10 dpo og negativ test.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men skyggetrek når tørket.10 dpo og negativ test.
Spennende.. jeg tester nok ikke mer nå når det ikke er antydning engang. Har ikke flere strimler og gidder ikke sløse de digitale før jeg trenger demMen skyggetrek når tørket.
Magefølelsen sier at jeg ikke er gravid, jeg bare klamrer meg til de halmstrå som finnesSpennende.. jeg tester nok ikke mer nå når det ikke er antydning engang. Har ikke flere strimler og gidder ikke sløse de digitale før jeg trenger demkrysser fingrene for tydelig strek hos deg I morgen da!!
Gratulerer så mye
Vis vedlegget 153333 Omg!! Ser dere det jeg ser?? Er det virkelig??Er mer grålig på bilde enn IRL hvor den er rosa..
TakkGratulerer så mye![]()
Takk så mye!Gratulerer så mye!![]()
2 heldige jenter jaNoen som har testa positivt?
Ååå så kjekt!!! Har ingen gravidfølelse i hele tatt så venter på mensen som skal komme mandag...2 heldige jenter ja![]()
Jeg ogsåÅåå så kjekt!!! Har ingen gravidfølelse i hele tatt så venter på mensen som skal komme mandag...
Når begynner/begynte dere å teste? Det klør i fingrene etter å teste, men er bare 8-9 dpo![]()
Har ikke tenkt å teste før IKM (torsdag). Tror ikke vi fikk det til, fikk ikke lagt inn aksjer mer enn en gang, og det var en dag etter el.Når begynner/begynte dere å teste? Det klør i fingrene etter å teste, men er bare 8-9 dpo![]()
Når begynner/begynte dere å teste? Det klør i fingrene etter å teste, men er bare 8-9 dpo![]()