm! Ellers ingen symptomer. Hvor mange DPO er dere og har dere symptomer?
Er vel bare 4-5 dpo her, ingen symptomer å spore enda. Leter vel forsåvidt ikke etter heller.. :)

Jeg kan være alt fra 5-8dpo idag og allikevel var jeg desperat nok til å klare å svi av en test som selvfølgelig var blenda :P :laughing025 dagene går sååå seint!!!!:arghh:

Er 6 DPO her, og har så vondt i puppene som jeg aldri har hatt før (i alle fall som jeg husker :p) - og er sporadisk veldig kvalm! Ellers ingen symptomer. Hvor mange DPO er dere og har dere symptomer?

Jeg var også ekstremt øm i brystene da jeg var gravid med nr.1 og forrige måned da det viste seg at jeg var gravid (pleier ikke ha det slik). Det endte i en kjemisk abort forrige måned, men tidlig ømme pupper er hvertfall for meg tegn på at jeg er gravid. Krysser fingre for at der gjelder deg også!:)

Jeg var også ekstremt øm i brystene da jeg var gravid med nr.1 og forrige måned da det viste seg at jeg var gravid (pleier ikke ha det slik). Det endte i en kjemisk abort forrige måned, men tidlig ømme pupper er hvertfall for meg tegn på at jeg er gravid. Krysser fingre for at der gjelder deg også!:)
Åh, takk :) Det trenger vi! :)
Husker at puppene fikk kjørt seg da jeg var gravid sist, men husker ikke nårtid det startet... Tvi tvi!

aaah. mensmurringer!! 7 dpo. Please! Si at det går vår vei nå! Vi ble begge litt nedfor når et nært familiemedlem kom ut av skapet på julaften og venter familieøkning til sommeren...

Så sårt når vi har prøvd så lenge...

aaah. mensmurringer!! 7 dpo. Please! Si at det går vår vei nå! Vi ble begge litt nedfor når et nært familiemedlem kom ut av skapet på julaften og venter familieøkning til sommeren...

Så sårt når vi har prøvd så lenge...
Samme her.. kusinen min har termin i august... sårt faktisk.. ønsket meg så veldig augustbaby.. rart at man kan føle sånn når noen i familien er gravide liksom..

Jeg er på pp2 . Litt usikker på syklusen min enda(28-30d), har vært vanskelig å vurdere hvilken dag som faktisk var første mensdag. Men tror jeg skal ha IKM 4-5 Jan.

Spent, har ventet i veldig MANGE år på å få slutte på ppiller. Vet ikke om jeg fikk lagt inn aksjer til riktig tid da det ble litt surr med testingen min. Blir litt tufsete i hodet av symptomjakten jeg driver med...

Back
Topp