Når regner dere TR-start fra? Når dere begynner å spotte eller når den kommer for fullt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når regner dere TR-start fra? Når dere begynner å spotte eller når den kommer for fullt?![]()
Det forstår jeg veldig godtEr du/dere utredet eller prøvd noe behandling? Vi prøvde i 20 måneder med førstemann, og fikk det til slutt til etter tre runder med Pergotime. Jeg er innstilt på at det kommer til å ta tid med nr. to også..
Ja, vi var inne i høst. Og de tror at jeg ikke har EL hver mnd, men han har gode svømmere. Tok pergo forrige syklus, og har nå pausemnd. I følge legene så er det visst flere som blir gravid i pausemnd enn den mnd man tar tablettene, så håper dette stemmer.Uff, kan godt forstå du er lei dahar dere fått noe hjelp? Dere har vel krav på det når det har gått over et år?
Håper det stemmer for dere også ta og at det klaffer nåJa, vi var inne i høst. Og de tror at jeg ikke har EL hver mnd, men han har gode svømmere. Tok pergo forrige syklus, og har nå pausemnd. I følge legene så er det visst flere som blir gravid i pausemnd enn den mnd man tar tablettene, så håper dette stemmer.
Fått påvist EL med blodprøve de to siste mnd, så håper det klaffer snart![]()
Takk <3 du også. Håper det blir spire på oss alleHåper det stemmer for dere også ta og at det klaffer nåmasse lykke til <3
Ser ikke noe dessverreusj. hater å innbiller meg skyggestreker. vet ikke om det er synlig for dere. 10dpo.
Vis vedlegget 153290
usj. hater å innbiller meg skyggestreker. vet ikke om det er synlig for dere. 10dpo.
Vis vedlegget 153290
Ser ikke noe dessverre
Er mer grålig på bilde enn IRL hvor den er rosa..Gratulerer så myeVis vedlegget 153333 Omg!! Ser dere det jeg ser?? Er det virkelig??Er mer grålig på bilde enn IRL hvor den er rosa..
Skjønner ikke mye av denne syklusen min.. Gikk fra 30 dager til 25.. Så blir ikke helt klok på om jeg skal regne TR fra spotting eller fra første dag med full blødning.. HmmmGratulerer! Når blir termin?Vis vedlegget 153333 Omg!! Ser dere det jeg ser?? Er det virkelig??Er mer grålig på bilde enn IRL hvor den er rosa..
Gratulerer så mye
Takk for detGratulerer! Når blir termin?![]()
Gratulerer så myeVis vedlegget 153333 Omg!! Ser dere det jeg ser?? Er det virkelig??Er mer grålig på bilde enn IRL hvor den er rosa..