Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også 6 dpo i dag tror jeg, og puppene begynner å bli ømme. Men det er de alltid, så lar meg ikke lura av detEr 6 DPO her, og har så vondt i puppene som jeg aldri har hatt før (i alle fall som jeg husker) - og er sporadisk veldig kvalm! Ellers ingen symptomer. Hvor mange DPO er dere og har dere symptomer?
Godt du holder hodet kaldt og ikke leter etter symptomerJeg er 4-5 dpo og muligens litt tidlig for symptomer![]()
Når fester egget seg? VanligvisJeg er også 6 dpo i dag tror jeg, og puppene begynner å bli ømme. Men det er de alltid, så lar meg ikke lura av detMener det er litt tidlig for symptomer foreløpig jeg da, ikke sikkert egget har festet seg engang
men håper håper håper...
3-10 dager etter el ca, med et snitt på 5-6 dager.Når fester egget seg? Vanligvis![]()
http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskapsuke-2-mor-37782.htmlNår fester egget seg? Vanligvis![]()
Aha, jammen da er det bare helt fåfengt å lete etter symptomer3-10 dager etter el ca, med et snitt på 5-6 dager.
Er vel bare 4-5 dpo her, ingen symptomer å spore enda. Leter vel forsåvidt ikke etter heller..Er 6 DPO her, og har så vondt i puppene som jeg aldri har hatt før (i alle fall som jeg husker) - og er sporadisk veldig kvalm! Ellers ingen symptomer. Hvor mange DPO er dere og har dere symptomer?
dagene går sååå seint!!!!
Er 6 DPO her, og har så vondt i puppene som jeg aldri har hatt før (i alle fall som jeg husker) - og er sporadisk veldig kvalm! Ellers ingen symptomer. Hvor mange DPO er dere og har dere symptomer?
Åh, takkJeg var også ekstremt øm i brystene da jeg var gravid med nr.1 og forrige måned da det viste seg at jeg var gravid (pleier ikke ha det slik). Det endte i en kjemisk abort forrige måned, men tidlig ømme pupper er hvertfall for meg tegn på at jeg er gravid. Krysser fingre for at der gjelder deg også!![]()
Samme her.. kusinen min har termin i august... sårt faktisk.. ønsket meg så veldig augustbaby.. rart at man kan føle sånn når noen i familien er gravide liksom..aaah. mensmurringer!! 7 dpo. Please! Si at det går vår vei nå! Vi ble begge litt nedfor når et nært familiemedlem kom ut av skapet på julaften og venter familieøkning til sommeren...
Så sårt når vi har prøvd så lenge...
![]()
Ser dere noe?
Ble plutselig kvalm så da måtte jeg bare ta en test, selv om jeg bare er 7 dpo![]()
Jeg ville tatt en ny i morgen![]()
Ser dere noe?
Ble plutselig kvalm så da måtte jeg bare ta en test, selv om jeg bare er 7 dpo![]()

Ja! haha! 7 dpo og selvfølgelig blenda.. skjønner ikke at jeg ikke klarer å la være når ejg vet den blir negativNy blenda test idag, og jeg som ikke skulle teste før nyttår
Andre som fått frem testetøsa i seg?![]()
Samme herJa! haha! 7 dpo og selvfølgelig blenda.. skjønner ikke at jeg ikke klarer å la være når ejg vet den blir negativ![]()