><><IKM UKE 1><><

Okei, da skal jeg være 10dpo nå hvis jeg regner syklusen på 28dager.. Ser fra den forrige ikm tråden jeg var i at jeg ikke fikk svak positiv test før dagen etter ikm... Så håper det stemmer med denne gang også :) kun fått blenda hvite tester til nå, men innser jo at jeg nok tester altfor tidlig :D

Det forstår jeg veldig godt :( Er du/dere utredet eller prøvd noe behandling? Vi prøvde i 20 måneder med førstemann, og fikk det til slutt til etter tre runder med Pergotime. Jeg er innstilt på at det kommer til å ta tid med nr. to også..
Uff, kan godt forstå du er lei da :( har dere fått noe hjelp? Dere har vel krav på det når det har gått over et år?
Ja, vi var inne i høst. Og de tror at jeg ikke har EL hver mnd, men han har gode svømmere. Tok pergo forrige syklus, og har nå pausemnd. I følge legene så er det visst flere som blir gravid i pausemnd enn den mnd man tar tablettene, så håper dette stemmer. :)

Fått påvist EL med blodprøve de to siste mnd, så håper det klaffer snart :)

Da blir første test i morgen, usikker på hvor mange dpo, 10 kanskje :) Blitt syk, så har igrunnen mistet litt troen på at det har klaffet denne måneden.. Blir spennende å se :)

Ja, vi var inne i høst. Og de tror at jeg ikke har EL hver mnd, men han har gode svømmere. Tok pergo forrige syklus, og har nå pausemnd. I følge legene så er det visst flere som blir gravid i pausemnd enn den mnd man tar tablettene, så håper dette stemmer. :)

Fått påvist EL med blodprøve de to siste mnd, så håper det klaffer snart :)
Håper det stemmer for dere også ta og at det klaffer nå ;) masse lykke til <3

Kan virke som TR har dukket opp hos meg i dag:dead: Skjønner ikke mye av denne syklusen min.. Gikk fra 30 dager til 25.. Så blir ikke helt klok på om jeg skal regne TR fra spotting eller fra første dag med full blødning.. Hmmm

Back
Topp